That's what he said when he eruitgefloeptquote:Op woensdag 25 december 2013 23:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
JA IK OOKIk kan dit gesprek niet aan.
Ebah plsquote:Op woensdag 25 december 2013 23:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je worstjes of slanke vingers? [ afbeelding ]
Ja wat? Is belangrijke informatie.quote:
Wat allemaal wel meevalt?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:31 schreef Jhali het volgende:
Ik was met die 1e ex wel 14 hé en heb toen 2,5 jaar niks meer gedaan dus ik denk dat het allemaal wel meevalt
14 en anaal? Goddamnit.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:31 schreef Jhali het volgende:
Ik was met die 1e ex wel 14 hé en heb toen 2,5 jaar niks meer gedaan dus ik denk dat het allemaal wel meevalt
quote:
Dat ik aan de ene kant waarschijnlijk iets meer volgroeid ben dan toenquote:
picquote:Op woensdag 25 december 2013 23:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat ik aan de ene kant waarschijnlijk iets meer volgroeid ben dan toenMaar aan de andere kant, áls mijn ex dan al ''fucking ground zero'' had achtergelaten, dat dat allemaal ook wel weer netjes gekrompen is
Ben nu gewoon normaal daar volgens mij.
Niks mis mee. Denk dat het echt zo'n onderdanig sletje is in bed.quote:
Hou je bek, ik zie steeds dat vuige lachje van je voor me als je zulke dingen zegt.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niks mis mee. Denk dat het echt zo'n onderdanig sletje is in bed.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hou je bek, ik zie steeds dat vuige lachje van je voor me als je zulke dingen zegt.
Ebahs tarrels vermalen en opsnuiven terwijl je zijn sperma rochelt is nasty. Dit is.. Kk.quote:
Vind je leuk he.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niks mis mee. Denk dat het echt zo'n onderdanig sletje is in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |