quote:
KUT weer te laatquote:Op woensdag 25 december 2013 19:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Heeft hij je ontmaagd?
wat stond erquote:Op woensdag 25 december 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha kksletje, met zon dikke pedo tokkie
Ja toch, zo vaak mogelijk anaal doen zolang m'n maagdenvlies maar intact blijftquote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje he?Lekker anaal enz.
Dat kunnen ze gewoon fixen hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja toch, zo vaak mogelijk anaal doen zolang m'n maagdenvlies maar intact blijft
Nee hij deed gewoon HBO en was best slim hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha kksletje, met zon dikke pedo tokkie
hahahaha. Iemand van 20 die slim is neukt geen kindertjesquote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hij deed gewoon HBO en was best slim hoorAlleen was ik ook slim voor mijn leeftijd.
* eend112 is teleurgesteldquote:
Kost ook tijd en geld, geen zin in.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat kunnen ze gewoon fixen hoor.
Dat is hetzelfde als ik zeg, ik heb hoge eisen, ik wil geen vrouw met een vagina omtrek groter dan < nummer, geen idee >quote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hoge eisen vrind.
Nee 15 is echt het minste dan hoor.
Juist wel man. Lekker maagdenvliesje kapotrammen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaha. Iemand van 20 die slim is neukt geen kindertjes
Wat?quote:
Hoeft van mij niet per sé, ben dan bang dat die jongen van mij ook een perfect lichaam verwachtquote:
Neequote:
Ja I knowquote:Op woensdag 25 december 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaha. Iemand van 20 die slim is neukt geen kindertjes
heb je de chubs?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:50 schreef Jhali het volgende:
Hoeft van mij niet per sé, ben dan bang dat die jongen van mij ook een perfect lichaam verwacht
Hoe was het om een fokker te daten?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hoeft van mij niet per sé, ben dan bang dat die jongen van mij ook een perfect lichaam verwacht
[..]
Nee
[..]
Ja I knowVage relatie was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |