Ik heb wel de wet hier voor me liggenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk tekenen zijn van een psychopaat? Gewoon al helemaal uitgestippeld en shit
.
Geen idee wat het is maar IK WIL HET HEBBEN.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zag die al voorbij komen jaeffe de periodieke tabel er bij gepakt, kwam Bi tegen.
BISMUT MOTHERFUCKER.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar IK WIL HET HEBBEN.
Nee maar dat was wel vrij duidelijk dat hij dat niet kon.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh heeft hij voor je gekookt ja?
Gelukkig beter na wat lesjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee maar dat was wel vrij duidelijk dat hij dat niet kon.
Deze lijkt op pikachu!quote:Op woensdag 25 december 2013 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ding lijkt op een lapras!
[ afbeelding ]
Kan ik je kennis ook inkopen wanneer nodig?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb wel de wet hier voor me liggen![]()
[ afbeelding ]
Hardop om cockbagsquote:
Groeit het in de natuur ook in die vormen?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deze lijkt op pikachu!
[ afbeelding ]
"dwc's Hoofd in kip piri piri? Shit.. Had mur het niet daar over?..." "mur kan helemaal geen kip piri piri maken joh." and I walkquote:Op woensdag 25 december 2013 20:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee maar dat was wel vrij duidelijk dat hij dat niet kon.
Moet altijd meteen denken aan aliens & shi- als ik dit spul zie.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hardop om cockbags . Wel eens eerder gezien dat spul ja, bizar .
Geen idee, tis een mengelmoes van chemische reacties, hoe het haaks wordt en deze specifieke bijna gemaakte vorm krijgt, no hablo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Groeit het in de natuur ook in die vormen?
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:30 schreef Chai het volgende:
Zo. Eerste kerstdag was weer geslaagd.
Veel gelachen, gegeten en gedronken.
Maar ook goede daden verricht.
Nichtje laten inzien dat ze een slet aan het worden is.
Neefje laten inzien dat hij op kamers moet gaan, want dan kan hij dronken sletjes mee naar huis nemen.
Ja hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ik je kennis ook inkopen wanneer nodig?
[..]
Hardop om cockbags. Wel eens eerder gezien dat spul ja, bizar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |