hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Je bent gewoon een lekker wijf ook al verberg je je rondingen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:45 schreef Chai het volgende:
Ben gewoon heel defensief ingesteld, door je '' dacht ik dat je misschien bedoelde dat ik minstens even hoerig als autistisch ben.
Ben jij een allochtoon? dan eet dwc zijn schoen op.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker wijf ook al verberg je je rondingen.
Nee ben ik niet, hoezo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij een allochtoon? dan eet dwc zijn schoen op.
quote:
Dan ben je zeker Brabo/Limburger?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zweer het, nog één allochtoon die meent dat Chai spang doable is, en ik eet m'n schoen op.
Jammerquote:
Brabant ja, had je dat nog niet begrepen na mijn reacties in dat Roy Donders topic?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Dan ben je zeker Brabo/Limburger?
Jawel dat vermoedde ik al.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Brabant ja, had je dat nog niet begrepen na mijn reacties in dat Roy Donders topic?
Je bent wel allochtoonquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Brabant ja, had je dat nog niet begrepen na mijn reacties in dat Roy Donders topic?
er blijft toch een beetje een rare kronkel in je hersenenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:45 schreef Chai het volgende:
Ben gewoon heel defensief ingesteld, door je '' dacht ik dat je misschien bedoelde dat ik minstens even hoerig als autistisch ben.
Pics van Chai met zichtbare rondingen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker wijf ook al verberg je je rondingen.
quote:
quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er blijft toch een beetje een rare kronkel in je hersenen
Ik ben al over de maan dat ik een foto vond van Chai.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Pics van Chai met zichtbare rondingen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
Die Jeans staan je goed hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 14:05:42 ]
Stuur pics via dm. Ik heb geen toegang.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al over de maan dat ik een foto vond van Chai.
[..]
Wanneer word je 18 dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Stuur pics via dm. Ik heb geen toegang.
Trollgedrag.quote:
hnnngquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Tieten alles, wijdbeens ook vaak, ga kijken dan!
Dm me pics godverdommequote:
Blanke vrouwenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
1: 10/10quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe zou je ze raten? Sowieso allemaal 9,00/10+ imo.
[ afbeelding ]
kkquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zweeds/Marokkaans zelfs volgens d'r IGquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
Die eerste is een Zweedse10/10
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is fucking lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zweeds/Marokkaans zelfs volgens d'r IG! http://instagram.com/kenzas#
Picsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef ntm het volgende:
Half Marokkaans/half Zweeds inderdaad. Ik ken een meisje die half Frans/half Tunesisch is en op haar lijkt. Sowieso half Arabisch/half Westerse combi
Wat moet je met ass/tits, maar een kop als een zak aardappelenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
Dit is wel weer een bevestiging dat ik een mooi gezichtje belangrijker vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar een filmpje van gezien op Facebookquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat moet je met ass/tits, maar een kop als een zak aardappelen.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |