Dat snap ik, noem het dan geen reality...quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
't zijn ammo crates. Kan je je munitie optoppen
Opzich wel een goeie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik, noem het dan geen reality...![]()
Top jezelf maar op voor actie en daar doe je het verder maar mee, elke oneigenlijk ding op de weg behandelen als IED.
quote:Kortom, een oliebol in de categorie: eet en sterf.
quote:Wie een hekel heeft aan zijn collega’s doet er goed aan om zijn oliebollen hier te kopen. Succes is verzekerd.
Kraam hier in Leiden die op de markt staat heeft dus een 0 gehadquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef jitzzzze het volgende:
Heerlijk; het commentaar bij de AD oliebollentest:
[..]![]()
Onderaan beginnen met lezen is ieder jaar weer een feestjequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kraam hier in Leiden die op de markt staat heeft dus een 0 gehad![]()
Schijnt ook niet de eerste keer voor hem te zijn geweest, dus die zal wel een nieuwe baan mogen gaan zoeken.
Goed om te weten ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kraam hier in Leiden die op de markt staat heeft dus een 0 gehad![]()
Schijnt ook niet de eerste keer voor hem te zijn geweest, dus die zal wel een nieuwe baan mogen gaan zoeken.
Inderdaad. Fuck oliebollen. Ik vind die gevulde appel dingen veel lekkerder.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:22 schreef m.k het volgende:
niet dat ik meer dan 5 cent zou uitgeven voor een bonkje meel dat in een emmer vet heeft gezeten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onderaan beginnen met lezen is ieder jaar weer een feestje
Gebakkraam Jan Overdevestquote:
quote:Conclusie: Petje af voor deze prestatie. In 2009 op de laagste plaats met originele braakballen. Nu wederom laatste met kiepeltonbollen. Bij aankoop tongschraper cadeau. Wegwezen met die handel!
Eensch.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad. Fuck oliebollen. Ik vind die gevulde appel dingen veel lekkerder.
Veel vreten en trainen via SS, check je DMquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef DMania het volgende:
[..]
Waar te vinden?Kan alleen niet echt op voeding letten, ben 15 en eet dus gewoon wat er op tafel word gezet haha. Kan natuurlijk wel letten op wat ik tussendoor eet etc
Echt ongelofelijk. Dat je kadaver in dit soort situaties zo intens naar de klote is dat je grijze massa gewoon random emoties gaat uitspatten om het minste of geringste. Bizar gewoon.quote:op een gegeven moment dacht ik dat ik iemand hoorde huilen. Eerst begon ik aan mezelf te twijfelen totdat bleek dat er inderdaad een van mijn teamleden aan deze vorm van emotie had toegegeven! Ik ging er naar toe om te vragen wat er aan de hand was waarop hij mij snikkend meedeelde dat zijn zaklamp stuk was. Ik moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten maar vol medeleven bood ik aan er even naar te kijken. Stom verbaasd pakte ik het ding van hem aan, want hij brandde namelijk gewoon! Toen ik hem hierop wees, proestte hij "ja, maar hij gaat niet meer uit!" Waarop ik het niet meer hield en krom van het lachen over de grond rolde. Deels door mijn eigen ellende kon ik niet meer ophouden met lachen. Ik gierde het uit
Heet het 'vrouwen-syndroom'quote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb na aanleiding van dat rubje gezeik dit ff zitten lezen: http://web.archive.org/we(...)tikelen/commando.htm
Tijdens eindmars ECO:
[..]
Echt ongelofelijk. Dat je kadaver in dit soort situaties zo intens naar de klote is dat je grijze massa gewoon random emoties gaat uitspatten om het minste of geringste. Bizar gewoon.
Er passen maar 30 kinderen in mijn moeders SUVquote:
Dan is er dus nog plek voor 28 andere kleuters.quote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Er passen maar 30 kinderen in mijn moeders SUV
LARPen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef m.k het volgende:
Nog meer gegadigden voor de DEF nieuwjaars borrel volgende week zaterdag?
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee
feedbacktopicquote:
Ik weet het nog heel goed, zo ongeveer een jaar geleden, voorbereiding voor de examens van VeVa, we kregen een hele ochtend les AAW met GROP niveau2 (de lui die sld bij de painf etc willen worden). Lange tijd uitleg gehad, en we gingen het in de praktijk brengen met een verkeerssluis. Afijn, eerst niv2, wij mochten kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik, noem het dan geen reality...![]()
Top jezelf maar op voor actie en daar doe je het verder maar mee, elke oneigenlijk ding op de weg behandelen als IED.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zekers een goeie kerel, lekker eerlijk altijd. Kut admins hier..
Vanwege deze post zijn ze geband? Fucking hell die admin moet dan wel tenen zo lang als de Karel Doorman hebbenquote:
En dat was het laatste wat we van erasmo zagenquote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Vanwege deze post zijn ze geband? Fucking hell die admin moet dan wel tenen zo lang als de Karel Doorman hebben
Ik zal m'n rubberen badeentje naar je vernoemen als je het niet haalt. En dat andere rubberen speeltje ook.quote:Op zondag 29 december 2013 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga het even testen in FB, als ik over een uur niet terug ben...
Gvd nou...quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 17:40 schreef EllaN het volgende:
Rubje rubje rubje rubje rubje rubje rubje.
</test>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |