Er passen maar 30 kinderen in mijn moeders SUVquote:
Dan is er dus nog plek voor 28 andere kleuters.quote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Er passen maar 30 kinderen in mijn moeders SUV
LARPen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef m.k het volgende:
Nog meer gegadigden voor de DEF nieuwjaars borrel volgende week zaterdag?
Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee
feedbacktopicquote:
Ik weet het nog heel goed, zo ongeveer een jaar geleden, voorbereiding voor de examens van VeVa, we kregen een hele ochtend les AAW met GROP niveau2 (de lui die sld bij de painf etc willen worden). Lange tijd uitleg gehad, en we gingen het in de praktijk brengen met een verkeerssluis. Afijn, eerst niv2, wij mochten kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik, noem het dan geen reality...![]()
Top jezelf maar op voor actie en daar doe je het verder maar mee, elke oneigenlijk ding op de weg behandelen als IED.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zekers een goeie kerel, lekker eerlijk altijd. Kut admins hier..
Vanwege deze post zijn ze geband? Fucking hell die admin moet dan wel tenen zo lang als de Karel Doorman hebbenquote:
En dat was het laatste wat we van erasmo zagenquote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Vanwege deze post zijn ze geband? Fucking hell die admin moet dan wel tenen zo lang als de Karel Doorman hebben
Ik zal m'n rubberen badeentje naar je vernoemen als je het niet haalt. En dat andere rubberen speeltje ook.quote:Op zondag 29 december 2013 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga het even testen in FB, als ik over een uur niet terug ben...
Gvd nou...quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 17:40 schreef EllaN het volgende:
Rubje rubje rubje rubje rubje rubje rubje.
</test>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |