ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef AchJa het volgende:
@Sam, sine had volgens mij ook een ban te pakken en is weggebleven, maar Sine's verhaal klopt.
Oja, klopt ook. Hij zat nog eventjes op Esses' forum in het begin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef AchJa het volgende:
@Sam, sine had volgens mij ook een ban te pakken en is weggebleven, maar Sine's verhaal klopt.
FB / Mod 'Nibb-It' is aan vervanging toequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig onder de naam SCJB ofzo.
Oh, die was ook leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
FB / Mod 'Nibb-It' is aan vervanging toe
en nog wel meer dan die.
Ik weet wie hij real life is. En ik heb nog wel wat meer achtergrond info.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, klopt ook. Hij zat nog eventjes op Esses' forum in het begin.
Hoe weet je dat z'n verhaal klopt?
De man heeft wel een puntquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
FB / Mod 'Nibb-It' is aan vervanging toe
en nog wel meer klonen.
Dus waarom zit je hier dan nog steeds?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat werd ook door niemand ontkend.
Ik beschik over zeer gevoelige informatie over jouw persoontjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus waarom zit je hier dan nog steeds?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik beschik over zeer gevoelige informatie over jouw persoontje
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Ponjaard het volgende:
Waar slaat trouwens die eerste post op?
[ afbeelding ]
?
Sine is legit inderdaad. ER heeft weleens met hem gebeld/geskyped enzo. Goede gast.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef AchJa het volgende:
Ja, ik heb hem ook eens een keertje een mp3'tje gemaakt met drill commando's die zijn cdt nodig had en via yahoo verstuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sine is legit inderdaad. ER heeft weleens met hem gebeld/geskyped enzo. Goede gast.
Vage shit hier allemaal yo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Volgens mij was het Nibb-it die zijn hyves smileys aan het veiligstellen was
Hey, dat is die meid waarmee ik whatsapp!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
De samenvatting van Sam:
[ afbeelding ]
Dit waren ook een paar hilarische:quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die was ook leuk
Ik kom niet verder tot nu toe dan DEF / Foxtrot Bravo, DEF-style
Het FB/Ruben topic is voor mij niet meer leesbaar.
Mee grindr toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, dat is die meid waarmee ik whatsapp!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit waren ook een paar hilarische:
DEF / Oh Oh Cherso Tony (Sterretje) KCT geweest? (hier viel Galt heel hard door de mand met zijn "bruine baret")
DEF / Veteranendag (Hier werd Galt boos...![]()
)
Vaag verhaal, mooie discussiesquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:08 schreef Ponjaard het volgende:
Als ik het goed begrijp is Rubje zijn troll account om daar met zijn account galtfactory op in te gaan en slim te doen lijken? Wat een kerel
Yup, eerst was er alleen Rubje (I-spy, iwan-spiros, en nog wat lui) daarna kwam Galt hier flink doen met zijn KCT voorkomen... En Rubje maar likken... Bleek het achteraf 1 en dezelfde persoon...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:08 schreef Ponjaard het volgende:
Als ik het goed begrijp is Rubje zijn troll account om daar met zijn account galtfactory op in te gaan en slim te doen lijken? Wat een kerel
Oh wauw, oh wauw. Dus jullie hebben niet alleen 1 walt gehad, maar een hele schizofrene Walt familie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, eerst was er alleen Rubje (I-spy, iwan-spiros, en nog wat lui) daarna kwam Galt hier flink doen met zijn KCT voorkomen... En Rubje maar likken... Bleek het achteraf 1 en dezelfde persoon...![]()
![]()
Ja, dat was het FB topic, heb ik smakelijk om gelachenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef AchJa het volgende:
Jammer dat we dit topic niet meer kunnen zien: http://forum.fok.nl/topic/890029
Ging hij huilen...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef rubje het volgende:
Kijk eens aan,iemand die beide baretten heeft.en ook nog de term operator gebruikt..
![]()
Mag ik daaruit concluderen dat u van het KCT bent oid?want ik kan mij voorstellen dat u daar niet zo maar aankomt tenzij je ermee hebt te maken en dit soort benamingen gebruikt.
En er moeten nog een Rubje deel 1 t/m 5 ofzo zijn... Kan ze zo snel niet meer vinden...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat was het FB topic, heb ik smakelijk om gelachen
Gelukkig hebben we de waybackmachine nog!!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat was het FB topic, heb ik smakelijk om gelachen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de waybackmachine nog!!!![]()
![]()
![]()
http://web.archive.org/we(...).fok.nl/topic/890029
Toen kon hij ook al niet overweg met werkwoordspelling.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de waybackmachine nog!!!![]()
![]()
![]()
http://web.archive.org/we(...).fok.nl/topic/890029
Dat is wat ik bedoelde met "hand boven het hoofd houden"....quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:34 schreef Ponjaard het volgende:
5 jaar lang posen en nieuwe accounts maken?
Dat... Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef m.k het volgende:
Ondertussen heef Esses een ban omdat..... geen idee eigenlijk
Wel knap.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde met "hand boven het hoof houden"....
Al die fucking I-spy/ Rubje topics kan ik niet meer bekijken... Wat is deze?quote:
Ik kan ze ook niet meer bekijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al die fucking I-spy/ Rubje topics kan ik niet meer bekijken... Wat is deze?
http://forum.fok.nl/topic/925820/5/25
http://forum.fok.nl/topic/1134463
Eens kijken of hij met oud en nieuw weer op de Erasmusbrug zit en ondertussen op dezelfde tijd in een ander topic zit te eten in Amsterdam...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:56 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn foto's hebben ook nu nog steevast een andere resolutie en kleurinstelling.
Ik vond Sine vanaf het begin van Amber maar een heel vreemd verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet wie hij real life is. En ik heb nog wel wat meer achtergrond info.
Ik ken hem niet alleen van dit forum.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vond Sine vanaf het begin van Amber maar een heel vreemd verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |