Heb weer een stiffa. Ga verder aub.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dusAls de onderste de taille had van de bovenste en wat minder rare tieten dan kwam dat in de buurt, ik zit dus een beetje tussenin.
Zoiets?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dusAls de onderste de taille had van de bovenste en wat minder rare tieten dan kwam dat in de buurt, ik zit dus een beetje tussenin.
Nederlands met een beetje Franse voorouders van mijn vaders kant maar dat percentage is miniscuul.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is jouw afkomst eigenlijk jahli
Haha, weer weggemod zie ik nu, gvdquote:Op woensdag 25 december 2013 19:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha die opmerking van jou in LIFEn dan ook echt 'scherpe knieën'
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:47 schreef theballsareshifting het volgende:
Hallooooo! Ik kom net uit de douche... Nakend, all ready to fap.
[ afbeelding ]
dat is die kitten gastquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, weer weggemod zie ik nu, gvd. Wat vind je van deze boy? Ik irriteer me mateloos aan zijn kop.
[..]
moest zo hard lachen dat ik bijna mijn eten opboerdequote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt een dag dat ik je bakkes zo volspuit dat zelfs jouw wangen het niet kunnen bevatten
Ja precies, hij heeft echt zo'n kop waar je met een baksteen tegenaan wilt gooien imo.quote:
Hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moest zo hard lachen dat ik bijna mijn eten opboerde
Haha daar word ook alles weggemodquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, weer weggemod zie ik nu, gvd. Wat vind je van deze boy? Ik irriteer me mateloos aan zijn kop.
[..]
Iemand zei dat ik mezelf moest inschrijven als plus size modelquote:
Ik ben eruit, zijn kop lijkt verdomme op Arafat. Kijk dan!!!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha daar word ook alles weggemod. Ik ben er persoonlijk niet zo van, z'n ogn staan heel dicht bij elkaar. Die beschrijving ook
''zelfs jouw wangen''quote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt een dag dat ik je bakkes zo volspuit dat zelfs jouw wangen het niet kunnen bevatten
Ik mag hem ook niet zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies, hij heeft echt zo'n kop waar je met een baksteen tegenaan wilt gooien imo.
[..]
Haha.
Wowquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Roddelaars bahquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
ze vliegt dan gewoon weeg als een leeglopende ballonquote:Op woensdag 25 december 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Flikker op man, deze SC is voor mensen die de Privé/Story lezen, en RTL Boulevard kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Roddelaars bahik spuug op jullie
![]()
80 euro als je dima leegzuigtquote:Op woensdag 25 december 2013 20:06 schreef ntm het volgende:
[..]
WowMijn wangetjes kunnen veel hebben
Wat vind jij van Onnogate?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flikker op man, deze SC is voor mensen die de Privé/Story lezen, en RTL Boulevard kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |