Oe lekker. Ik maak het zelf eigenlijk nooit omdat ik geen hele grote pan heb waar het in past. Maar de versgemaakte van de slager is ook lekker.quote:
Ik probeer het altijd te vermijden door het op deze manier op te lossenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die flesjes zijn ook uitermate ranzig, maar ik ben blij dat ze bestaan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Drs. P wordt het hoogtepunt dit uur.
Sowiesoquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Nah doe mij dan maar 950quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
ik maak het zelf met gehakt uitjes en spekjes er door... en dan een hema worst of speklapje er bij... allermemaggies machtig maar o zo lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe lekker. Ik maak het zelf eigenlijk nooit omdat ik geen hele grote pan heb waar het in past. Maar de versgemaakte van de slager is ook lekker.
^Ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef FritsFlits het volgende:
Kennnen jullie dit nou? Zat een aantal bij die het niet kenden
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef essnhills het volgende:
Oh, en deze ken ik uiteraard wel natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ja als het luktquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd te vermijden door het op deze manier op te lossen
Ik heb wel een keer een boerenkoolrecept gemaakt waarbij je de boerenkool moest roerbakken en ik moet zeggen, dat was prima te eten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik maak het zelf met gehakt uitjes en spekjes er door... en dan een hema worst of speklapje er bij... allermemaggies machtig maar o zo lekker
Tuurlijk wel...vanwege Top Gearquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:07 schreef FritsFlits het volgende:
Kennnen jullie dit nou? Zat een aantal bij die het niet kenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |