Nou... Ik ga meteen geld storten...quote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:
voordeel van een ABO is dat je supersnel achter elkaar kunt posten
daarom.quote:
SMS #3 voor Bart... stem nu...quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef sp3c het volgende:
SMS moet gewoon kunnen gek, ik heb pas sinds 3 maanden een smartfoon omdat ik gewoon niet meedeed met de hype
tot ik wel mee ging doen
Wat doen?quote:
Ik refereerde aan Bart van Bigbrother 1...quote:stemmen op tv onzin is lame bro, moet je niet meer doen hoor
stemmen op Bartquote:
ja dat snap ikquote:[..]
Ik refereerde aan Bart van Bigbrother 1...
Je kent de ellenlange discussies ook nog? Vooral SCH was hilarisch met zijn "inside" informatie...quote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
stemmen op Bart
[..]
ja dat snap ik
gewoon niet doen, shit is 1 groot complot
open je ogen!
Er zijn wel een aantal, Meki, BSB, Baukel...quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Naast SCH was er nog zo ene andere beroepsidioot, ben die naam ff kwijt.
SCH vond mij niet zo liefquote:Op zondag 29 december 2013 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kent de ellenlange discussies ook nog? Vooral SCH was hilarisch met zijn "inside" informatie...
hehehehe meki met zijn meki shopquote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal, Meki, BSB, Baukel...
En ook gewoon op Youtube zijn kutzooi aanprijzen...quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe meki met zijn meki shop
Om Meki kon ik nog wel lachen, maar die SCH met zijn betweterigheidquote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
die meki shop was wel episch hoor, zulke trollen maken ze niet meer
Moest jij niet met 2 handjes boven je lakens op bed liggen?quote:
??quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moest jij niet met 2 handjes boven je lakens op bed liggen?
ja vooral heel vervelend als hij niet kon 'winnen'quote:Op zondag 29 december 2013 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om Meki kon ik nog wel lachen, maar die SCH met zijn betweterigheid
Als hij niet kon winnen kwam hij met flut sites aankakkenquote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja vooral heel vervelend als hij niet kon 'winnen'
Reageer eensquote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moest jij niet met 2 handjes boven je lakens op bed liggen?
vreemde vogel was het ookquote:
Nogal ja.quote:
Binnenkort krijg ik het boek Danger Closequote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik leef ook nog steeds. Zit net ook ff de KL special door Te lezen. Weinig spannends idd
Heb het regelmatig met haar aan de stok gehad, irri mens. Maar dit gunde ik haar dan weer niet: LIF / Loedertje Overledenquote:
Boek van ridder Kroon toch?quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Binnenkort krijg ik het boek Danger Close
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |