Klinkt nasty, ga door.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk limburg ik over je heen
quote:
Sowieso tie. Geen clown shit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:33 schreef Gridlok het volgende:
Bow-tie of casual black tie voor tux?
Zou vullen met cum. Gewoon random cumshots geven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou ook nog zo'n bloem in me frontpocket doen die dan water schiet.
shiiii op zwarte kleding, vieze vlekkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou vullen met cum. Gewoon random cumshots geven. [ afbeelding ]
Vind een bow-tie wel wat hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:33 schreef Gridlok het volgende:
Bow-tie of casual black tie voor tux?
Tie staat beter ben ik achtergekomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind een bow-tie wel wat hebben
Zou sowieso niet naar een Limbo luisteren. Vreemd volk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tie staat beter ben ik achtergekomen.
Verschilt ook heel erg per persoon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tie staat beter ben ik achtergekomen.
Zou er maar eens wat vaker naar luisteren, vrouwen diggen bow-ties echt wel he. Iedereen die Gossip Girl kijkt geilt op Chuck Bass en die kerel is de baas van de opvallende outfits met bow-ties.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou sowieso niet naar een Limbo luisteren. Vreemd volk.
heh.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou er maar eens wat vaker naar luisteren, vrouwen diggen bow-ties echt wel he. Iedereen die Gossip Girl kijkt geilt op Chuck Bass en die kerel is de baas van de opvallende outfits met bow-ties.
Je moet dan ook een vrouw willen die valt op mannen en niet op gladde jongetjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou er maar eens wat vaker naar luisteren, vrouwen diggen bow-ties echt wel he. Iedereen die Gossip Girl kijkt geilt op Chuck Bass en die kerel is de baas van de opvallende outfits met bow-ties.
quote:
Denken dat ik op gladde jongetjes valquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je moet dan ook een vrouw willen die valt op mannen en niet op gladde jongetjes.
Dat ziet er toch niet uit man? Clown ass shit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En sowieso
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er juist mooi uit, meeste mannen zijn gewoon te pussy om het te dragen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit man? Clown ass shit.
Wat een bullshit. Same shit met roze kleding voor mannen. Ziet er gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ziet er juist mooi uit, meeste mannen zijn gewoon te pussy om het te dragen.
Heeft meer te maken met de kleur van je huid/haar dan met je geslacht of zoiets er uitziet. En met de persoon wie het draagt. Maar goed, vrouwen zullen er wel anders naar kijken dan mannen. Andersom ook het geval lijkt me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Same shit met roze kleding voor mannen. Ziet er gewoon niet uit.
Er zijn ook vrouwen die skinny jeans mooi vinden bij mannen. Dan ben je toch geen pussy als je het niet wil dragen? Het is gewoon gay.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met de kleur van je huid/haar dan met je geslacht of zoiets er uitziet. En met de persoon wie het draagt. Maar goed, vrouwen zullen er wel anders naar kijken dan mannen. Andersom ook het geval lijkt me.
Wat denk je zelf dat ik hier van vind? Het is niet dat ik een gewone das niks vind, maar zou graag meer mannen zien die ook een bow-tie dragen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf. Het ziet er toch niet uit?
Welke van de 2 vind je mooier?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat ik hier van vind? Het is niet dat ik een gewone das niks vind, maar zou graag meer mannen zien die ook een bow-tie dragen.
Heeft niks met gay zijn te maken. Vind skinny jeans bij mannen persoonlijk niks, maar de persoon maakt het gay, niet de broek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die skinny jeans mooi vinden bij mannen. Dan ben je toch geen pussy als je het niet wil dragen? Het is gewoon gay.![]()
Als je ober bent is een bow-tie ok. [ afbeelding ]
ziet er LEGEN wait for it DARY uitquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf. Het ziet er toch niet uit?
In dit voorbeeld de onderste foto. Maar is geen goede vergelijking.quote:
Sorry maar als je vrijwillig in een rok zou lopen als man zijnde ben je gewoon gay. Kleding maakt je ook gay.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft niks met gay zijn te maken. Vind skinny jeans bij mannen persoonlijk niks, maar de persoon maakt het gay, niet de broek.
Dus alle schotten zijn gay?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry maar als je vrijwillig in een rok zou lopen als man zijnde ben je gewoon gay. Kleding maakt je ook gay.
Ja.quote:
Jezus een rok is toch ook helemaal niet relevant in dit verhaalquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sorry maar als je vrijwillig in een rok zou lopen als man zijnde ben je gewoon gay. Kleding maakt je ook gay.
Dus als een hetero man in een jurk rond zou lopen ziet hij er nog steeds hetero uit?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jezus een rok is toch ook helemaal niet relevant in dit verhaal?
Kleding maakt je niet gay. Een man die 100% hetero is kan dragen wat hij wil en er nog steeds hetero uitzien.
Jahoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jezus een rok is toch ook helemaal niet relevant in dit verhaal?
Kleding maakt je niet gay. Een man die 100% hetero is kan dragen wat hij wil en er nog steeds hetero uitzien.
Dit is toch niet eens een relevante vraag? Je bent nu echt appels met peren aan het vergelijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dus als een hetero man in een jurk rond zou lopen ziet hij er nog steeds hetero uit?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit is toch niet eens een relevante vraag? Je bent nu echt appels met peren aan het vergelijken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een man die 100% hetero is kan dragen wat hij wil en er nog steeds hetero uitzien.
Langhaar + Baard, ik ga voor tie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En sowieso
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Denken dat ik op gladde jongetjes valWas maar een voorbeeld.
Gooi je bow tie ook gelijk weg wil je? Of bewaren voor een verjaardagsfeestje van een nichtje of neefje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Langhaar + Baard, ik ga voor tie.
Je begint met bow-ties en skinnyjeans (voor mannen) wat gewoon mannelijke kledingstukken zijn. Een jurk is dat niet. Kunnen ze wel dragen, maar is niet echt realistisch aangezien zoiets over het algemeen niet serieus gebeurt. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien.quote:
Wat is goedkoop?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
DWc ik ga morgen met eeb chick chillen in de stad, weet je of iemand anders een goedkoop hotel of iets voor een paar uurtjes?
Gaat je niet lukken denk ikquote:
wallenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zijn er geen goeie plekken in damsko waar je een meid kan prikken. Behalve wallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |