SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Hier krijg ik geen honger van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef FritsFlits het volgende:
Heeft er iemand trek in een paling?
Nou, dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
heb net Radio 2 aangezet...hoor je gelijk Nick & Simon![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Fred_B het volgende:
Dit vind ik wel de meest verschrikkelijke van N+S
Nou, opzichquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:50 schreef FritsFlits het volgende:
Heeft er iemand trek in een paling?
Het komende uur maakt wel e.e.a. goed, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
De radio aanzetten en binnenkomen met die afgrijselijke Nick & Simon is NIET grappig.
Vijs...quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, opzich![]()
Net ook al lekker zalm gehad, maar paling gaat er ook wel in hoor
Jij ook gecondoleerdquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Tja, Nederland he.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Dan Hartman en Nirvana is dat cafe dood en dan is het het Tros Muziekfeest en gaan ze bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |