DOe ik zelf wel altijd, tenminste, =600 omdat ik die rand zo irritant vind die er anders omheen komt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als mensen gewoon even iets als [ img = 450 ] (fantastisch) oid erbij zetten dan kan het prima
Ik laat dan de 'vullers' gewoon even staan en eet alleen de voedingsdingen zegmaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
A ha, note zijn inderdaad goed voor je
Je bedoelt patatquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben nu frituurvet aan het opwarmen omdat ik zaterdags meestal friet eet
nou dan nog gaat je mobiel eerst het hele plaatje laden voor hij verkleind wordtquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als mensen gewoon even iets als [ img = 450 ] (fantastisch) oid erbij zetten dan kan het prima
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Maar dan hoeft mijn laptop iig niet dat ding te resizen zodat hij in het scherm past, dat duurt meestal he tlangst en geeft de meeste problemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je nog steeds plaatjes van 1MB
En we zijn zo weer 40 topics verderquote:
Die flesjes zijn ook uitermate ranzig, maar ik ben blij dat ze bestaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik laat dan de 'vullers' gewoon even staan en eet alleen de voedingsdingen zegmaar![]()
Ik eet an ook wat meer ei bijvoorbeeld
En fruit natuurlijk
Heel goed van jequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kook sowieso in de weekenden, omdat door de week lief alleen is en dan echt niet aardappels gaat koken enzo... dus dan zorg ik in de weekenden voor de gezonde pietamientjes
haha nee boerenkoolquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goed van je![]()
En dan morgen patat zeker
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef LDS het volgende:
Ik moet nog steeds een keer naar Soldaat van Oranje
Echt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan nog gaat je mobiel eerst het hele plaatje laden voor hij verkleind wordt
Daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is echt niet te doen. Alleen al al die topics in B&H bijv. een en al plaatje.
hubba hubbaquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef FritsFlits het volgende:
Even de songtekst plakken van dit nummer:
Oe lekker. Ik maak het zelf eigenlijk nooit omdat ik geen hele grote pan heb waar het in past. Maar de versgemaakte van de slager is ook lekker.quote:
Ik probeer het altijd te vermijden door het op deze manier op te lossenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die flesjes zijn ook uitermate ranzig, maar ik ben blij dat ze bestaan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Drs. P wordt het hoogtepunt dit uur.
Sowiesoquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Nah doe mij dan maar 950quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
ik maak het zelf met gehakt uitjes en spekjes er door... en dan een hema worst of speklapje er bij... allermemaggies machtig maar o zo lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe lekker. Ik maak het zelf eigenlijk nooit omdat ik geen hele grote pan heb waar het in past. Maar de versgemaakte van de slager is ook lekker.
^Ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef FritsFlits het volgende:
Kennnen jullie dit nou? Zat een aantal bij die het niet kenden
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef essnhills het volgende:
Oh, en deze ken ik uiteraard wel natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ja als het luktquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd te vermijden door het op deze manier op te lossen
Ik heb wel een keer een boerenkoolrecept gemaakt waarbij je de boerenkool moest roerbakken en ik moet zeggen, dat was prima te eten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik maak het zelf met gehakt uitjes en spekjes er door... en dan een hema worst of speklapje er bij... allermemaggies machtig maar o zo lekker
Tuurlijk wel...vanwege Top Gearquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef FritsFlits het volgende:
Kennnen jullie dit nou? Zat een aantal bij die het niet kenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |