ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef AchJa het volgende:
@Sam, sine had volgens mij ook een ban te pakken en is weggebleven, maar Sine's verhaal klopt.
Oja, klopt ook. Hij zat nog eventjes op Esses' forum in het begin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef AchJa het volgende:
@Sam, sine had volgens mij ook een ban te pakken en is weggebleven, maar Sine's verhaal klopt.
FB / Mod 'Nibb-It' is aan vervanging toequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig onder de naam SCJB ofzo.
Oh, die was ook leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
FB / Mod 'Nibb-It' is aan vervanging toe
en nog wel meer dan die.
Ik weet wie hij real life is. En ik heb nog wel wat meer achtergrond info.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, klopt ook. Hij zat nog eventjes op Esses' forum in het begin.
Hoe weet je dat z'n verhaal klopt?
De man heeft wel een puntquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
FB / Mod 'Nibb-It' is aan vervanging toe
en nog wel meer klonen.
Dus waarom zit je hier dan nog steeds?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat werd ook door niemand ontkend.
Ik beschik over zeer gevoelige informatie over jouw persoontjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus waarom zit je hier dan nog steeds?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik beschik over zeer gevoelige informatie over jouw persoontje
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Ponjaard het volgende:
Waar slaat trouwens die eerste post op?
[ afbeelding ]
?
Sine is legit inderdaad. ER heeft weleens met hem gebeld/geskyped enzo. Goede gast.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef AchJa het volgende:
Ja, ik heb hem ook eens een keertje een mp3'tje gemaakt met drill commando's die zijn cdt nodig had en via yahoo verstuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sine is legit inderdaad. ER heeft weleens met hem gebeld/geskyped enzo. Goede gast.
Vage shit hier allemaal yo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Volgens mij was het Nibb-it die zijn hyves smileys aan het veiligstellen was
Hey, dat is die meid waarmee ik whatsapp!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
De samenvatting van Sam:
[ afbeelding ]
Dit waren ook een paar hilarische:quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die was ook leuk
Ik kom niet verder tot nu toe dan DEF / Foxtrot Bravo, DEF-style
Het FB/Ruben topic is voor mij niet meer leesbaar.
Mee grindr toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, dat is die meid waarmee ik whatsapp!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit waren ook een paar hilarische:
DEF / Oh Oh Cherso Tony (Sterretje) KCT geweest? (hier viel Galt heel hard door de mand met zijn "bruine baret")
DEF / Veteranendag (Hier werd Galt boos...![]()
)
Vaag verhaal, mooie discussiesquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:08 schreef Ponjaard het volgende:
Als ik het goed begrijp is Rubje zijn troll account om daar met zijn account galtfactory op in te gaan en slim te doen lijken? Wat een kerel
Yup, eerst was er alleen Rubje (I-spy, iwan-spiros, en nog wat lui) daarna kwam Galt hier flink doen met zijn KCT voorkomen... En Rubje maar likken... Bleek het achteraf 1 en dezelfde persoon...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:08 schreef Ponjaard het volgende:
Als ik het goed begrijp is Rubje zijn troll account om daar met zijn account galtfactory op in te gaan en slim te doen lijken? Wat een kerel
Oh wauw, oh wauw. Dus jullie hebben niet alleen 1 walt gehad, maar een hele schizofrene Walt familie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, eerst was er alleen Rubje (I-spy, iwan-spiros, en nog wat lui) daarna kwam Galt hier flink doen met zijn KCT voorkomen... En Rubje maar likken... Bleek het achteraf 1 en dezelfde persoon...![]()
![]()
Ja, dat was het FB topic, heb ik smakelijk om gelachenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef AchJa het volgende:
Jammer dat we dit topic niet meer kunnen zien: http://forum.fok.nl/topic/890029
Ging hij huilen...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef rubje het volgende:
Kijk eens aan,iemand die beide baretten heeft.en ook nog de term operator gebruikt..
![]()
Mag ik daaruit concluderen dat u van het KCT bent oid?want ik kan mij voorstellen dat u daar niet zo maar aankomt tenzij je ermee hebt te maken en dit soort benamingen gebruikt.
En er moeten nog een Rubje deel 1 t/m 5 ofzo zijn... Kan ze zo snel niet meer vinden...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat was het FB topic, heb ik smakelijk om gelachen
Gelukkig hebben we de waybackmachine nog!!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat was het FB topic, heb ik smakelijk om gelachen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de waybackmachine nog!!!![]()
![]()
![]()
http://web.archive.org/we(...).fok.nl/topic/890029
Toen kon hij ook al niet overweg met werkwoordspelling.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de waybackmachine nog!!!![]()
![]()
![]()
http://web.archive.org/we(...).fok.nl/topic/890029
Dat is wat ik bedoelde met "hand boven het hoofd houden"....quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:34 schreef Ponjaard het volgende:
5 jaar lang posen en nieuwe accounts maken?
Dat... Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef m.k het volgende:
Ondertussen heef Esses een ban omdat..... geen idee eigenlijk
Wel knap.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde met "hand boven het hoof houden"....
Al die fucking I-spy/ Rubje topics kan ik niet meer bekijken... Wat is deze?quote:
Ik kan ze ook niet meer bekijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al die fucking I-spy/ Rubje topics kan ik niet meer bekijken... Wat is deze?
http://forum.fok.nl/topic/925820/5/25
http://forum.fok.nl/topic/1134463
Eens kijken of hij met oud en nieuw weer op de Erasmusbrug zit en ondertussen op dezelfde tijd in een ander topic zit te eten in Amsterdam...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:56 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn foto's hebben ook nu nog steevast een andere resolutie en kleurinstelling.
Ik vond Sine vanaf het begin van Amber maar een heel vreemd verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet wie hij real life is. En ik heb nog wel wat meer achtergrond info.
Ik ken hem niet alleen van dit forum.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vond Sine vanaf het begin van Amber maar een heel vreemd verhaal.
Zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al die fucking I-spy/ Rubje topics kan ik niet meer bekijken... Wat is deze?
http://forum.fok.nl/topic/925820/5/25
http://forum.fok.nl/topic/1134463
Geen idee, dat kan ik ook niet zien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom? Of was het toch een kloon van Yvonne?
Het stinkt naar de misdaad natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan ik ook niet zien.
Zijn zoon was Mores, die is hier behoorlijk tekeer gegaan, maar die zat ook behoorlijk in de prak na zijn uitzending.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:22 schreef EllaN het volgende:
Dat begreep ik, gaf enkel even mijn mening erover.
Hoe zat dat toen ook alweer met Clan? En.. Zijn zoon? Ofzo?
En zijn zij (rave/lightning) daar ook echt op aangesproken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn zoon was Mores, die is hier behoorlijk tekeer gegaan, maar die zat ook behoorlijk in de prak na zijn uitzending.
En Clan is geband omdat hij op eoa manier de bazen van Lightning en Rave heeft aangesproken op het gedrag van betrokkenen.
Ik heb nog hele pm wisselingen met hem gehad over zijn zoon. Hij zat er zelf ook behoorlijk mee in zijn maag.
Wat ik ervan mee gekregen heb van Rave wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En zijn zij (rave/lightning) daar ook echt op aangesproken?
Mis rave wel een beetjequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat ik ervan mee gekregen heb van Rave wel.
Ik vond lightning ook altijd wel lachen met zijn eeuwige gebagger.quote:
Ook een mooi figuur idd!quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vond lightning ook altijd wel lachen met zijn eeuwige gebagger.
En Rave komt zo nu en dan nog wel langs.
En officier luchtmacht en een officier marns...quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Ponjaard het volgende:
Sorry dat ik meng, maar wie zijn "de bazen van Lightning en Rave"?
Sorry, verkeerd geformuleerd. Wie zijn "de bazen" van Lightning en Rave?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
En officier luchtmacht en een officier marns...
En sta je weer even met beide benen op de grond?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:58 schreef BredeBroeder het volgende:
En dan praat je ineens met een oorlogsveteraan met 1 been....
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd geformuleerd. Wie zijn "de bazen" van Lightning en Rave?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
En officier luchtmacht en een officier marns...
Wat ik zeg...quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd geformuleerd. Wie zijn "de bazen" van Lightning en Rave?
Die oorlogsveteraan kan dat niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En sta je weer even met beide benen op de grond?
BB wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die oorlogsveteraan kan dat niet meer
Let the game beginquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:51 schreef DMania het volgende:
Yeah, ingeschreven voor 1 jaar bij Fit for Free
Dat was wel een interessant verhaal ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En sta je weer even met beide benen op de grond?
Heb er in ieder geval wel zin in. Volgende week pasje ophalen.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was wel een interessant verhaal ja.
SS van Rippetoe zou ik gaan doen. Ben zelf nu 1 maand bezigquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:01 schreef DMania het volgende:
[..]
Heb er in ieder geval wel zin in. Volgende week pasje ophalen.
Rip.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
SS van Rippetoe zou ik gaan doen. Ben zelf nu 1 maand bezig
Waar te vinden?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
SS van Rippetoe zou ik gaan doen. Ben zelf nu 1 maand bezig
Gezien het plaatje van AchJa gok ik op Arlington.quote:
Zit op een telefoon, vandaar. Zie dat dus niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien het plaatje van AchJa gok ik op Arlington.
En wat moeten we ervan vinden?quote:
Van bf4?quote:
Super pro natuurlijkquote:
quote:
In Project REALITY gaan we met ons allen om een koffer midden op de openbare weg liggen?quote:
Deze mongolen wel inderdaad. Denk dat die wel een cursusje tactische bewegingen op geweergroep niveau kan gebruikenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Project REALITY gaan we met ons allen om een koffer midden op de openbare weg liggen?
Sowieso een koffer oid benaderen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze mongolen wel inderdaad. Denk dat die wel een cursusje tactische bewegingen op geweergroep niveau kan gebruiken
't zijn ammo crates. Kan je je munitie optoppenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sowieso een koffer oid benaderen...![]()
Dat snap ik, noem het dan geen reality...quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
't zijn ammo crates. Kan je je munitie optoppen
Opzich wel een goeie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik, noem het dan geen reality...![]()
Top jezelf maar op voor actie en daar doe je het verder maar mee, elke oneigenlijk ding op de weg behandelen als IED.
quote:Kortom, een oliebol in de categorie: eet en sterf.
quote:Wie een hekel heeft aan zijn collega’s doet er goed aan om zijn oliebollen hier te kopen. Succes is verzekerd.
Kraam hier in Leiden die op de markt staat heeft dus een 0 gehadquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
Heerlijk; het commentaar bij de AD oliebollentest:
[..]![]()
Onderaan beginnen met lezen is ieder jaar weer een feestjequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kraam hier in Leiden die op de markt staat heeft dus een 0 gehad![]()
Schijnt ook niet de eerste keer voor hem te zijn geweest, dus die zal wel een nieuwe baan mogen gaan zoeken.
Goed om te weten ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kraam hier in Leiden die op de markt staat heeft dus een 0 gehad![]()
Schijnt ook niet de eerste keer voor hem te zijn geweest, dus die zal wel een nieuwe baan mogen gaan zoeken.
Inderdaad. Fuck oliebollen. Ik vind die gevulde appel dingen veel lekkerder.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:22 schreef m.k het volgende:
niet dat ik meer dan 5 cent zou uitgeven voor een bonkje meel dat in een emmer vet heeft gezeten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onderaan beginnen met lezen is ieder jaar weer een feestje
Gebakkraam Jan Overdevestquote:
quote:Conclusie: Petje af voor deze prestatie. In 2009 op de laagste plaats met originele braakballen. Nu wederom laatste met kiepeltonbollen. Bij aankoop tongschraper cadeau. Wegwezen met die handel!
Eensch.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad. Fuck oliebollen. Ik vind die gevulde appel dingen veel lekkerder.
Veel vreten en trainen via SS, check je DMquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef DMania het volgende:
[..]
Waar te vinden?Kan alleen niet echt op voeding letten, ben 15 en eet dus gewoon wat er op tafel word gezet haha. Kan natuurlijk wel letten op wat ik tussendoor eet etc
Echt ongelofelijk. Dat je kadaver in dit soort situaties zo intens naar de klote is dat je grijze massa gewoon random emoties gaat uitspatten om het minste of geringste. Bizar gewoon.quote:op een gegeven moment dacht ik dat ik iemand hoorde huilen. Eerst begon ik aan mezelf te twijfelen totdat bleek dat er inderdaad een van mijn teamleden aan deze vorm van emotie had toegegeven! Ik ging er naar toe om te vragen wat er aan de hand was waarop hij mij snikkend meedeelde dat zijn zaklamp stuk was. Ik moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten maar vol medeleven bood ik aan er even naar te kijken. Stom verbaasd pakte ik het ding van hem aan, want hij brandde namelijk gewoon! Toen ik hem hierop wees, proestte hij "ja, maar hij gaat niet meer uit!" Waarop ik het niet meer hield en krom van het lachen over de grond rolde. Deels door mijn eigen ellende kon ik niet meer ophouden met lachen. Ik gierde het uit
Heet het 'vrouwen-syndroom'quote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb na aanleiding van dat rubje gezeik dit ff zitten lezen: http://web.archive.org/we(...)tikelen/commando.htm
Tijdens eindmars ECO:
[..]
Echt ongelofelijk. Dat je kadaver in dit soort situaties zo intens naar de klote is dat je grijze massa gewoon random emoties gaat uitspatten om het minste of geringste. Bizar gewoon.
Er passen maar 30 kinderen in mijn moeders SUVquote:
Dan is er dus nog plek voor 28 andere kleuters.quote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Er passen maar 30 kinderen in mijn moeders SUV
LARPen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef m.k het volgende:
Nog meer gegadigden voor de DEF nieuwjaars borrel volgende week zaterdag?
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee
feedbacktopicquote:
Ik weet het nog heel goed, zo ongeveer een jaar geleden, voorbereiding voor de examens van VeVa, we kregen een hele ochtend les AAW met GROP niveau2 (de lui die sld bij de painf etc willen worden). Lange tijd uitleg gehad, en we gingen het in de praktijk brengen met een verkeerssluis. Afijn, eerst niv2, wij mochten kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik, noem het dan geen reality...![]()
Top jezelf maar op voor actie en daar doe je het verder maar mee, elke oneigenlijk ding op de weg behandelen als IED.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zekers een goeie kerel, lekker eerlijk altijd. Kut admins hier..
Vanwege deze post zijn ze geband? Fucking hell die admin moet dan wel tenen zo lang als de Karel Doorman hebbenquote:
En dat was het laatste wat we van erasmo zagenquote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Vanwege deze post zijn ze geband? Fucking hell die admin moet dan wel tenen zo lang als de Karel Doorman hebben
Ik zal m'n rubberen badeentje naar je vernoemen als je het niet haalt. En dat andere rubberen speeltje ook.quote:Op zondag 29 december 2013 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga het even testen in FB, als ik over een uur niet terug ben...
Gvd nou...quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 17:40 schreef EllaN het volgende:
Rubje rubje rubje rubje rubje rubje rubje.
</test>
mooiquote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Je bent zo de enige hier die er geen heeft
Dat wil iedereen wel, al is het maar om er een objectief oordeel over te kunnen vellen. Nu moet je maar wat gissen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef EllaN het volgende:
Ik weet, zoals gewoonlijk, van niets.
Ik wil in-the-know zijn!
Als je geen modje bent, dan kom je het nooit te weten. Ik heb nu dus ook geen idee waar het allemaal op slaat.quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef EllaN het volgende:
Ik weet, zoals gewoonlijk, van niets.
Ik wil in-the-know zijn!
Welkom op Fok!quote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef Ponjaard het volgende:
Dit is toch wel het vaagste forum waarop ik ooit geweest ben.
Ik ben er nogquote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef Lotusss het volgende:
Zo, mijn woordje ook weer gedaan. Zal weer geen zak mee gedaan worden. En hier zal het ook wel redelijk stil zijn omdat 50% weer geband is om redenen die..
Oh ja wacht, redenen worden niet bekend gemaakt!
Ja, ff snel doorheen gebladerd... Vond het weinig spannend.quote:Op zondag 29 december 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe, AchJa, heb jij ook die uitgave gekregen van de Landmacht?
Ik sta erin... onderste foto rechts, pagina 10quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, ff snel doorheen gebladerd... Vond het weinig spannend.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik sta erin... onderste foto rechts, pagina 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]Had ik niet gezien.
Ik sta trouwens op pagina 8 grote foto rechts achterin...wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Lemmy is ook gewoon een baas!quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Klinkt veel beter dan die van Metallica![]()
Eventuele nieuwe notes zie je na 7 dagen pas.quote:Op zondag 29 december 2013 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben er nog
En mijn notes zijn ook nog niet opgehoogd!
Ik ga het in de gaten houden...quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eventuele nieuwe notes zie je na 7 dagen pas.
Van de notes die ik heb zou ik niet eens weten waarom...quote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
vooralsnog zijn er geen notes gezet voor zover ik weet, niet zo bangig doen hoor
eten dan.quote:
En waarom? Joost mag het weten... het zal me verder ook boeien. 12 in 12 jaar tijd...quote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
jij hebt er maar 12
ik heb er meer bij mezelf gezet geloof ik
Vlamtosti.quote:
ABO nemen, dan kun je het zienquote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
En waarom? Joost mag het weten... het zal me verder ook boeien. 12 in 12 jaar tijd...
Mijn 5de note vind ik het ergst.quote:
Nou... Ik ga meteen geld storten...quote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:
voordeel van een ABO is dat je supersnel achter elkaar kunt posten
daarom.quote:
SMS #3 voor Bart... stem nu...quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef sp3c het volgende:
SMS moet gewoon kunnen gek, ik heb pas sinds 3 maanden een smartfoon omdat ik gewoon niet meedeed met de hype
tot ik wel mee ging doen
Wat doen?quote:
Ik refereerde aan Bart van Bigbrother 1...quote:stemmen op tv onzin is lame bro, moet je niet meer doen hoor
stemmen op Bartquote:
ja dat snap ikquote:[..]
Ik refereerde aan Bart van Bigbrother 1...
Je kent de ellenlange discussies ook nog? Vooral SCH was hilarisch met zijn "inside" informatie...quote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
stemmen op Bart
[..]
ja dat snap ik
gewoon niet doen, shit is 1 groot complot
open je ogen!
Er zijn wel een aantal, Meki, BSB, Baukel...quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Naast SCH was er nog zo ene andere beroepsidioot, ben die naam ff kwijt.
SCH vond mij niet zo liefquote:Op zondag 29 december 2013 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kent de ellenlange discussies ook nog? Vooral SCH was hilarisch met zijn "inside" informatie...
hehehehe meki met zijn meki shopquote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal, Meki, BSB, Baukel...
En ook gewoon op Youtube zijn kutzooi aanprijzen...quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe meki met zijn meki shop
Om Meki kon ik nog wel lachen, maar die SCH met zijn betweterigheidquote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
die meki shop was wel episch hoor, zulke trollen maken ze niet meer
Moest jij niet met 2 handjes boven je lakens op bed liggen?quote:
??quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moest jij niet met 2 handjes boven je lakens op bed liggen?
ja vooral heel vervelend als hij niet kon 'winnen'quote:Op zondag 29 december 2013 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om Meki kon ik nog wel lachen, maar die SCH met zijn betweterigheid
Als hij niet kon winnen kwam hij met flut sites aankakkenquote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja vooral heel vervelend als hij niet kon 'winnen'
Reageer eensquote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moest jij niet met 2 handjes boven je lakens op bed liggen?
vreemde vogel was het ookquote:
Nogal ja.quote:
Binnenkort krijg ik het boek Danger Closequote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik leef ook nog steeds. Zit net ook ff de KL special door Te lezen. Weinig spannends idd
Heb het regelmatig met haar aan de stok gehad, irri mens. Maar dit gunde ik haar dan weer niet: LIF / Loedertje Overledenquote:
Boek van ridder Kroon toch?quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Binnenkort krijg ik het boek Danger Close
Dat zeker.quote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef AchJa het volgende:
Plan Nederland, Woord en Daad, Kerk in Actie...![]()
![]()
Verder, boven de anderhalf ton inleveren.
NWOquote:Op zondag 29 december 2013 23:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeker.
Schandalig deze salarissen.
Benieuwd wat de overheadkosten zijn van deze goede doelen, en wat er uiteindelijk aan hulp terechtkomt bij de hulpbehoefende
De tering. Is nog wel wat van te herkennen, oa grote parkeerplaats rechts en aantal legeringsgebouwen. Maar is toch hoop veranderd. Van wanneer is deze foto?quote:
Ik ken de Vronsky niet?quote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef EllaN het volgende:
Zie je, Brede? Dát is nou de Vronsky.
Heb je in de tussentijd nog een beetje meegelezen, Vrons? Zo nee, na jou kwam Sam als clubjonkie, daarna kwam Brede. Dus ontmoet je opvolger.
hoi : 3, oud fok member van jaar of 3-2 terug.quote:Op maandag 30 december 2013 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ken de Vronsky niet?![]()
Stel jezelf ff voor ofzo
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef vronsky2.0 het volgende:
[..]
hoi : 3, oud fok member van jaar of 3-2 terug.
Ik denk van ergens begin jaren 60. Oude hoofdpoortquote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De tering. Is nog wel wat van te herkennen, oa grote parkeerplaats rechts en aantal legeringsgebouwen. Maar is toch hoop veranderd. Van wanneer is deze foto?
En, hoe is het leven?quote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef vronsky2.0 het volgende:
[..]
hoi : 3, oud fok member van jaar of 3-2 terug.
Een goede CEO brengt veel meer op dan hij verdient, deze vergelijking is dus een beetje te simpel weergegevenquote:
Eens voor het bedrijfsleven, niet voor dit soort organisaties.quote:Op maandag 30 december 2013 01:13 schreef Awsom het volgende:
[..]
Een goede CEO brengt veel meer op dan hij verdient, deze vergelijking is dus een beetje te simpel weergegeven
Ze moeten anders wel concurreren met het bedrijfsleven qua personeel. Als je als directeur bij een profit organisatie 10x zo veel verdient voor je prestaties had ik het wel geweten.. Als non-profit organisatie zul je dus wel evenveel moeten bepalen, of je moet incapabel volk aan het roer willen hebben staan ..quote:Op maandag 30 december 2013 01:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens voor het bedrijfsleven, niet voor dit soort organisaties.
Overigens vrij oud allemaal, die Franken van Unicef is in 2008 al opgerot.
Saksen Weimar.quote:Op maandag 30 december 2013 06:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deze kazerne was gezelliger.
[ afbeelding ]
Wij moesten naar die kazerne om plaats te maken voor jullie.quote:
De OK, ook niks te klagen gehad hoor qua faciliteitenquote:Op maandag 30 december 2013 06:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij moesten naar die kazerne om plaats te maken voor jullie.
Vonden wij helemaal niet erg.
Goede films in de bios.quote:Op maandag 30 december 2013 06:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De OK, ook niks te klagen gehad hoor qua faciliteiten
Heh, maar wel altijd een chronisch tekort aan VHS spelersquote:
De O&O had goud geld kunnen verdienen als ze nog meer van die dingen hadden gekocht voor de verhuur.quote:Op maandag 30 december 2013 06:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, maar wel altijd een chronisch tekort aan VHS spelers
quote:Op maandag 30 december 2013 10:02 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Rusland wenst de NATO een gelukkig nieuwjaar.
quote:Op maandag 30 december 2013 10:02 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Rusland wenst de NATO een gelukkig nieuwjaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |