Zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al die fucking I-spy/ Rubje topics kan ik niet meer bekijken... Wat is deze?
http://forum.fok.nl/topic/925820/5/25
http://forum.fok.nl/topic/1134463
Geen idee, dat kan ik ook niet zien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom? Of was het toch een kloon van Yvonne?
Het stinkt naar de misdaad natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan ik ook niet zien.
Zijn zoon was Mores, die is hier behoorlijk tekeer gegaan, maar die zat ook behoorlijk in de prak na zijn uitzending.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:22 schreef EllaN het volgende:
Dat begreep ik, gaf enkel even mijn mening erover.
Hoe zat dat toen ook alweer met Clan? En.. Zijn zoon? Ofzo?
En zijn zij (rave/lightning) daar ook echt op aangesproken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn zoon was Mores, die is hier behoorlijk tekeer gegaan, maar die zat ook behoorlijk in de prak na zijn uitzending.
En Clan is geband omdat hij op eoa manier de bazen van Lightning en Rave heeft aangesproken op het gedrag van betrokkenen.
Ik heb nog hele pm wisselingen met hem gehad over zijn zoon. Hij zat er zelf ook behoorlijk mee in zijn maag.
Wat ik ervan mee gekregen heb van Rave wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En zijn zij (rave/lightning) daar ook echt op aangesproken?
Mis rave wel een beetjequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat ik ervan mee gekregen heb van Rave wel.
Ik vond lightning ook altijd wel lachen met zijn eeuwige gebagger.quote:
Ook een mooi figuur idd!quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vond lightning ook altijd wel lachen met zijn eeuwige gebagger.
En Rave komt zo nu en dan nog wel langs.
En officier luchtmacht en een officier marns...quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Ponjaard het volgende:
Sorry dat ik meng, maar wie zijn "de bazen van Lightning en Rave"?
Sorry, verkeerd geformuleerd. Wie zijn "de bazen" van Lightning en Rave?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
En officier luchtmacht en een officier marns...
En sta je weer even met beide benen op de grond?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:58 schreef BredeBroeder het volgende:
En dan praat je ineens met een oorlogsveteraan met 1 been....
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd geformuleerd. Wie zijn "de bazen" van Lightning en Rave?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
En officier luchtmacht en een officier marns...
Wat ik zeg...quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd geformuleerd. Wie zijn "de bazen" van Lightning en Rave?
Die oorlogsveteraan kan dat niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En sta je weer even met beide benen op de grond?
BB wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die oorlogsveteraan kan dat niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |