quote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben eruit, zijn kop lijkt verdomme op Arafat. Kijk dan!!!
ben srs. Geld zat. Wil wel pic als bewijsquote:Op woensdag 25 december 2013 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alsjeblieft kom deze deal na!! je hebt toch genoeg bitcjoins hahahaha
Ik wil anders ook nog wel 20 euro inleggen voor een mooi rond bedrag, kan je toch geen nee tegen zeggen. Alleen maar om dit magische moment voor dima te creëren.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alsjeblieft kom deze deal na!! je hebt toch genoeg bitcjoins hahahaha
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben eruit, zijn kop lijkt verdomme op Arafat. Kijk dan!!!
Hoef je niet gelijk zo te doen hèquote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flikker op man, deze SC is voor mensen die de Privé/Story lezen, en RTL Boulevard kijken.
Iedereen heeft een prijsquote:
Ik zou Dima ook sucken voor 15kquote:
zet er effe no homo achter, anders is het zo homo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou Dima ook sucken voor 15k
Ohja. No homo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zet er effe no homo achter, anders is het zo homo.
Mijn zaad speelt de Africa Cup.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zouden een keer zo'n sperm test met klb sc moeten doen, wiens zaad het actiefst is.
Is nie eerleik, jy hebt kenieaans gehnen. ;squote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn zaad speelt de Africa Cup.
hahha had je bijna in je reet kunnen neuken scheelde weinigquote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
Thanks, je hebt me wel gered.Was bijna een homo.
En Chinees. Je weet hoe veel van die motherfuckers er leven op aarde. Zal ook wel n iet anders zijn in zijn ballen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is nie eerleik, jy hebt kenieaans gehnen. ;s
Bied maar.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahha had je bijna in je reet kunnen neuken scheelde weinig
Haha, kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk tekenen zijn van een psychopaatquote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee moeten in mn boekenkast. Gelijk ontoerekeningsvatbaar als ik ooit ergens mee gepakt wordt
bij de laatste psych met ruzie weg gegaan. Ik zit srs al helemaal goed vriend.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk tekenen zijn van een psychopaat? Gewoon al helemaal uitgestippeld en shit
.
Had gehoopt dat ze geen open relatie hadden en shit the fan had geraakt, zou toch heerlijk zijn als Kwalbert (quote:
Mijn spermacellen hebben al piemels.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is nie eerleik, jy hebt kenieaans gehnen. ;s
Die psych bestond niet, was een deel van je schizofrenie.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij de laatste psych met ruzie weg gegaan. Ik zit srs al helemaal goed vriend.
Zal wel loslopen met levenslange TBS.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij de laatste psych met ruzie weg gegaan. Ik zit srs al helemaal goed vriend.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die psych bestond niet, was een deel van je schizofrenie.
Ik schiet kikkervisjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mijn spermacellen hebben al piemels.
Zou mur niet vertrouwen als hij eten voor je wilt koken.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal wel loslopen met levenslange TBS.
[..]Nice.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die psych bestond niet, was een deel van je schizofrenie.
Jij denkt dat hij grapjes maakt hier? Alles wat hij hier verkondigd is real life, nigga.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:19 schreef tetouaribo het volgende:
Ben je echt psychiatrisch patient mur?
Dit kan ik beamen, sorry murquote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou mur niet vertrouwen als hij eten voor je wilt koken.
Net als die Rus een paar jaar terug, gewoon polonium-210 in je bitterballen en shit.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou mur niet vertrouwen als hij eten voor je wilt koken.
neh, en is dat eigenlijk niet het engste? Ik loop gewoon vrij rond.. En weet van sommigen zelfs waar jullie wonen...quote:Op woensdag 25 december 2013 20:19 schreef tetouaribo het volgende:
Ben je echt psychiatrisch patient mur?
Ik ook. Tenzij het leftovers zijn van Vas haar kookkunsten.quote:
Fuck met me en ik maak van je kapsel een vogelverschrikker.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, en is dat eigenlijk niet het engste? Ik loop gewoon vrij rond.. En weet van sommigen zelfs waar jullie wonen...
Beyond the grave backstab dit.quote:
Geen idee wat het is, maar klinkt nasty.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net als die Rus een paar jaar terug, gewoon polonium-210 in je bitterballen en shit.
ik zie je moeder al schreeuwen wanneer ze je hoofd in de oven in een schaal piri piri kip vindtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck met me en ik maak van je kapsel een vogelverschrikker.
Zal vast wel mee vallen. Je ziet er vriendelijk uit. Maar vertel ben je vroeger mishandeld?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, en is dat eigenlijk niet het engste? Ik loop gewoon vrij rond.. En weet van sommigen zelfs waar jullie wonen...
Oh heeft hij voor je gekookt ja?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij het leftovers zijn van Vas haar kookkunsten.
classy manier om te gaan hoor, duurste moord in de geschiedenis van de mensheidquote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net als die Rus een paar jaar terug, gewoon polonium-210 in je bitterballen en shit.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:21 schreef Gridlok het volgende:
Geen idee wat het is, maar klinkt nasty.
hahaha. Nee. Ik heb echt fantastische ouders, serieusquote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zal vast wel mee vallen. Je ziet er vriendelijk uit. Maar vertel ben je vroeger mishandeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |