Gaat hij toch niet doen.quote:
Wow.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef Jhali het volgende:
Nou, dit gaat ff over iemand anders hoor, maar elke keer als hij in en uit wilde gaan floepte hij er weer uit zegmaar omdat ie zo klein was.Arme jongen, was z'n eerste keer ook.
Godver. Hardop.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef Jhali het volgende:
Nou, dit gaat ff over iemand anders hoor, maar elke keer als hij in en uit wilde gaan floepte hij er weer uit zegmaar omdat ie zo klein was.Arme jongen, was z'n eerste keer ook.
ZEG HET IN M'N GEZICHT DAN, MET JE TUINBROEK.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:05 schreef Fascination het volgende:
dWc zit nog steeds in z'n Chaihaatfase? Zucht.
Hij biedt zijn excuses aan omdat hij je moet bannen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omg een moddereeter die dit leest EN HET QUOTE. Veeg me maar op hoor.
Hahahaha.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hij biedt zijn excuses aan omdat hij je moet bannen.
kkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef Jhali het volgende:
Hou op man, zit vol.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
Vas, kom, ik trakteer.![]()
[ afbeelding ]
Huheuheuheuehequote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
Maar jij hebt dat ook wel echt zon open grot waar 2 cavia's rustig in kunnen nestelen of niet?
Hahahahha godver Mur, wat doe je?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
kk![]()
Maar jij hebt dat ook wel echt zon open grot waar 2 cavia's rustig in kunnen nestelen of niet?
Aanstellerquote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou op man, zit vol.
Heb een overwinning gedaan vanavond, vrijwillig bord volgeschept met spruitjes en ik vond het nog best oke ook
Ben teleurgesteld in je..quote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou op man, zit vol.
Heb een overwinning gedaan vanavond, vrijwillig bord volgeschept met spruitjes en ik vond het nog best oke ook
Eerste wat ik lees, meteen weer kapotquote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
kk![]()
HAHAHAH nee man doe normaalquote:Op woensdag 25 december 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
kk![]()
Shutup ja, vroeger vond ik ze blijkbaar ook lekker. Laatste tijd ook veel meer vis enz op het menu, voorheen had ik ook zoiets van ik mot dat niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aansteller. Gewoon kleine kooltjes man, goed te doen.
Dat je into blacks bent?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAHAH nee man doe normaal
Heb juist veel moeite gehad met mijn ex daarvoor omdat het te strak was, dus dat zegt wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |