bitches nakken in 1 snuif mijn hele gram Sos weg, fck datquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Iraniėrs.Goed volk, educated as fuck en je krijgt een atoombom op je huis als je met ons fuckt, bitchessss.
Eens met dit. Altijd relaxte mensen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Iraniėrs.Goed volk, educated as fuck en je krijgt een atoombom op je huis als je met ons fuckt, bitchessss.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
bitches nakken in 1 snuif mijn hele gram Sos weg, fck dat
Zal je nakkie eens opsnuiven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
bitches nakken in 1 snuif mijn hele gram Sos weg, fck dat
Had het over drugs.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Feces obsessie de laatste tijd ofniet?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:21 schreef Chloroform het volgende:
En straks weer wegspuiten, nou heel nuttig hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
Kenker, gewoon een hele kip gegeten. Vandaag 300+ gram eiwitten binnen.
Hey Chai, fijne kerst gehadquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb net fucking hard krachttraining gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
En straks weer wegspuiten, nou heel nuttig hoor.
Hahahhaquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey Chai, fijne kerst gehad?
[..]
Ik kan het welquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor, en nu helemaal.Zelfs liefde van jou ontvangen.
Als ik aan quotes in m'n sig deed zou dit wel een mooie zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Spreidt je billen voor krio. Zo komen de SC dames ook van hun pandapunten af
Hehe wtf.quote:
R.I.P. headphone users.quote:
Vooral leuk omdat het toch bekend klinkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook blij dat er een 1080 versie is.
Op tumblr zoeken, staan er genoeg op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
Post aub mooie tieten mensen. Of kan iemand dat trucje uit MIB toepassen?![]()
[ afbeelding ]
Wat waar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Lol zo'n tc waar nog een doenbare chick bijzitis eens wat anders dan die van hier
Zou duim in het sterretje raggenquote:
Zou mijn gezicht erin drukken en kkhard baffen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou duim in het sterretje raggen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou duim in het sterretje raggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]dooie spoiler swaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
sick cunt of peace, prosperity and chicken proteins. mirin gains fucking hard.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
gore limburger.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef Robophatt het volgende:
Ich bin Auslander und spreche nicht gut Deutsch
Kijk maar uit dadelijk limburg ik over je heenquote:
quote:
Klinkt nasty, ga door.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk limburg ik over je heen
quote:
Sowieso tie. Geen clown shit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:33 schreef Gridlok het volgende:
Bow-tie of casual black tie voor tux?
Zou vullen met cum. Gewoon random cumshots geven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou ook nog zo'n bloem in me frontpocket doen die dan water schiet.
shiiii op zwarte kleding, vieze vlekkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou vullen met cum. Gewoon random cumshots geven. [ afbeelding ]
Vind een bow-tie wel wat hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:33 schreef Gridlok het volgende:
Bow-tie of casual black tie voor tux?
Tie staat beter ben ik achtergekomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind een bow-tie wel wat hebben
Zou sowieso niet naar een Limbo luisteren. Vreemd volk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tie staat beter ben ik achtergekomen.
Verschilt ook heel erg per persoon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tie staat beter ben ik achtergekomen.
Zou er maar eens wat vaker naar luisteren, vrouwen diggen bow-ties echt wel he. Iedereen die Gossip Girl kijkt geilt op Chuck Bass en die kerel is de baas van de opvallende outfits met bow-ties.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou sowieso niet naar een Limbo luisteren. Vreemd volk.
heh.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou er maar eens wat vaker naar luisteren, vrouwen diggen bow-ties echt wel he. Iedereen die Gossip Girl kijkt geilt op Chuck Bass en die kerel is de baas van de opvallende outfits met bow-ties.
Je moet dan ook een vrouw willen die valt op mannen en niet op gladde jongetjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou er maar eens wat vaker naar luisteren, vrouwen diggen bow-ties echt wel he. Iedereen die Gossip Girl kijkt geilt op Chuck Bass en die kerel is de baas van de opvallende outfits met bow-ties.
quote:
Denken dat ik op gladde jongetjes valquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je moet dan ook een vrouw willen die valt op mannen en niet op gladde jongetjes.
Dat ziet er toch niet uit man? Clown ass shit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En sowieso
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er juist mooi uit, meeste mannen zijn gewoon te pussy om het te dragen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit man? Clown ass shit.
Wat een bullshit. Same shit met roze kleding voor mannen. Ziet er gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ziet er juist mooi uit, meeste mannen zijn gewoon te pussy om het te dragen.
Heeft meer te maken met de kleur van je huid/haar dan met je geslacht of zoiets er uitziet. En met de persoon wie het draagt. Maar goed, vrouwen zullen er wel anders naar kijken dan mannen. Andersom ook het geval lijkt me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Same shit met roze kleding voor mannen. Ziet er gewoon niet uit.
Er zijn ook vrouwen die skinny jeans mooi vinden bij mannen. Dan ben je toch geen pussy als je het niet wil dragen? Het is gewoon gay.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met de kleur van je huid/haar dan met je geslacht of zoiets er uitziet. En met de persoon wie het draagt. Maar goed, vrouwen zullen er wel anders naar kijken dan mannen. Andersom ook het geval lijkt me.
Wat denk je zelf dat ik hier van vind? Het is niet dat ik een gewone das niks vind, maar zou graag meer mannen zien die ook een bow-tie dragen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf. Het ziet er toch niet uit?
Welke van de 2 vind je mooier?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat ik hier van vind? Het is niet dat ik een gewone das niks vind, maar zou graag meer mannen zien die ook een bow-tie dragen.
Heeft niks met gay zijn te maken. Vind skinny jeans bij mannen persoonlijk niks, maar de persoon maakt het gay, niet de broek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die skinny jeans mooi vinden bij mannen. Dan ben je toch geen pussy als je het niet wil dragen? Het is gewoon gay.![]()
Als je ober bent is een bow-tie ok. [ afbeelding ]
ziet er LEGEN wait for it DARY uitquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf. Het ziet er toch niet uit?
In dit voorbeeld de onderste foto. Maar is geen goede vergelijking.quote:
Sorry maar als je vrijwillig in een rok zou lopen als man zijnde ben je gewoon gay. Kleding maakt je ook gay.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft niks met gay zijn te maken. Vind skinny jeans bij mannen persoonlijk niks, maar de persoon maakt het gay, niet de broek.
Dus alle schotten zijn gay?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry maar als je vrijwillig in een rok zou lopen als man zijnde ben je gewoon gay. Kleding maakt je ook gay.
Ja.quote:
Jezus een rok is toch ook helemaal niet relevant in dit verhaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry maar als je vrijwillig in een rok zou lopen als man zijnde ben je gewoon gay. Kleding maakt je ook gay.
Dus als een hetero man in een jurk rond zou lopen ziet hij er nog steeds hetero uit?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jezus een rok is toch ook helemaal niet relevant in dit verhaal?
Kleding maakt je niet gay. Een man die 100% hetero is kan dragen wat hij wil en er nog steeds hetero uitzien.
Jahoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jezus een rok is toch ook helemaal niet relevant in dit verhaal?
Kleding maakt je niet gay. Een man die 100% hetero is kan dragen wat hij wil en er nog steeds hetero uitzien.
Dit is toch niet eens een relevante vraag? Je bent nu echt appels met peren aan het vergelijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dus als een hetero man in een jurk rond zou lopen ziet hij er nog steeds hetero uit?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit is toch niet eens een relevante vraag? Je bent nu echt appels met peren aan het vergelijken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een man die 100% hetero is kan dragen wat hij wil en er nog steeds hetero uitzien.
Langhaar + Baard, ik ga voor tie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En sowieso
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Denken dat ik op gladde jongetjes valWas maar een voorbeeld.
Gooi je bow tie ook gelijk weg wil je? Of bewaren voor een verjaardagsfeestje van een nichtje of neefje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Langhaar + Baard, ik ga voor tie.
Je begint met bow-ties en skinnyjeans (voor mannen) wat gewoon mannelijke kledingstukken zijn. Een jurk is dat niet. Kunnen ze wel dragen, maar is niet echt realistisch aangezien zoiets over het algemeen niet serieus gebeurt. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.quote:
Wat is goedkoop?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
DWc ik ga morgen met eeb chick chillen in de stad, weet je of iemand anders een goedkoop hotel of iets voor een paar uurtjes?
Gaat je niet lukken denk ikquote:
wallenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zijn er geen goeie plekken in damsko waar je een meid kan prikken. Behalve wallen
Goed man. Met jou?quote:
Braddie tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:15 schreef Chai het volgende:
R&P / Wat moet ik doen...
Ah handig die reeks, deze had ik vorig jaar niet gezien, maar gadver.
okequote:Op zaterdag 28 december 2013 10:25 schreef Chai het volgende:
https://www.thuisserver.n(...)KLB+SC&tab=tab_graph
Pics van je cupcakejes graag.quote:
In bed plassen en tegen je begeleidster zeggen.dat het een ongelukje was?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lukt niet om uit bed te komen maar moet pissen.
Vlug, maak 'm hard, trek je af... dat zal je pis leren!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lukt niet om uit bed te komen maar moet pissen.
Hypocriet dat ik niet onzeker mag zijn over mijn kleine tieten, maar die andere doos wel over haar 'grote' tieten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een kutwief
Je hebt geen reden om onzeker te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet dat ik niet onzeker mag zijn over mijn kleine tieten, maar die andere doos wel over haar 'grote' tieten.
Als het met je kut maar goed zit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet dat ik niet onzeker mag zijn over mijn kleine tieten, maar die andere doos wel over haar 'grote' tieten.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
Dat de man dan komt is niet altijd de verdienste van een vrouw, maar meer gewoon haar kut, die als je hem los zou hakken en op een bank zou leggen ook prima zou voldoen.![]()
Smooth.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je hebt geen reden om onzeker te zijn
Maar ze zijn niet klein.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:04 schreef Chai het volgende:
Die op die foto passen toch makkelijk in je hand? Dat je bijna nog ruimte over hebt?
Huh wat? Stuur eens?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef Nober het volgende:
Chai, ik heb inmiddels een foto van je gevonden maar je groene jas zit dicht en ik kan dus weinig melden over je borsten wel een leuke muts.
Ik kan dat niet goed inschatten, heb er niet zoveel in handen gehad.quote:
Nee godverdomme het niet niet 'maar' tieten. Het gaat erom wat voor vorm ze hebben en niet hoe groot of klein ze zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
het zijn maar tieten toch, zolang ze niet te klein zijn kan het geen kwaad.
En ze zijn lekker zachtquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee godverdomme het niet niet 'maar' tieten. Het gaat erom wat voor vorm ze hebben en niet hoe groot of klein ze zijn.
Picsquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb sportbeha aan, nu kan ik ze goed knuffelen.
okequote:Op zaterdag 28 december 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb sportbeha aan, nu kan ik ze goed knuffelen.
Daarvoor moet je bij de nieuwe users zijn, van na 2010 en zo.quote:
hihahoquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je haar ondersteboven optilt wel ja XD
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel geil standje. Staand 69.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij de nieuwe users zijn, van na 2010 en zo.
Nouja van hun tieten dan, die zijn daar wat progressiever in.
hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Je bent gewoon een lekker wijf ook al verberg je je rondingen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:45 schreef Chai het volgende:
Ben gewoon heel defensief ingesteld, door je '' dacht ik dat je misschien bedoelde dat ik minstens even hoerig als autistisch ben.
Ben jij een allochtoon? dan eet dwc zijn schoen op.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker wijf ook al verberg je je rondingen.
Nee ben ik niet, hoezo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij een allochtoon? dan eet dwc zijn schoen op.
quote:
Dan ben je zeker Brabo/Limburger?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zweer het, nog één allochtoon die meent dat Chai spang doable is, en ik eet m'n schoen op.
Jammerquote:
Brabant ja, had je dat nog niet begrepen na mijn reacties in dat Roy Donders topic?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je zeker Brabo/Limburger?
Jawel dat vermoedde ik al.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Brabant ja, had je dat nog niet begrepen na mijn reacties in dat Roy Donders topic?
Je bent wel allochtoonquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Brabant ja, had je dat nog niet begrepen na mijn reacties in dat Roy Donders topic?
er blijft toch een beetje een rare kronkel in je hersenenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:45 schreef Chai het volgende:
Ben gewoon heel defensief ingesteld, door je '' dacht ik dat je misschien bedoelde dat ik minstens even hoerig als autistisch ben.
Pics van Chai met zichtbare rondingen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker wijf ook al verberg je je rondingen.
quote:
quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er blijft toch een beetje een rare kronkel in je hersenen
Ik ben al over de maan dat ik een foto vond van Chai.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Pics van Chai met zichtbare rondingen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
Die Jeans staan je goed hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 14:05:42 ]
Stuur pics via dm. Ik heb geen toegang.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al over de maan dat ik een foto vond van Chai.
[..]
Wanneer word je 18 dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Stuur pics via dm. Ik heb geen toegang.
Trollgedrag.quote:
hnnngquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Tieten alles, wijdbeens ook vaak, ga kijken dan!
Dm me pics godverdommequote:
Blanke vrouwenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
1: 10/10quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe zou je ze raten? Sowieso allemaal 9,00/10+ imo.
[ afbeelding ]
kkquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zweeds/Marokkaans zelfs volgens d'r IGquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
Die eerste is een Zweedse10/10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is fucking lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zweeds/Marokkaans zelfs volgens d'r IG! http://instagram.com/kenzas#
Picsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef ntm het volgende:
Half Marokkaans/half Zweeds inderdaad. Ik ken een meisje die half Frans/half Tunesisch is en op haar lijkt. Sowieso half Arabisch/half Westerse combi
Wat moet je met ass/tits, maar een kop als een zak aardappelenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
Dit is wel weer een bevestiging dat ik een mooi gezichtje belangrijker vind
Ik heb daar een filmpje van gezien op Facebookquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat moet je met ass/tits, maar een kop als een zak aardappelen.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Dmquote:
Ik zie het nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Dit lijkt op Gers Pardoel gemixt met Manuel Broekman.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat moet je met ass/tits, maar een kop als een zak aardappelen.
Daarom snap ik kpd ook niet, al die fokkers die op naaktfoto's zitten te fappen terwijl ze niet eens weten hoe die meiden eruit zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mc gregor hier bruvquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:08 schreef Gridlok het volgende:
Hugo Boss tie, kom haten op mijn saldo.
zijn gewoon geile chiks in kpdquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Daarom snap ik kpd ook niet, al die fokkers die op naaktfoto's zitten te fappen terwijl ze niet eens weten hoe die meiden eruit zien?
Wat dan? Is swag.quote:
Heb je geprikt Dima?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zijn gewoon geile chiks in kpd
op reddit girlsgonewild gaan ze nog stapje verder
en zijn daar veel mooier
Jammer man.quote:
Heb ook een bijpassend riemquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Als het maar echt is.![]()
Combineren met
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe mij maar gewoon zwarte boxer, zwarte sokken, donkere jeans, zwarte sneakers, zwarte shirt, zwarte hoody. Gewoon crimi stijl.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef krioro het volgende:
Wansmaak SC.King wansmaak has arrivedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Matige trollpoging, jij weet net zo goed als ik dat ik op elk gebied betere smaak heb dan bijvoorbeeld dWc.quote:
Ik vind de vrouwensmaak van dWc toch oprecht (hihaho CY) beter dan wat jij post, melkflessen of halve mannen. Voor de rest gaat dit niet op neequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Matige trollpoging, jij weet net zo goed als ik dat ik op elk gebied betere smaak heb dan bijvoorbeeld dWc.
Jij hebt dan ook een hoogstens matige smaak wat betreft vrouwen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de vrouwensmaak van dWc toch oprecht (hihaho CY) beter dan wat jij post, melkflessen of halve mannen. Voor de rest gaat dit niet op nee
Ben Fas niet hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een hoogstens matige smaak qua vrouwen.
Oneens. dWc post betere chicks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Matige trollpoging, jij weet net zo goed als ik dat ik op elk gebied betere smaak heb dan bijvoorbeeld dWc.
quote:
Oh boy.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Combineren met
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet geen namen, maar vaak niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wie vind jij dan niks van de vrouwen die ik gepost heb?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Combineren met
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die mocro chicks met krullen. Daar ben ik het wel met je eens. Krullen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet geen namen, maar vaak niet mijn smaak.
Dat serieus nemen.quote:
Nerd. Nina Kraviz ook niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet geen namen, maar vaak niet mijn smaak.
Die post ik niet eensquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vooral die mocro chicks met krullen. Daar ben ik het wel met je eens. Krullen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vooral die mocro chicks met krullen. Daar ben ik het wel met je eens. Krullen.
Ja je weet nooit, je blijft Turk hč.quote:
Nee. Haten op mijn oostblokbeauties en dan komen met zo'n dom niet eens mooi wijf dat denkt dat ze kan DJen.quote:
Het zijn vooral mocro's en negers die met Gucci lopen hoor. Als je een Turk met Gucci shit ziet is hij meestal verdwaald in een groepje mocro's.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Ja je weet nooit, je blijft Turk hč.
Ze lijkt op wahed skeleton crackiequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Haten op mijn oostblokbeauties en dan komen met zo'n dom niet eens mooi wijf dat denkt dat ze kan DJen.!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Haten op mijn oostblokbeauties en dan komen met zo'n dom niet eens mooi wijf dat denkt dat ze kan DJen.!
Weet ik veel, één pot nat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het zijn vooral mocro's en negers die met Gucci lopen hoor. Als je een Turk met Gucci shit ziet is hij meestal verdwaald in een groepje mocro's.
Zucht, straatwoordenboek.nl maar weer eens aanslingeren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ze lijkt op wahed skeleton crackie
wahed=eenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zucht, straatwoordenboek.nl maar weer eens aanslingeren.
Waarom zou je dat woord gebruiken ipv een?quote:
Anders is ebah niet straat, kan natuurlijk niet een Turk die ABN spreekt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je dat woord gebruiken ipv een?
zehma kapsones doen kijk mij hollands kunnen dit dat gaaaa a haloef gaquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je dat woord gebruiken ipv een?
Waarom moet je me gelijk zo breken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Anders is ebah niet straat, kan natuurlijk niet een Turk die ABN spreekt.
welquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
, kan natuurlijk niet een Turk die ABN spreekt.
Kapsones doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
zehma kapsones doen kijk mij hollands kunnen dit dat gaaaa a haloef ga
hahahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waarom moet je me gelijk zo breken?
bekquote:
Sellufquote:
Wil je een ban dan? Ik kan je wel helpen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
Te dom zijn om te kunnen bedenken wat je moet doen om een ban te krijgen, wtf.
Ik niet. Heb er al genoeg gehad afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wil je een ban dan? Ik kan je wel helpen.
KLB / ATTENTIE MODS!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
Te dom zijn om te kunnen bedenken wat je moet doen om een ban te krijgen, wtf.
gvd, mensen die een langer woord gebruiken dan het juiste woord om straat te zijn.quote:
Rechts 7/10 GILF. Zou tappen.quote:
naam niet durven spellen uit angst voor motorbloempjequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Motorblompje die Breddie belachelijk maakt.
Het is vrij duidelijk dat rechts beter voor haar lichaam zorgt.quote:
Ik heb moblo even een dmmetje gestuurdquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
naam niet durven spellen uit angst voor motorbloempje
Die ouwe bashende tak mag me komen halen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
naam niet durven spellen uit angst voor motorbloempje
Ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb moblo even een dmmetje gestuurd, vind het walgelijk wat Panzer doet. Hij kan het ook gewoon tegen haar zelf zeggen.
Link.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vijf knalerwten als je 1-op-1 gaat met die zure elitaire mat van haar.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve Hoink,
Braddie komt al jįrenlang op FOK! Al jaren. En al jaren zijn het dezelfde topics. Over hoe zielig, en dik hij wel niet is. Dat hij nog geen meisje heeft mogen betasten en dat zijn piemel daar wel aan toe is. Dat is niet erg, op zich, die feiten: er zijn meer mensen die niet zo snel zijn, niet zo zeker zijn van zichzelf, en hier op FOK! om raad komen vragen. Daar is FOK! ook wel een beetje voor. Relaties en Psychologie, waar ik mod al zeker. Er zijn dan ook genoeg topics daar waar Braddie in theorie mee zou kunnen posten.
Bijvoorbeeld;
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #151 Oude vrouwen & jonge meisjes
Waar TS in theorie gewoon ontzettend gezellig mee zou kunnen posten; hier posten al tijden mensen die geen meisjes kunnen vingeren. Of niet zo vaak als ze zouden willen.
Ook bijvoorbeeld deze:
R&P / Dating(site)-ervaringen #419
en deze
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #6
In verschillende topics, door de jaren heen, die hij allemaal zelf wilde openen in plaats van gewoon mee te posten in de reeksen, is hem herhaaldelijk heel veel advies gegeven. Heel veel, ook door ondergetekende. Soms met een scherp randje, óók van ondergetekende, maar veelal met een serieuze boodschap: ga wat doen, stop met zaniken en als je iets aan jezelf wķlt veranderen (omdat je het zelf wilt, niet omdat anderen dat van je verwachten), dan moet je dat doen, en alleen erover posten op een forum gaat je niet verder brengen.
Maar de topics bleven en blijven komen. Over zijn onzekerheid. Over zijn uiterlijk, over zijn gebrek aan meisjescontact, en ga zo maar door. Iedereen is onaardig tegen hem, het leven is oneerlijk. Maar dan krijgen we wel dit soort topics van diezelfde Braddie:
ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..
Alwaar ondergetekende ook meteen wat van zei door een foto van Braddie zelf aan dat topic toe te voegen: Braddie vindt het stom als mensen hem op zijn uiterlijk beoordelen en afbranden, zowel IRL als op FOK!, maar zelf mag hij wel mensen uitlachen vanwege hun uiterlijk en de foto's van deze mensen op het internet?
Nee. Ik ben niet lief. Ik ben ook de laatste zal zeggen dat ik een kussiekroelpersonage ben, maar ik heb, en met mij nog vele andere mensen op FOK! en in R&P vele malen geprobeerd te zeggen dat hij beter kan stoppen met het openen van topics over zichzelf, zeker zolang hij 1. hetzelfde over andere mensen doet en 2. niets met de tips lijkt te doen (jaja, nu krijgen we weer te horen dat hij wel wįt doet, maar de topics blijven komen... dus tsja..).
Maargoed, sorry Braddie. Ik zal de topics weer ontreeksen (was sowieso niet de bedoeling dat dat zou blijven, garpje, jeweetsch, het is maar FOK!, dit-dat-alles)en, om dan nóg maar eens een keer met welgemeend advies te komen:
Braddie, ga eens meeposten in die reeksen die ik hierboven postte: meeposten, dus niet alleen óver jezelf, maar ook mét anderen over gezamenlijke issues. Focus niet constant de aandacht op jezelf en als je zélf geaccepteerd wilt worden, waar dan ook, hier op FOK! of IRL, stop dan óók met het belachelijk maken van andere mensen én het belachelijk maken van jezelf, wat je dan keer op keer ook weer zegt als mensen happen op je topics ("Het is maar FOK!, ik loop te trollen!").
Ik hoop dat 2014 je wat positievere zaken gaat brengen en dat je topics zullen verdwijnen. Niet zozeer dat je dan van FOK! weg bent, maar omdat je een leuke vriendengroep en vriendin hebt leren kennen en topics opent over wat voor een toffe dingen je hebt gedaan, of gewoon geen topics omdat je te druk bezig bent met allerlei toffe dingen.
Denk het niet. Hij vindt moblo een kutmod, maar jou en Frank heel lief.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
Weer een braddie rel? Teruglezen waard?
Paard, dan weet ik tenminste zeker dat die lul goed schoon is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je moest kiezen, Bradie pijpen, of je paard.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Paard, dan weet ik tenminste zeker dat die lul goed schoon is.
hard gewordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker smegma om je lippen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:02 schreef Salatrel het volgende:
Stel je voor dat je de vellen smegma er bij braddie af moest bikken
Geile ogen wel. Wie is het?quote:
Perfecte lengte voor een BJ dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Meisje uit de buurt. Komt wel maar net boven de deurklink uit.
Nee, halve lengte te groot voor IPH zou je kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Perfecte lengte voor een BJ dus.
woon je bij 4ebe in de buurt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Meisje uit de buurt. Komt wel maar net boven de deurklink uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |