quote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben eruit, zijn kop lijkt verdomme op Arafat. Kijk dan!!!
ben srs. Geld zat. Wil wel pic als bewijsquote:Op woensdag 25 december 2013 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alsjeblieft kom deze deal na!! je hebt toch genoeg bitcjoins hahahaha
Ik wil anders ook nog wel 20 euro inleggen voor een mooi rond bedrag, kan je toch geen nee tegen zeggen. Alleen maar om dit magische moment voor dima te creëren.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alsjeblieft kom deze deal na!! je hebt toch genoeg bitcjoins hahahaha
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben eruit, zijn kop lijkt verdomme op Arafat. Kijk dan!!!
Hoef je niet gelijk zo te doen hèquote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flikker op man, deze SC is voor mensen die de Privé/Story lezen, en RTL Boulevard kijken.
Iedereen heeft een prijsquote:
Ik zou Dima ook sucken voor 15kquote:
zet er effe no homo achter, anders is het zo homo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou Dima ook sucken voor 15k
Ohja. No homo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zet er effe no homo achter, anders is het zo homo.
Mijn zaad speelt de Africa Cup.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zouden een keer zo'n sperm test met klb sc moeten doen, wiens zaad het actiefst is.
Is nie eerleik, jy hebt kenieaans gehnen. ;squote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijn zaad speelt de Africa Cup.
hahha had je bijna in je reet kunnen neuken scheelde weinigquote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
Thanks, je hebt me wel gered.Was bijna een homo.
En Chinees. Je weet hoe veel van die motherfuckers er leven op aarde. Zal ook wel n iet anders zijn in zijn ballen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is nie eerleik, jy hebt kenieaans gehnen. ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |