Nee hij heeft niks gezegdquote:Op woensdag 25 december 2013 22:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik vraag het me dan toch wel af. Had je er nou een meetlint bijgehouden of is dat wat hij je heeft gezegd?
Apartquote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, minder dan vaginaal at the time
Oh dat heb ik gemist. Huehuehue nu weet ik zijn penislengte.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hij was 11cm, wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:57 schreef Salatrel het volgende:
Zo op naar huis. Sala clause heeft toch nog 4 mensen kunnen trakteren op een gepersonaliseerd handgeschreven kaartje
Ik weet over wie het gaat.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Apart
[..]
Oh dat heb ik gemist. Huehuehue nu weet ik zijn penislengte.
Vrouwen en ruimtelijk inzicht.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hij heeft niks gezegdGewoon een wilde gok hoor, maar heb best wel inzicht.
Wel fucked up voor hem als je te ver naar boven hebt geschat.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hij heeft niks gezegdGewoon een wilde gok hoor, maar heb best wel inzicht.
Ditquote:Op woensdag 25 december 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vrouwen en ruimtelijk inzicht.
Nee ik ben ook super goed in de vaatwasser inpakken en zoquote:Op woensdag 25 december 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vrouwen en ruimtelijk inzicht.
Had maar een minuut nodig.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Met het bekijken van dat filmpje hebben haar broers jouw rekening inmiddels al geskimd..
Kan je ook goed koken?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee ik ben ook super goed in de vaatwasser inpakken en zoIk kan dat.
En mijn ex was 19cm en die hebben we wel serieus een keer opgemeten voor de geinDus had vergelijkingsmateriaal.
Haar hoofd heeft iets. Ze kijkt echt fucking geil uit haar ogen. Wel jammer van haar piercing.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Zij de helft.. Leuk lichaam maar dat Oostblokface.
.
Ik zag je edit. Deze is wel beter ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Meisjes die goed zijn in hun natuurlijk habitat; de keuken
Ik DM je even.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nog nooit een 11 cm gehad oid, voel je daar nog wel genoeg van?
Wat is dit voor gezeik. Pleur het gewoon hier neer. Iedereen is nieuwsgierig.quote:
Ik wil niet dat hij het leeheestquote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezeik. Pleur het gewoon hier neer. Iedereen is nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |