Bismuth has long been considered as the element with the highest atomic mass that is stable. However, in 2003 it was discovered to be slightly radioactive: its only primordial isotope, bismuth-209, decays with a half life more than a billion times the estimated age of the universe.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kan je een echte Gucci onderscheiden van een neppe:
[ afbeelding ]
Echt.
[ afbeelding ]
Nep.
Is je nichtje knap?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:30 schreef Chai het volgende:
Zo. Eerste kerstdag was weer geslaagd.
Veel gelachen, gegeten en gedronken.
Maar ook goede daden verricht.
Nichtje laten inzien dat ze een slet aan het worden is.
Neefje laten inzien dat hij op kamers moet gaan, want dan kan hij dronken sletjes mee naar huis nemen.
Beetje Tinder checken, beetje FOK!ken, ja tochquote:Op woensdag 25 december 2013 20:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Scrooge, verbitterd in bed liggen.
Tinder?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Beetje Tinder checken, beetje FOK!ken, ja toch
En een half oog op de btc-koers.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Beetje Tinder checken, beetje FOK!ken, ja toch
Haha dus datquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En een half oog op de btc-koers.
Btc doet niets, zit in fiatquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
shiney as fuckquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga je aan een ketting leggen.quote:
En ik danquote:Op woensdag 25 december 2013 20:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ga je aan een ketting leggen.
Sta nu rond break evenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Wat is jullie winst/verlies sinds dag 1, tot nu toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |