quote:Op woensdag 25 december 2013 20:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ga je aan een ketting leggen.
Ohjee, battle of the bitches.quote:
Oh je hebt inmiddels verscheidene meisjes aan je lans geregen?quote:
Wil je ja? Gaan we dan ook een pic schieten met jou aan een ketting?quote:
quote:
Lucratieve businessquote:
Jij zou elk meisje wat interesse in je zou tonen neuken (wat niet gaat gebeuren)dus doe maar niet zoquote:
watdanquote:Op woensdag 25 december 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Lucratieve business. In de tussentijd heb ik ¤2000 verdiend in een maand met investering in een start-up
.
Ik wil wel, maar ik weet dat ik dom ben en dat ik niet zulke impulsieve beslissingen moet nemen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wil je ja? Gaan we dan ook een pic schieten met jou aan een ketting?
Een start-up, zo'n Alexander Klöppingbedrijfje dat net is begonnen en potentie heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een start-up, zo'n Alexander Klöppingbedrijfje dat net is begonnen en potentie heeft.Go dWc, ben trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dat kontje van je wel eren.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik weet dat ik dom ben en dat ik niet zulke impulsieve beslissingen moet nemen.
Gvd, je bent op dreef hčquote:Op woensdag 25 december 2013 20:49 schreef ntm het volgende:
Hoe zou het eigenlijk gaan met zwangere tienermoeder Jaleesa?
Je bent in de war met iemand anders.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou dat kontje van je wel eren.
Ff sherlocken, momentje.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:49 schreef ntm het volgende:
Hoe zou het eigenlijk gaan met zwangere tienermoeder Jaleesa?
quote:Ik heb in het begin wel veel buikpijn gehad en ook een stekende flamoes..wat nu sinds 3/4 weken wel een heel stuk minder is
Okquote:Op woensdag 25 december 2013 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent in de war met iemand anders.
[..]
Ff sherlocken, momentje.
Jongen/meisje of is dat niet bekend?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef Chai het volgende:
Ze heeft een naam voor dat ding. Weet niet op hoeveel weken ze nu zit, maar ze zegt dat het aan de vroege kant is.
Denk het niet, 19 dec. zat ze op 15weken en 1dag, dus nu op 16 weken.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Jongen/meisje of is dat niet bekend?
Fantastische meid, een kind van een turk en een kind van een antilliaanquote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef Chai het volgende:
Ze heeft een naam voor dat ding. Weet niet op hoeveel weken ze nu zit, maar ze zegt dat het aan de vroege kant is.
En
[..]
is ze aan het broeden?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef Chai het volgende:
En
[..]
Hoezo, je hebt toch een chubby kontje?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent in de war met iemand anders.
[..]
Ff sherlocken, momentje.
Dat klopt.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Viva, Libelle dames zijn al in de overgang.
Laat dat tje maar weg.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch een chubby kontje?
Ik zweer het, nog één allochtoon die meent dat Chai spang doable is, en ik eet m'n schoen opquote:Op woensdag 25 december 2013 20:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch een chubby kontje?
Graag.quote:
Godverdomme, deze haatquote:Op woensdag 25 december 2013 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Al is je zaad nog zo goed, met die rotte eieren krijg je er echt geen baby meer uit.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zweer het, nog één allochtoon die meent dat Chai spang doable is, en ik eet m'n schoen op.
Hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fantastische meid, een kind van een turk en een kind van een antilliaan
Cold as ice jij, wil jij mijn spartanen zoon baren?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Haat?! nuchtere realistische kijk op dingen.
Ik ben nu nog niet zo pro-baren, maar misschien dat mijn eierstokken nog een keer hard gaan rammelen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Cold as ice jij, wil jij mijn spartanen zoon baren?
Inferieur zaad van de mooz activeert de broedmachine niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben nu nog niet zo pro-baren, maar misschien dat mijn eierstokken nog een keer hard gaan rammelen.
En je weet het hč, niet van Mozy, da's slecht zaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben nu nog niet zo pro-baren, maar misschien dat mijn eierstokken nog een keer hard gaan rammelen.
HAHAHAquote:Op woensdag 25 december 2013 21:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Inferieur zaad van de mooz activeert de broedmachine niet.
Is dit een uitdaging? Want dan mag je je camera alvast klaarleggen. Wil je wel een schoen zien eten.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zweer het, nog één allochtoon die meent dat Chai spang doable is, en ik eet m'n schoen op.
Ik wil je wortels zien eten, want je ogen zijn slecht.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging? Want dan mag je je camera alvast klaarleggen. Wil je wel een schoen zien eten.
Na 4,5 jaar nog steeds niet raak geschoten.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Inferieur zaad van de mooz activeert de broedmachine niet.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Na 4,5 jaar nog steeds niet raak geschoten.
Dat zet juist extra druk op de broedmachine, die laat mij verlangen naar ander zaad.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil je wortels zien eten, want je ogen zijn slecht.
Haha ja dat is niet mijn schuld, chai provide het.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hou op man, ik zit kk vol, stukgaan is niet chill.
Nu ben jij aan zet, laat die kerel kotsen van het lachen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja dat is niet mijn schuld, chai provide het.
paardepoepvingers.jpegquote:Op woensdag 25 december 2013 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu ben jij aan zet, laat die kerel kotsen van het lachen.
Double WAMMMYquote:Op woensdag 25 december 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
Het blijft stil, volgens mij is het al gelukt.
Geen idee, hij zei er niks over.quote:
trypophobia, google maar.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
En anders nog even zo'n vies gatenplaatje.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tijd om even wat anders te doen. Ik drop nog even deze chick voor Mur:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje en mooie ogen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groen met een vleugje bruin.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de KFC, doe je schoen maar vast in de oven of zo.
Zou KFc overslaan en je billen eten.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de KFC, doe je schoen maar vast in de oven of zo.
Wow.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Er zijn zoveel chicks met een redelijke ass maar een rotkop, dus dat zegt niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou KFc overslaan en je billen eten.
Er zijn ook genoeg kerels met lage standaarden.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Er zijn zoveel chicks met een redelijke ass maar een rotkop, dus dat zegt niks.
Face down ass up man.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Er zijn zoveel boys die anderhalf jaar droogstaan en alles met een hartslag zouden doen, dus dat zegt niks
.
Deze uitspraak pleit niet bepaald in je voordeel, maar oké.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg kerels met lage standaarden.
Nee het laat vooral zien hoe dom jij bent door dingen te beloven die je nooit na gaat komen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze uitspraak pleit niet bepaald in je voordeel, maar oké.
Wow, wow, wow.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze uitspraak pleit niet bepaald in je voordeel, maar oké.
Wie zegt dat ik niet daadwerkelijk een schoen eet? Wie zegt dat jij met je autistische hoofd die uitspraak letterlijk moet nemen? Wie zegt dat al dan niet dom überhaupt hier iets te maken mee heeft?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het laat vooral zien hoe dom jij bent door dingen te beloven die je nooit na gaat komen.
Ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet daadwerkelijk een schoen eet? Wie zegt dat jij met je autistische hoofd die uitspraak letterlijk moet nemen? Wie zegt dat al dan niet dom überhaupt hier iets te maken mee heeft?
Dit is wel waar. Eet je fucking schoen dan a bezem.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het laat vooral zien hoe dom jij bent door dingen te beloven die je nooit na gaat komen.
Gewoon een of andere kip aan je voet rijgen en als schoen rekenen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Eet je fucking schoen dan a bezem.
[ afbeelding ]
Er is nog niet eens een andere allochtoon geweest om zoiets te melden hier a Turkse kaasquote:Op woensdag 25 december 2013 21:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Eet je fucking schoen dan a bezem.
[ afbeelding ]
Wilde dit ook doen. Discussie om niks.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is nog niet eens een andere allochtoon geweest om zoiets te melden hier a Turkse kaas. Anyways, tijd voor spange chicks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe danquote:Op woensdag 25 december 2013 21:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wilde dit ook doen. Discussie om niks.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe dan.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat doe je stoer?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik wil niet stoer doen maar ik heb serieus die kleur ogen. Iets meer groen misschien.
Zou je een facial geven terwijl je me aankijkt met die ogen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik wil niet stoer doen maar ik heb serieus die kleur ogen. Iets meer groen misschien.
quote:
Jee, goed voor m'n huid.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou je een facial geven terwijl je me aankijkt met die ogen.
Wollah kowed houd je kkbek voordat ik znoen krijgquote:Op woensdag 25 december 2013 21:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]Echt een mocro reactie weer he. Tfoe a zemer.
Weet je wel wie ik ben a kahba? Wollah ik slacht je hele familie a tambon diyimekquote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Wollah kowed houd je kkbek voordat ik znoen krijg
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik wil degene zijn aan wiens lul Dima gaat zuigen. [ afbeelding ]
kommah kommah kommahquote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik wil degene zijn aan wiens lul Dima gaat zuigen. [ afbeelding ]
Doodsbedreiging, TRquote:Op woensdag 25 december 2013 21:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Weet je wel wie ik ben a kahba? Wollah ik slacht je hele familie a tambon diyimek
Doe normaalquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik pijp je clitjequote:
Ik ben heulemaal geen moslim. Ben satanist dus niks is haram voor mij.quote:
ze neemt hem in de anaalquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben heulemaal geen moslim. Ben satanist dus niks is haram voor mij.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Jhali het volgende:
Ik heb gehoord dat het hier veel over anale seks gaat dus ik vraag het maar gewoon: Wie van jullie heeft wel eens anaal gedaan en/of wie lijkt het nice?
Mensen hebben angst voor anale seks hier en al helemaal voor baffers.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Jhali het volgende:
Ik heb gehoord dat het hier veel over anale seks gaat dus ik vraag het maar gewoon: Wie van jullie heeft wel eens anaal gedaan en/of wie lijkt het nice?
Turk die geen moslim is?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben heulemaal geen moslim. Ben satanist dus niks is haram voor mij.
Ik ben niet eens een Turkquote:
Jawel ik ben wel een Turk.quote:
Als je maar niet kapt met slikken is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef Jhali het volgende:
Ik roep al 3 weken dat ik niet meer moet drinken maar moet ook echt gewoon niet.
Beantwoordt mijn vraag niet. Of val jij ook onder die mensen?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mensen hebben angst voor anale seks hier en al helemaal voor baffers.
lijkt me zeker nicequote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Jhali het volgende:
whehehequote:Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mensen hebben angst voor anale seks hier en al helemaal voor baffers.
Kom ze niet vaak tegen andersquote:Op woensdag 25 december 2013 22:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jawel ik ben wel een Turk.Maar is het zo vreemd dat ik geen moslim ben ja?
Wat je stoer dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Beantwoordt mijn vraag niet. Of val jij ook onder die mensen?
big dick troublesquote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoorde gister van een jongen dat hij het te strak vond
Wat ik stoer?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat je stoer dan?Hangt er vanaf over welke mensen je het hebt. Over mensen die het niet doen of wel doen?
quote:
juist. Beetje masseren en shit zodat goed ontspannenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gewoon spugen en doorduwen toch. Wel lekker warm. [ afbeelding ]
Absoluut niet. Ik ben de ergste hier denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wat ik stoer?Ik bedoel of jij onder de mensen valt die het niet doen.
Booty/anal fetish?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben de ergste hier denk ik.
Sowieso booty ja en ik plaats mijn tong sowieso op plekken waar sommige mensen niet durven te komen. Vind het juist geil.quote:
Is normaal hier.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
Shit man, zit nu al een gat in mijn nieuwe Stewie pyjamabroek. Kut stiffa's.
Daaaamnquote:Op woensdag 25 december 2013 22:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb deze in betere kwaliteit. Even zoeken. [ afbeelding ]
Hij gaat alleen wat langzamer.quote:
Ik vroeg me nog steeds af wat je bedoelde met die post toen ik zei dat er niks mis was met een chubby/curvy figuur?quote:
Ze dacht dat je wist welke fokker ze heeft gedaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog steeds af wat je bedoelde met die post toen ik zei dat er niks mis was met een chubby/curvy figuur?Wat weet ik?
Huh maar daar ging het toch heul niet over?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ze dacht dat je wist welke fokker ze heeft gedaan.
Nee het ging over een FOK!ker waar ik een keer iets mee gehad/gedaan heb en iedereen was aan het gokken wie en jij weet wel wie het isquote:Op woensdag 25 december 2013 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog steeds af wat je bedoelde met die post toen ik zei dat er niks mis was met een chubby/curvy figuur?Wat weet ik?
Ja, ook. Voordat jij binnen kwam rollen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh maar daar ging het toch heul niet over?
Ja godsamme.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee het ging over een FOK!ker waar ik een keer iets mee gehad/gedaan heb en iedereen was aan het gokken wie en jij weet wel wie het isMaar ik zat destijds nog op een ander account dus volgens mij heb je nu geen flauw idee wie ik ben
misschien heeft ie wel een hele dikke pikquote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoorde gister van een jongen dat hij het te strak vond
Geen idee, maar hij is nog niet van me af.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel een hele dikke pik
misschien is jouw kringspier te strakquote:Op woensdag 25 december 2013 22:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is nog niet van me af.
Geil idee welquote:Op woensdag 25 december 2013 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
misschien is jouw kringspier te strak
Hij neukte mij niet héquote:Op woensdag 25 december 2013 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
misschien is jouw kringspier te strak
Met halfopen kont terugwiebelenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is nog niet van me af.
Dan krijg ik een ban.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spuit op je scherm en maak foto.
Wat vind jij van anaal dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hij neukte mij niet héHij had het over een ander meisje.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met halfopen kont terugwiebelen
Met het bekijken van dat filmpje hebben haar broers jouw rekening inmiddels al geskimd.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dan krijg ik een ban.![]()
Source found trouwens.
Hij was 11cm, wat denk je zelf?quote:
Nee hij niet, iemand andersquote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hij was 11cm, wat denk je zelf?
Ik vraag het me dan toch wel af. Had je er nou een meetlint bijgehouden of is dat wat hij je heeft gezegd?quote:
Nee hij heeft niks gezegdquote:Op woensdag 25 december 2013 22:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik vraag het me dan toch wel af. Had je er nou een meetlint bijgehouden of is dat wat hij je heeft gezegd?
Apartquote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, minder dan vaginaal at the time
Oh dat heb ik gemist. Huehuehue nu weet ik zijn penislengte.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hij was 11cm, wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:57 schreef Salatrel het volgende:
Zo op naar huis. Sala clause heeft toch nog 4 mensen kunnen trakteren op een gepersonaliseerd handgeschreven kaartje
Ik weet over wie het gaat.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Apart
[..]
Oh dat heb ik gemist. Huehuehue nu weet ik zijn penislengte.
Vrouwen en ruimtelijk inzicht.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hij heeft niks gezegdGewoon een wilde gok hoor, maar heb best wel inzicht.
Wel fucked up voor hem als je te ver naar boven hebt geschat.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hij heeft niks gezegdGewoon een wilde gok hoor, maar heb best wel inzicht.
Ditquote:Op woensdag 25 december 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vrouwen en ruimtelijk inzicht.
Nee ik ben ook super goed in de vaatwasser inpakken en zoquote:Op woensdag 25 december 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vrouwen en ruimtelijk inzicht.
Had maar een minuut nodig.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Met het bekijken van dat filmpje hebben haar broers jouw rekening inmiddels al geskimd..
Kan je ook goed koken?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee ik ben ook super goed in de vaatwasser inpakken en zoIk kan dat.
En mijn ex was 19cm en die hebben we wel serieus een keer opgemeten voor de geinDus had vergelijkingsmateriaal.
Haar hoofd heeft iets. Ze kijkt echt fucking geil uit haar ogen. Wel jammer van haar piercing.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Zij de helft.. Leuk lichaam maar dat Oostblokface.
.
Ik zag je edit. Deze is wel beter ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Meisjes die goed zijn in hun natuurlijk habitat; de keuken
Ik DM je even.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nog nooit een 11 cm gehad oid, voel je daar nog wel genoeg van?
Wat is dit voor gezeik. Pleur het gewoon hier neer. Iedereen is nieuwsgierig.quote:
Ik wil niet dat hij het leeheestquote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezeik. Pleur het gewoon hier neer. Iedereen is nieuwsgierig.
Gaat hij toch niet doen.quote:
Wow.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef Jhali het volgende:
Nou, dit gaat ff over iemand anders hoor, maar elke keer als hij in en uit wilde gaan floepte hij er weer uit zegmaar omdat ie zo klein was.Arme jongen, was z'n eerste keer ook.
Godver. Hardop.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef Jhali het volgende:
Nou, dit gaat ff over iemand anders hoor, maar elke keer als hij in en uit wilde gaan floepte hij er weer uit zegmaar omdat ie zo klein was.Arme jongen, was z'n eerste keer ook.
ZEG HET IN M'N GEZICHT DAN, MET JE TUINBROEK.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:05 schreef Fascination het volgende:
dWc zit nog steeds in z'n Chaihaatfase? Zucht.
Hij biedt zijn excuses aan omdat hij je moet bannen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omg een moddereeter die dit leest EN HET QUOTE. Veeg me maar op hoor.
Hahahaha.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hij biedt zijn excuses aan omdat hij je moet bannen.
kkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef Jhali het volgende:
Hou op man, zit vol.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
Vas, kom, ik trakteer.![]()
[ afbeelding ]
Huheuheuheuehequote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
Maar jij hebt dat ook wel echt zon open grot waar 2 cavia's rustig in kunnen nestelen of niet?
Hahahahha godver Mur, wat doe je?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
kk![]()
Maar jij hebt dat ook wel echt zon open grot waar 2 cavia's rustig in kunnen nestelen of niet?
Aanstellerquote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou op man, zit vol.
Heb een overwinning gedaan vanavond, vrijwillig bord volgeschept met spruitjes en ik vond het nog best oke ook
Ben teleurgesteld in je..quote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou op man, zit vol.
Heb een overwinning gedaan vanavond, vrijwillig bord volgeschept met spruitjes en ik vond het nog best oke ook
Eerste wat ik lees, meteen weer kapotquote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
kk![]()
HAHAHAH nee man doe normaalquote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
kk![]()
Shutup ja, vroeger vond ik ze blijkbaar ook lekker. Laatste tijd ook veel meer vis enz op het menu, voorheen had ik ook zoiets van ik mot dat niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aansteller. Gewoon kleine kooltjes man, goed te doen.
Dat je into blacks bent?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAHAH nee man doe normaal
Heb juist veel moeite gehad met mijn ex daarvoor omdat het te strak was, dus dat zegt wat
Wil je niet liever pis uit je kut brullen vol in zijn strot?quote:
So so fel laatste tijdquote:
Visquote:vroeger vond ik ze blijkbaar ook lekker. Laatste tijd ook veel meer vis enz op het menu, voorheen had ik ook zoiets van ik mot dat niet.
dat die ex ground fucking Zero heeft achtergelaten jaquote:Op woensdag 25 december 2013 23:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAHAH nee man doe normaal
Heb juist veel moeite gehad met mijn ex daarvoor omdat het te strak was, dus dat zegt wat
God die speelt met zijn Enlarge Tool.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja beetje wel maar hij was geen blackieGewoon normale piemol
kkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat die ex ground fucking Zero heeft achtergelaten ja
Nee want ik moet zeggen dat de momenten dat hij er wel in zat (quote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja ok je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
So so fel laatste tijd.
[..]
Vis. Mensen die geen vis lusten, terwijl er 298181 soorten vis zijn
.
hiermee trek je eerder 4ebe aanquote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
Vas, kom, ik trakteer.![]()
[ afbeelding ]
Als je nu jezelf zou vingeren, met hoeveel vingers moet je of kan je beginnen? Eén of kan je er gelijk 4 vingers in duwen?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee want ik moet zeggen dat de momenten dat hij er wel in zat () het alsnog best wel gevoelig was hoor
godverquote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
krio's been tot de kniequote:Op woensdag 25 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als je nu jezelf zou vingeren, met hoeveel vingers moet je of kan je beginnen? Eén of kan je er gelijk 4 vingers in duwen? [ afbeelding ]
1, max 3 in totaal manquote:Op woensdag 25 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als je nu jezelf zou vingeren, met hoeveel vingers moet je of kan je beginnen? Eén of kan je er gelijk 4 vingers in duwen? [ afbeelding ]
Hahahahaquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je worstjes of slanke vingers? [ afbeelding ]
dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 25 december 2013 23:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
JA IK OOKIk kan dit gesprek niet aan.
That's what he said when he eruitgefloeptquote:Op woensdag 25 december 2013 23:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
JA IK OOKIk kan dit gesprek niet aan.
Ebah plsquote:Op woensdag 25 december 2013 23:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je worstjes of slanke vingers? [ afbeelding ]
Ja wat? Is belangrijke informatie.quote:
Wat allemaal wel meevalt?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:31 schreef Jhali het volgende:
Ik was met die 1e ex wel 14 hé en heb toen 2,5 jaar niks meer gedaan dus ik denk dat het allemaal wel meevalt
14 en anaal? Goddamnit.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:31 schreef Jhali het volgende:
Ik was met die 1e ex wel 14 hé en heb toen 2,5 jaar niks meer gedaan dus ik denk dat het allemaal wel meevalt
quote:
Dat ik aan de ene kant waarschijnlijk iets meer volgroeid ben dan toenquote:
picquote:Op woensdag 25 december 2013 23:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat ik aan de ene kant waarschijnlijk iets meer volgroeid ben dan toenMaar aan de andere kant, áls mijn ex dan al ''fucking ground zero'' had achtergelaten, dat dat allemaal ook wel weer netjes gekrompen is
Ben nu gewoon normaal daar volgens mij.
Niks mis mee. Denk dat het echt zo'n onderdanig sletje is in bed.quote:
Hou je bek, ik zie steeds dat vuige lachje van je voor me als je zulke dingen zegt.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niks mis mee. Denk dat het echt zo'n onderdanig sletje is in bed.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hou je bek, ik zie steeds dat vuige lachje van je voor me als je zulke dingen zegt.
Ebahs tarrels vermalen en opsnuiven terwijl je zijn sperma rochelt is nasty. Dit is.. Kk.quote:
Vind je leuk he.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niks mis mee. Denk dat het echt zo'n onderdanig sletje is in bed.
Jip en Janneke-boeken zijn voor jou nog leerzaam, hjb.quote:
vertel me over je ervaringenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ebahs tarrels vermalen en opsnuiven terwijl je zijn sperma rochelt is nasty. Dit is.. Kk.
,,!,,(-L-)quote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jip en Janneke-boeken zijn voor jou nog leerzaam, hjb.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jip en Janneke-boeken zijn voor jou nog leerzaam, hjb.
Vertel meer, serieus. Je komt binnen en heb gelijk een stiffa.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ebahs tarrels vermalen en opsnuiven terwijl je zijn sperma rochelt is nasty. Dit is.. Kk.
Ik heb ebahs tarrels vermalen en opgesnoven. Dat was nasty gr grquote:
quote:
goede nieuwe quote welquote:Op woensdag 25 december 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ebahs tarrels vermalen en opgesnoven. Dat was nasty gr gr
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ebahs tarrels vermalen en opgesnoven. Dat was nasty gr gr
Groeten aan je moederquote:
Ze zegt dat ze wil scharen met je.quote:
Iets te goed, helaas.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je kent me nu toch wel? [ afbeelding ]
Evet kucuk amcigim benim?quote:
Twee tientjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze wil scharen met je.
Waarom helaas.. Je breekt mijn hartje wel nu..quote:
Duuv skakkl gibne e lanquote:
Deal maar wat doe je voor meer?quote:
ga gewoon op zn lul zitten en niet zeiken gvdquote:Op woensdag 25 december 2013 23:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
''Ben je Turks dan?''
''Nee''
''Oh wat dan?''
''Turks''__ Jij
Wat?quote:
Je tarrels vermalen en opsnuiven terwijl ik je sperma rochel.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Deal maar wat doe je voor meer?
Oh dacht dat we gewoon op ons toetsenbord aan het rammen waren, sorry.quote:
Hihi.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga gewoon op zn lul zitten en niet zeiken gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |