mooiquote:Op zondag 29 december 2013 18:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Je bent zo de enige hier die er geen heeft
Dat wil iedereen wel, al is het maar om er een objectief oordeel over te kunnen vellen. Nu moet je maar wat gissen.quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef EllaN het volgende:
Ik weet, zoals gewoonlijk, van niets.
Ik wil in-the-know zijn!
Als je geen modje bent, dan kom je het nooit te weten. Ik heb nu dus ook geen idee waar het allemaal op slaat.quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef EllaN het volgende:
Ik weet, zoals gewoonlijk, van niets.
Ik wil in-the-know zijn!
Welkom op Fok!quote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef Ponjaard het volgende:
Dit is toch wel het vaagste forum waarop ik ooit geweest ben.
Ik ben er nogquote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef Lotusss het volgende:
Zo, mijn woordje ook weer gedaan. Zal weer geen zak mee gedaan worden. En hier zal het ook wel redelijk stil zijn omdat 50% weer geband is om redenen die..
Oh ja wacht, redenen worden niet bekend gemaakt!
Ja, ff snel doorheen gebladerd... Vond het weinig spannend.quote:Op zondag 29 december 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe, AchJa, heb jij ook die uitgave gekregen van de Landmacht?
Ik sta erin... onderste foto rechts, pagina 10quote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, ff snel doorheen gebladerd... Vond het weinig spannend.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik sta erin... onderste foto rechts, pagina 10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |