Het zijn natuurlijk wel een bepaald type mensen die in de auto stapt om speciaal daar heen te gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Dan Hartman en Nirvana is dat cafe dood en dan is het het Tros Muziekfeest en gaan ze bewegen
Doe alle plaatjes maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef Nizno het volgende:
kunnen bepaalde plaatjes even achter spoilertags?
heb net gegeten en heb geen behoefte aan herkauwen.
Fans van de Gouden Uren?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk wel een bepaald type mensen die in de auto stapt om speciaal daar heen te gaan natuurlijk
ben ik ook niet op tegen. Ook prettig voor de mobiele fokkersquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe alle plaatjes maarDan trekt mijn laptopje het wat beter
okquote:
Daar ligt inderdaad nogal wat love op, ja...quote:
Sommige platen zijn beter dan Blofquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die plaatjes zijn wel leuk hoor.
Deze topics zijn niks zonder plaatjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen probleem maar dan wel even in spoilersquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja noobie denk aan je mobiele medemens.
7,5/10 zou d'r geven maar meer ook niet.quote:
Ik ga zometeen toch verhuizen van pc naar laptop, heb er nu zelf geen last van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Zaktabak het volgende:
Even de pagina refreshen. Afbeelding staat in een spoiler inmiddels
Zullen we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelukje met de pannenkoekenmix?
tis maar melkquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja noobie denk aan je mobiele medemens.
Wat zitten we op 1 vandaagquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou bijna uit #teamess stappen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zozeer dat plaatje, maar in het algemeen. Al doe ik er zelf ook aan mee
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zozeer dat plaatje, maar in het algemeen. Al doe ik er zelf ook aan mee
omdat #teamess tegen die leuke, gezellige plaatjes lijktquote:
Achja, dat is iets te hoog gegrepen voor de NSquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat zitten we op 1 vandaagzat de NS dat ook maar
Je hebt een abo dus....quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef FritsFlits het volgende:
Kan Zaktabak standaard een censuurbalkje krijgen?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:57 schreef FritsFlits het volgende:
Kan Zaktabak standaard een censuurbalkje krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |