That's what he said when he eruitgefloeptquote:Op woensdag 25 december 2013 23:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
JA IK OOKIk kan dit gesprek niet aan.
Ebah plsquote:Op woensdag 25 december 2013 23:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je worstjes of slanke vingers? [ afbeelding ]
Ja wat? Is belangrijke informatie.quote:
Wat allemaal wel meevalt?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:31 schreef Jhali het volgende:
Ik was met die 1e ex wel 14 hé en heb toen 2,5 jaar niks meer gedaan dus ik denk dat het allemaal wel meevalt
14 en anaal? Goddamnit.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:31 schreef Jhali het volgende:
Ik was met die 1e ex wel 14 hé en heb toen 2,5 jaar niks meer gedaan dus ik denk dat het allemaal wel meevalt
quote:
Dat ik aan de ene kant waarschijnlijk iets meer volgroeid ben dan toenquote:
picquote:Op woensdag 25 december 2013 23:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat ik aan de ene kant waarschijnlijk iets meer volgroeid ben dan toenMaar aan de andere kant, áls mijn ex dan al ''fucking ground zero'' had achtergelaten, dat dat allemaal ook wel weer netjes gekrompen is
Ben nu gewoon normaal daar volgens mij.
Niks mis mee. Denk dat het echt zo'n onderdanig sletje is in bed.quote:
Hou je bek, ik zie steeds dat vuige lachje van je voor me als je zulke dingen zegt.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niks mis mee. Denk dat het echt zo'n onderdanig sletje is in bed.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hou je bek, ik zie steeds dat vuige lachje van je voor me als je zulke dingen zegt.
Ebahs tarrels vermalen en opsnuiven terwijl je zijn sperma rochelt is nasty. Dit is.. Kk.quote:
Vind je leuk he.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:36 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niks mis mee. Denk dat het echt zo'n onderdanig sletje is in bed.
Jip en Janneke-boeken zijn voor jou nog leerzaam, hjb.quote:
vertel me over je ervaringenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ebahs tarrels vermalen en opsnuiven terwijl je zijn sperma rochelt is nasty. Dit is.. Kk.
,,!,,(-L-)quote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jip en Janneke-boeken zijn voor jou nog leerzaam, hjb.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jip en Janneke-boeken zijn voor jou nog leerzaam, hjb.
Vertel meer, serieus. Je komt binnen en heb gelijk een stiffa.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ebahs tarrels vermalen en opsnuiven terwijl je zijn sperma rochelt is nasty. Dit is.. Kk.
Ik heb ebahs tarrels vermalen en opgesnoven. Dat was nasty gr grquote:
quote:
goede nieuwe quote welquote:Op woensdag 25 december 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ebahs tarrels vermalen en opgesnoven. Dat was nasty gr gr
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ebahs tarrels vermalen en opgesnoven. Dat was nasty gr gr
Groeten aan je moederquote:
Ze zegt dat ze wil scharen met je.quote:
Iets te goed, helaas.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je kent me nu toch wel? [ afbeelding ]
Evet kucuk amcigim benim?quote:
Twee tientjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze wil scharen met je.
Waarom helaas.. Je breekt mijn hartje wel nu..quote:
Duuv skakkl gibne e lanquote:
Deal maar wat doe je voor meer?quote:
ga gewoon op zn lul zitten en niet zeiken gvdquote:Op woensdag 25 december 2013 23:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
''Ben je Turks dan?''
''Nee''
''Oh wat dan?''
''Turks''__ Jij
Wat?quote:
Je tarrels vermalen en opsnuiven terwijl ik je sperma rochel.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Deal maar wat doe je voor meer?
Oh dacht dat we gewoon op ons toetsenbord aan het rammen waren, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |