Zie deze hosselkoning.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als je pic stuurt DM krijg je ook DM pic van mij
Ik wil jequote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kut, te laat geëdit.
Groene ogen en blond haar.
2 schapen en een kameel.quote:
Omg, echt mooi!quote:
Godverquote:Op woensdag 25 december 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omg, echt mooi!
Ik zou door een oceaan van aidsnaalden zwemmen om de laatste pik die jij hebt afgezogen af te zuigen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omg, echt mooi!
Ik zou door een oceaan van aidsnaalden zwemmen om de laatste pik die jij hebt afgezogen af te zuigen!
[..]
Omg, echt mooi!
wauw... Just wauw.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omg, echt mooi!
gonorroequote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hij is blankHij had als kind iets dat dat eraf moest of zo.
Jood?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was 'ie op zijn minst wel bovengemiddeld?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Omg, echt mooi!
Was het wel een dik piemoltje of dat ook niet?quote:
Mwah normaalquote:Op woensdag 25 december 2013 19:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Was het wel een dik piemoltje of dat ook niet?
Jij bent er ook zo eentje he?quote:
HAHAHA IK DENK HET SERIEUS VAN WEL LOLquote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje he?Lekker anaal enz.
Is het daarom ook uit gegaan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mwah normaalMaar was niet echt denderend.
17, 18 neem ik genoegen mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet minstens het dubbele als minimumeis stellen
Teleurstellend wel. Heb weer een slappe.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mwah normaalMaar was niet echt denderend.
zit hij op fokquote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
17, 18 neem ik genoegen mee.
En nu houd ik erover op want ik wil niet dat hij dit leest
Wrm zo gemeen :squote:Op woensdag 25 december 2013 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha grappig omdat jij sletje EN mocro bent
Is het een Fokker dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
17, 18 neem ik genoegen mee.
En nu houd ik erover op want ik wil niet dat hij dit leest
Netjes!quote:Op woensdag 25 december 2013 19:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
De jongen daarvoor was ik 14, hij 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |