Haha ja dat is niet mijn schuld, chai provide het.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hou op man, ik zit kk vol, stukgaan is niet chill.
Nu ben jij aan zet, laat die kerel kotsen van het lachen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja dat is niet mijn schuld, chai provide het.
paardepoepvingers.jpegquote:Op woensdag 25 december 2013 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu ben jij aan zet, laat die kerel kotsen van het lachen.
Double WAMMMYquote:Op woensdag 25 december 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
Het blijft stil, volgens mij is het al gelukt.
Geen idee, hij zei er niks over.quote:
trypophobia, google maar.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:08 schreef Chai het volgende:
En anders nog even zo'n vies gatenplaatje.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tijd om even wat anders te doen. Ik drop nog even deze chick voor Mur:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje en mooie ogen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tijd om even wat anders te doen. Ik drop nog even deze chick voor Mur:
[ afbeelding ]
Groen met een vleugje bruin.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de KFC, doe je schoen maar vast in de oven of zo.
Zou KFc overslaan en je billen eten.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de KFC, doe je schoen maar vast in de oven of zo.
Wow.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Er zijn zoveel chicks met een redelijke ass maar een rotkop, dus dat zegt niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou KFc overslaan en je billen eten.
Er zijn ook genoeg kerels met lage standaarden.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Er zijn zoveel chicks met een redelijke ass maar een rotkop, dus dat zegt niks.
Face down ass up man.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Er zijn zoveel boys die anderhalf jaar droogstaan en alles met een hartslag zouden doen, dus dat zegt niks
.
Deze uitspraak pleit niet bepaald in je voordeel, maar oké.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg kerels met lage standaarden.
Nee het laat vooral zien hoe dom jij bent door dingen te beloven die je nooit na gaat komen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze uitspraak pleit niet bepaald in je voordeel, maar oké.
Wow, wow, wow.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze uitspraak pleit niet bepaald in je voordeel, maar oké.
Wie zegt dat ik niet daadwerkelijk een schoen eet? Wie zegt dat jij met je autistische hoofd die uitspraak letterlijk moet nemen? Wie zegt dat al dan niet dom überhaupt hier iets te maken mee heeft?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het laat vooral zien hoe dom jij bent door dingen te beloven die je nooit na gaat komen.
Ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet daadwerkelijk een schoen eet? Wie zegt dat jij met je autistische hoofd die uitspraak letterlijk moet nemen? Wie zegt dat al dan niet dom überhaupt hier iets te maken mee heeft?
Dit is wel waar. Eet je fucking schoen dan a bezem.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het laat vooral zien hoe dom jij bent door dingen te beloven die je nooit na gaat komen.
Gewoon een of andere kip aan je voet rijgen en als schoen rekenen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Eet je fucking schoen dan a bezem.
[ afbeelding ]
Er is nog niet eens een andere allochtoon geweest om zoiets te melden hier a Turkse kaasquote:Op woensdag 25 december 2013 21:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Eet je fucking schoen dan a bezem.
[ afbeelding ]
Wilde dit ook doen. Discussie om niks.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is nog niet eens een andere allochtoon geweest om zoiets te melden hier a Turkse kaas. Anyways, tijd voor spange chicks.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe danquote:Op woensdag 25 december 2013 21:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wilde dit ook doen. Discussie om niks.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe dan.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat doe je stoer?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik wil niet stoer doen maar ik heb serieus die kleur ogen. Iets meer groen misschien.
Zou je een facial geven terwijl je me aankijkt met die ogen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik wil niet stoer doen maar ik heb serieus die kleur ogen. Iets meer groen misschien.
quote:
Jee, goed voor m'n huid.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou je een facial geven terwijl je me aankijkt met die ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |