Ik dacht dat jij een vies meisje was?quote:
Op de goede manier jaquote:Op woensdag 25 december 2013 19:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vies meisje was?
nasty als de builenpest vrindquote:Op woensdag 25 december 2013 19:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vies meisje was?
nooit van gehoordquote:
Gewoon je baard trimmen ipv scheren, veel mooier.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:18 schreef Jhali het volgende:
Stel niet zulke rare vragen jongensIk scheer me gewoon hoor. Boehoe.
Als ik een baard had had ik dat misschien wel gedaan ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon je baard trimmen ipv scheren, veel mooier.
Ben je hindu?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Als ik een baard had had ik dat misschien wel gedaan ja.
Vertel me meer, zit hier met een stiffa in mijn hand.quote:
Wat wil je weten babyquote:Op woensdag 25 december 2013 19:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vertel me meer, zit hier met een stiffa in mijn hand.
Wit als in pale?quote:
Alles.quote:
gvdquote:Op woensdag 25 december 2013 19:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Alles.Bosje, kaal of streepje? Heb je een lekker hamburgertje of steken je binnenste lippen uit?
Wat heb jij met camsites?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
als je ripped bent is meisjes in je chatroom geen probleem
[ afbeelding ]
Noem ik niet ripped, schriele neger.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:30 schreef Dimachaerus het volgende:
als je ripped bent is meisjes in je chatroom geen probleem
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Zeg ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Alles.Bosje, kaal of streepje? Heb je een lekker hamburgertje of steken je binnenste lippen uit?
176.quote:
Misschien, ooit.quote:
sommige mensen doen ditquote:Op woensdag 25 december 2013 19:31 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat heb jij met camsites?Ik zie jou ook wel aan voor iemand die nep cambeelden heeft om chicks te regelen.
Niks "quote:Op woensdag 25 december 2013 19:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja.
[..]Kaal, meer zeg ik niet.
[..]
176.
[..]
Misschien, ooit.
leuk type voor dimaquote:Op woensdag 25 december 2013 19:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja.
[..]Kaal, meer zeg ik niet.
[..]
176.
[..]
Misschien, ooit.
quote:
Kut, te laat geëdit.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niks "" Pale is perfect.
Kleur ogen en haren?
Hardopquote:
kaleesha. Die was ook kaalquote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kut, te laat geëdit.
Groene ogen en blond haar.
Wow.quote:
Zie deze hosselkoning.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als je pic stuurt DM krijg je ook DM pic van mij
Ik wil jequote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kut, te laat geëdit.
Groene ogen en blond haar.
2 schapen en een kameel.quote:
Omg, echt mooi!quote:
Godverquote:Op woensdag 25 december 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omg, echt mooi!
Ik zou door een oceaan van aidsnaalden zwemmen om de laatste pik die jij hebt afgezogen af te zuigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omg, echt mooi!
Ik zou door een oceaan van aidsnaalden zwemmen om de laatste pik die jij hebt afgezogen af te zuigen!
[..]
Omg, echt mooi!
wauw... Just wauw.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omg, echt mooi!
gonorroequote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hij is blankHij had als kind iets dat dat eraf moest of zo.
Jood?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was 'ie op zijn minst wel bovengemiddeld?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Omg, echt mooi!
Was het wel een dik piemoltje of dat ook niet?quote:
Mwah normaalquote:Op woensdag 25 december 2013 19:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Was het wel een dik piemoltje of dat ook niet?
Jij bent er ook zo eentje he?quote:
HAHAHA IK DENK HET SERIEUS VAN WEL LOLquote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje he?Lekker anaal enz.
Is het daarom ook uit gegaan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mwah normaalMaar was niet echt denderend.
17, 18 neem ik genoegen mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet minstens het dubbele als minimumeis stellen
Teleurstellend wel. Heb weer een slappe.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mwah normaalMaar was niet echt denderend.
zit hij op fokquote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
17, 18 neem ik genoegen mee.
En nu houd ik erover op want ik wil niet dat hij dit leest
Wrm zo gemeen :squote:Op woensdag 25 december 2013 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha grappig omdat jij sletje EN mocro bent
Is het een Fokker dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
17, 18 neem ik genoegen mee.
En nu houd ik erover op want ik wil niet dat hij dit leest
Netjes!quote:Op woensdag 25 december 2013 19:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
De jongen daarvoor was ik 14, hij 20
quote:
KUT weer te laatquote:Op woensdag 25 december 2013 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Heeft hij je ontmaagd?
wat stond erquote:Op woensdag 25 december 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha kksletje, met zon dikke pedo tokkie
Ja toch, zo vaak mogelijk anaal doen zolang m'n maagdenvlies maar intact blijftquote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje he?Lekker anaal enz.
Dat kunnen ze gewoon fixen hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja toch, zo vaak mogelijk anaal doen zolang m'n maagdenvlies maar intact blijft
Nee hij deed gewoon HBO en was best slim hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha kksletje, met zon dikke pedo tokkie
hahahaha. Iemand van 20 die slim is neukt geen kindertjesquote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hij deed gewoon HBO en was best slim hoorAlleen was ik ook slim voor mijn leeftijd.
* eend112 is teleurgesteldquote:
Kost ook tijd en geld, geen zin in.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat kunnen ze gewoon fixen hoor.
Dat is hetzelfde als ik zeg, ik heb hoge eisen, ik wil geen vrouw met een vagina omtrek groter dan < nummer, geen idee >quote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hoge eisen vrind.
Nee 15 is echt het minste dan hoor.
Juist wel man. Lekker maagdenvliesje kapotrammen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaha. Iemand van 20 die slim is neukt geen kindertjes
Wat?quote:
Hoeft van mij niet per sé, ben dan bang dat die jongen van mij ook een perfect lichaam verwachtquote:
Neequote:
Ja I knowquote:Op woensdag 25 december 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaha. Iemand van 20 die slim is neukt geen kindertjes
heb je de chubs?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:50 schreef Jhali het volgende:
Hoeft van mij niet per sé, ben dan bang dat die jongen van mij ook een perfect lichaam verwacht
Hoe was het om een fokker te daten?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hoeft van mij niet per sé, ben dan bang dat die jongen van mij ook een perfect lichaam verwacht
[..]
Nee
[..]
Ja I knowVage relatie was dat.
hahaha jij kan geeneens kinderen krijgen vriendquote:Op woensdag 25 december 2013 19:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Juist wel man. Lekker maagdenvliesje kapotrammen.
Als ik nu ja zeg denkt iedereen meteen dat ik een vet zwijn benquote:
Maakt niet uit, neukteugels zijn oké!quote:Op woensdag 25 december 2013 19:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Als ik nu ja zeg denkt iedereen meteen dat ik een vet zwijn ben
Ik ben wel chubby/curvy hoe je het wil noemen ja maar geen 10tonner
hahaha zwoerdquote:Op woensdag 25 december 2013 19:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
9 tonner danquote:Op woensdag 25 december 2013 19:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij wel dan a junkie? Jouw zaad is al lang afgestorven door al het snuiven.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha jij kan geeneens kinderen krijgen vriend
Hij schiet groen zaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij wel dan a junkie? Jouw zaad is al lang afgestorven door al het snuiven.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Geilquote:Op woensdag 25 december 2013 19:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
laten we hopen van nietquote:Op woensdag 25 december 2013 19:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij wel dan a junkie? Jouw zaad is al lang afgestorven door al het snuiven.
Laten we hopen van wel.quote:
Er is wel verschil tussen chubby en curvy hequote:Op woensdag 25 december 2013 19:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
OH GOD, jij weet over wie het gaat. Fuck.
Nou ja, je hebt ook chubby vrouwen die gewoon vierkant zijn, gewoon 1 blok vet. En je hebt curvy vrouwen die wat meer spek op de billen hebben, zeg maar, maar dan wel zonder enorme pens.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Er is wel verschil tussen chubby en curvy he
dat van jou ligt ook alleen maar tr slapen denk ikquote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zouden een keer zo'n sperm test met klb sc moeten doen, wiens zaad het actiefst is.
Heb je The Satanic Bible al?quote:
mijnequote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zouden een keer zo'n sperm test met klb sc moeten doen, wiens zaad het actiefst is.
Ik schiet plutonium cartridges.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat van jou ligt ook alleen maar tr slapen denk ikwel leuk idee
Jouw vrouw tochquote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom moest ik lachenquote:Op woensdag 25 december 2013 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die van mij kan staal snijden
Nee maar je kan 'em gewoon downloaden.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nee. Heb je m besteld?
Wil satanic bible, anarchists cookbook en mein kampf echt hebben
Huh?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
OH GOD, jij weet over wie het gaat. Fuck.
Curvyquote:Op woensdag 25 december 2013 19:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ook chubby vrouwen die gewoon vierkant zijn, gewoon 1 blok vet. En je hebt curvy vrouwen die wat meer spek op de billen hebben, zeg maar, maar dan wel zonder enorme pens.
nee moeten in mn boekenkast. Gelijk ontoerekeningsvatbaar als ik ooit ergens mee gepakt wordtquote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee maar je kan 'em gewoon downloaden.
Waar maar er spelen zo veel dingen mee. Onderste is gewoon niet mooi chubby. Ze is gewoon een fucking rechthoek.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Curvy[ afbeelding ] en [ afbeelding ] Chubby. Waar kom je meer in de buurt van?
Haha hard to get allesquote:Op woensdag 25 december 2013 19:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
vergeet t maar, je krijgt the D niet. Stop maar gewoon met smeken
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee moeten in mn boekenkast. Gelijk ontoerekeningsvatbaar als ik ooit ergens mee gepakt wordt
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Curvy[ afbeelding ] en [ afbeelding ] Chubby. Waar kom je meer in de buurt van?
Ja dat dusquote:Op woensdag 25 december 2013 19:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waar maar er spelen zo veel dingen mee. Onderste is gewoon niet mooi chubby. Ze is gewoon een fucking rechthoek.
Heb weer een stiffa. Ga verder aub.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dusAls de onderste de taille had van de bovenste en wat minder rare tieten dan kwam dat in de buurt, ik zit dus een beetje tussenin.
Zoiets?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dusAls de onderste de taille had van de bovenste en wat minder rare tieten dan kwam dat in de buurt, ik zit dus een beetje tussenin.
Nederlands met een beetje Franse voorouders van mijn vaders kant maar dat percentage is miniscuul.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is jouw afkomst eigenlijk jahli
Haha, weer weggemod zie ik nu, gvdquote:Op woensdag 25 december 2013 19:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha die opmerking van jou in LIFEn dan ook echt 'scherpe knieën'
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:47 schreef theballsareshifting het volgende:
Hallooooo! Ik kom net uit de douche... Nakend, all ready to fap.
[ afbeelding ]
dat is die kitten gastquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, weer weggemod zie ik nu, gvd. Wat vind je van deze boy? Ik irriteer me mateloos aan zijn kop.
[..]
moest zo hard lachen dat ik bijna mijn eten opboerdequote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt een dag dat ik je bakkes zo volspuit dat zelfs jouw wangen het niet kunnen bevatten
Ja precies, hij heeft echt zo'n kop waar je met een baksteen tegenaan wilt gooien imo.quote:
Hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moest zo hard lachen dat ik bijna mijn eten opboerde
Haha daar word ook alles weggemodquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, weer weggemod zie ik nu, gvd. Wat vind je van deze boy? Ik irriteer me mateloos aan zijn kop.
[..]
Iemand zei dat ik mezelf moest inschrijven als plus size modelquote:
Ik ben eruit, zijn kop lijkt verdomme op Arafat. Kijk dan!!!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha daar word ook alles weggemod. Ik ben er persoonlijk niet zo van, z'n ogn staan heel dicht bij elkaar. Die beschrijving ook
''zelfs jouw wangen''quote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt een dag dat ik je bakkes zo volspuit dat zelfs jouw wangen het niet kunnen bevatten
Ik mag hem ook niet zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, hij heeft echt zo'n kop waar je met een baksteen tegenaan wilt gooien imo.
[..]
Haha.
Wowquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Roddelaars bahquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
ze vliegt dan gewoon weeg als een leeglopende ballonquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Flikker op man, deze SC is voor mensen die de Privé/Story lezen, en RTL Boulevard kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Roddelaars bahik spuug op jullie
![]()
80 euro als je dima leegzuigtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef ntm het volgende:
[..]
WowMijn wangetjes kunnen veel hebben
Wat vind jij van Onnogate?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flikker op man, deze SC is voor mensen die de Privé/Story lezen, en RTL Boulevard kijken.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben eruit, zijn kop lijkt verdomme op Arafat. Kijk dan!!!
ben srs. Geld zat. Wil wel pic als bewijsquote:Op woensdag 25 december 2013 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alsjeblieft kom deze deal na!! je hebt toch genoeg bitcjoins hahahaha
Ik wil anders ook nog wel 20 euro inleggen voor een mooi rond bedrag, kan je toch geen nee tegen zeggen. Alleen maar om dit magische moment voor dima te creëren.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alsjeblieft kom deze deal na!! je hebt toch genoeg bitcjoins hahahaha
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben eruit, zijn kop lijkt verdomme op Arafat. Kijk dan!!!
Hoef je niet gelijk zo te doen hèquote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flikker op man, deze SC is voor mensen die de Privé/Story lezen, en RTL Boulevard kijken.
Iedereen heeft een prijsquote:
Ik zou Dima ook sucken voor 15kquote:
zet er effe no homo achter, anders is het zo homo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou Dima ook sucken voor 15k
Ohja. No homo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zet er effe no homo achter, anders is het zo homo.
Mijn zaad speelt de Africa Cup.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is nie eerleik, jy hebt kenieaans gehnen. ;squote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn zaad speelt de Africa Cup.
hahha had je bijna in je reet kunnen neuken scheelde weinigquote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
Thanks, je hebt me wel gered.Was bijna een homo.
En Chinees. Je weet hoe veel van die motherfuckers er leven op aarde. Zal ook wel n iet anders zijn in zijn ballen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is nie eerleik, jy hebt kenieaans gehnen. ;s
Bied maar.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahha had je bijna in je reet kunnen neuken scheelde weinig
Haha, kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk tekenen zijn van een psychopaatquote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee moeten in mn boekenkast. Gelijk ontoerekeningsvatbaar als ik ooit ergens mee gepakt wordt
bij de laatste psych met ruzie weg gegaan. Ik zit srs al helemaal goed vriend.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk tekenen zijn van een psychopaat? Gewoon al helemaal uitgestippeld en shit
.
Had gehoopt dat ze geen open relatie hadden en shit the fan had geraakt, zou toch heerlijk zijn als Kwalbert (quote:
Mijn spermacellen hebben al piemels.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is nie eerleik, jy hebt kenieaans gehnen. ;s
Die psych bestond niet, was een deel van je schizofrenie.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij de laatste psych met ruzie weg gegaan. Ik zit srs al helemaal goed vriend.
Zal wel loslopen met levenslange TBS.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij de laatste psych met ruzie weg gegaan. Ik zit srs al helemaal goed vriend.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die psych bestond niet, was een deel van je schizofrenie.
Ik schiet kikkervisjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mijn spermacellen hebben al piemels.
Zou mur niet vertrouwen als hij eten voor je wilt koken.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal wel loslopen met levenslange TBS.
[..]Nice.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die psych bestond niet, was een deel van je schizofrenie.
Jij denkt dat hij grapjes maakt hier? Alles wat hij hier verkondigd is real life, nigga.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:19 schreef tetouaribo het volgende:
Ben je echt psychiatrisch patient mur?
Dit kan ik beamen, sorry murquote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou mur niet vertrouwen als hij eten voor je wilt koken.
Net als die Rus een paar jaar terug, gewoon polonium-210 in je bitterballen en shit.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou mur niet vertrouwen als hij eten voor je wilt koken.
neh, en is dat eigenlijk niet het engste? Ik loop gewoon vrij rond.. En weet van sommigen zelfs waar jullie wonen...quote:Op woensdag 25 december 2013 20:19 schreef tetouaribo het volgende:
Ben je echt psychiatrisch patient mur?
Ik ook. Tenzij het leftovers zijn van Vas haar kookkunsten.quote:
Fuck met me en ik maak van je kapsel een vogelverschrikker.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, en is dat eigenlijk niet het engste? Ik loop gewoon vrij rond.. En weet van sommigen zelfs waar jullie wonen...
Beyond the grave backstab dit.quote:
Geen idee wat het is, maar klinkt nasty.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net als die Rus een paar jaar terug, gewoon polonium-210 in je bitterballen en shit.
ik zie je moeder al schreeuwen wanneer ze je hoofd in de oven in een schaal piri piri kip vindtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck met me en ik maak van je kapsel een vogelverschrikker.
Zal vast wel mee vallen. Je ziet er vriendelijk uit. Maar vertel ben je vroeger mishandeld?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, en is dat eigenlijk niet het engste? Ik loop gewoon vrij rond.. En weet van sommigen zelfs waar jullie wonen...
Oh heeft hij voor je gekookt ja?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij het leftovers zijn van Vas haar kookkunsten.
classy manier om te gaan hoor, duurste moord in de geschiedenis van de mensheidquote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net als die Rus een paar jaar terug, gewoon polonium-210 in je bitterballen en shit.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:21 schreef Gridlok het volgende:
Geen idee wat het is, maar klinkt nasty.
hahaha. Nee. Ik heb echt fantastische ouders, serieusquote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zal vast wel mee vallen. Je ziet er vriendelijk uit. Maar vertel ben je vroeger mishandeld?
Ik heb wel de wet hier voor me liggenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk tekenen zijn van een psychopaat? Gewoon al helemaal uitgestippeld en shit
.
Geen idee wat het is maar IK WIL HET HEBBEN.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zag die al voorbij komen jaeffe de periodieke tabel er bij gepakt, kwam Bi tegen.
BISMUT MOTHERFUCKER.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar IK WIL HET HEBBEN.
Nee maar dat was wel vrij duidelijk dat hij dat niet kon.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh heeft hij voor je gekookt ja?
Gelukkig beter na wat lesjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee maar dat was wel vrij duidelijk dat hij dat niet kon.
Deze lijkt op pikachu!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ding lijkt op een lapras!
[ afbeelding ]
Kan ik je kennis ook inkopen wanneer nodig?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb wel de wet hier voor me liggen![]()
[ afbeelding ]
Hardop om cockbagsquote:
Groeit het in de natuur ook in die vormen?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deze lijkt op pikachu!
[ afbeelding ]
"dwc's Hoofd in kip piri piri? Shit.. Had mur het niet daar over?..." "mur kan helemaal geen kip piri piri maken joh." and I walkquote:Op woensdag 25 december 2013 20:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee maar dat was wel vrij duidelijk dat hij dat niet kon.
Moet altijd meteen denken aan aliens & shi- als ik dit spul zie.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hardop om cockbags . Wel eens eerder gezien dat spul ja, bizar .
Geen idee, tis een mengelmoes van chemische reacties, hoe het haaks wordt en deze specifieke bijna gemaakte vorm krijgt, no hablo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Groeit het in de natuur ook in die vormen?
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:30 schreef Chai het volgende:
Zo. Eerste kerstdag was weer geslaagd.
Veel gelachen, gegeten en gedronken.
Maar ook goede daden verricht.
Nichtje laten inzien dat ze een slet aan het worden is.
Neefje laten inzien dat hij op kamers moet gaan, want dan kan hij dronken sletjes mee naar huis nemen.
Ja hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ik je kennis ook inkopen wanneer nodig?
[..]
Hardop om cockbags. Wel eens eerder gezien dat spul ja, bizar
.
Bismuth has long been considered as the element with the highest atomic mass that is stable. However, in 2003 it was discovered to be slightly radioactive: its only primordial isotope, bismuth-209, decays with a half life more than a billion times the estimated age of the universe.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kan je een echte Gucci onderscheiden van een neppe:
[ afbeelding ]
Echt.
[ afbeelding ]
Nep.
Is je nichtje knap?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:30 schreef Chai het volgende:
Zo. Eerste kerstdag was weer geslaagd.
Veel gelachen, gegeten en gedronken.
Maar ook goede daden verricht.
Nichtje laten inzien dat ze een slet aan het worden is.
Neefje laten inzien dat hij op kamers moet gaan, want dan kan hij dronken sletjes mee naar huis nemen.
Beetje Tinder checken, beetje FOK!ken, ja tochquote:Op woensdag 25 december 2013 20:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Scrooge, verbitterd in bed liggen.
Tinder?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Beetje Tinder checken, beetje FOK!ken, ja toch
En een half oog op de btc-koers.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Beetje Tinder checken, beetje FOK!ken, ja toch
Haha dus datquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En een half oog op de btc-koers.
Btc doet niets, zit in fiatquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
shiney as fuckquote:Op woensdag 25 december 2013 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga je aan een ketting leggen.quote:
En ik danquote:Op woensdag 25 december 2013 20:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ga je aan een ketting leggen.
Sta nu rond break evenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Wat is jullie winst/verlies sinds dag 1, tot nu toe?
-200quote:Op woensdag 25 december 2013 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Wat is jullie winst/verlies sinds dag 1, tot nu toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |