Normaal niet, maar ik moet nu al na ongeveer 75 posts refreshen zodat de rest in de overige pagina's verdwijnt omdat m'n laptop dan al zóó traag wordt, en met allemaal plaatjes is dat al na 10 postsquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat #teamess tegen die leuke, gezellige plaatjes lijkt
Willem Duyn staat er niet in toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef FritsFlits het volgende:
Kan Zaktabak standaard een censuurbalkje krijgen?
ZOiets wel ja, je kunt users blocken zodat je hun posts niet ziet. Maar zaktabak is wel lief dus hem zou ik niet blocken hoorquote:
ow die kan ik wel aanquote:
Ik ben al slankquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we ons allemaal weer slank sporten
Coolquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOiets wel ja, je kunt users blocken zodat je hun posts niet ziet. Maar zaktabak is wel lief dus hem zou ik niet blocken hoor
ik nietquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook als ik nog slanker word dan word het denk ik ongezond.
ik dat filmpje van smooth operator die ik er gewoon te laat nog even op zette... (door niemand gezien denk ik)quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er eentje van Abba maar was te laat
wat vaker maccenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook als ik nog slanker word dan word het denk ik ongezond.
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef essnhills het volgende:
Voor de rest ben ik voor plaatjes![]()
![]()
Maar dan in spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Een beetje man heeft een pens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lucky you...ik volgend jaar ook
Heeft bij mij geen zin. Ik kom amper aan van eten.quote:
Ik dat gelukkig niet meer, maar 2 weken goed ziek zijn zou mij geen goed doen zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook als ik nog slanker word dan wordt het denk ik ongezond.
Goed gereedschap hangt onder een afdakje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een beetje man heeft een pens.
ook niet dik hoor, maar nee zeker niet slankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |