Goed man. Met jou?quote:
Braddie tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:15 schreef Chai het volgende:
R&P / Wat moet ik doen...
Ah handig die reeks, deze had ik vorig jaar niet gezien, maar gadver.
okequote:Op zaterdag 28 december 2013 10:25 schreef Chai het volgende:
https://www.thuisserver.n(...)KLB+SC&tab=tab_graph
Pics van je cupcakejes graag.quote:
In bed plassen en tegen je begeleidster zeggen.dat het een ongelukje was?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lukt niet om uit bed te komen maar moet pissen.
Vlug, maak 'm hard, trek je af... dat zal je pis leren!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lukt niet om uit bed te komen maar moet pissen.
Hypocriet dat ik niet onzeker mag zijn over mijn kleine tieten, maar die andere doos wel over haar 'grote' tieten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een kutwief
Je hebt geen reden om onzeker te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet dat ik niet onzeker mag zijn over mijn kleine tieten, maar die andere doos wel over haar 'grote' tieten.
Als het met je kut maar goed zit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet dat ik niet onzeker mag zijn over mijn kleine tieten, maar die andere doos wel over haar 'grote' tieten.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
Dat de man dan komt is niet altijd de verdienste van een vrouw, maar meer gewoon haar kut, die als je hem los zou hakken en op een bank zou leggen ook prima zou voldoen.![]()
Smooth.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je hebt geen reden om onzeker te zijn
Maar ze zijn niet klein.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:04 schreef Chai het volgende:
Die op die foto passen toch makkelijk in je hand? Dat je bijna nog ruimte over hebt?
Huh wat? Stuur eens?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef Nober het volgende:
Chai, ik heb inmiddels een foto van je gevonden maar je groene jas zit dicht en ik kan dus weinig melden over je borsten wel een leuke muts.
Ik kan dat niet goed inschatten, heb er niet zoveel in handen gehad.quote:
Nee godverdomme het niet niet 'maar' tieten. Het gaat erom wat voor vorm ze hebben en niet hoe groot of klein ze zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
het zijn maar tieten toch, zolang ze niet te klein zijn kan het geen kwaad.
En ze zijn lekker zachtquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee godverdomme het niet niet 'maar' tieten. Het gaat erom wat voor vorm ze hebben en niet hoe groot of klein ze zijn.
Picsquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb sportbeha aan, nu kan ik ze goed knuffelen.
okequote:Op zaterdag 28 december 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb sportbeha aan, nu kan ik ze goed knuffelen.
Daarvoor moet je bij de nieuwe users zijn, van na 2010 en zo.quote:
hihahoquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je haar ondersteboven optilt wel ja XD
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel geil standje. Staand 69.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij de nieuwe users zijn, van na 2010 en zo.
Nouja van hun tieten dan, die zijn daar wat progressiever in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |