Wat is goedkoop?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
DWc ik ga morgen met eeb chick chillen in de stad, weet je of iemand anders een goedkoop hotel of iets voor een paar uurtjes?
Gaat je niet lukken denk ikquote:
wallenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zijn er geen goeie plekken in damsko waar je een meid kan prikken. Behalve wallen
Goed man. Met jou?quote:
Braddie tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:15 schreef Chai het volgende:
R&P / Wat moet ik doen...
Ah handig die reeks, deze had ik vorig jaar niet gezien, maar gadver.
okequote:Op zaterdag 28 december 2013 10:25 schreef Chai het volgende:
https://www.thuisserver.n(...)KLB+SC&tab=tab_graph
Pics van je cupcakejes graag.quote:
In bed plassen en tegen je begeleidster zeggen.dat het een ongelukje was?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lukt niet om uit bed te komen maar moet pissen.
Vlug, maak 'm hard, trek je af... dat zal je pis leren!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lukt niet om uit bed te komen maar moet pissen.
Hypocriet dat ik niet onzeker mag zijn over mijn kleine tieten, maar die andere doos wel over haar 'grote' tieten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een kutwief
Je hebt geen reden om onzeker te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet dat ik niet onzeker mag zijn over mijn kleine tieten, maar die andere doos wel over haar 'grote' tieten.
Als het met je kut maar goed zit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocriet dat ik niet onzeker mag zijn over mijn kleine tieten, maar die andere doos wel over haar 'grote' tieten.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
Dat de man dan komt is niet altijd de verdienste van een vrouw, maar meer gewoon haar kut, die als je hem los zou hakken en op een bank zou leggen ook prima zou voldoen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |