So so fel laatste tijdquote:
Visquote:vroeger vond ik ze blijkbaar ook lekker. Laatste tijd ook veel meer vis enz op het menu, voorheen had ik ook zoiets van ik mot dat niet.
dat die ex ground fucking Zero heeft achtergelaten jaquote:Op woensdag 25 december 2013 23:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAHAH nee man doe normaal
Heb juist veel moeite gehad met mijn ex daarvoor omdat het te strak was, dus dat zegt wat
God die speelt met zijn Enlarge Tool.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja beetje wel maar hij was geen blackieGewoon normale piemol
kkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat die ex ground fucking Zero heeft achtergelaten ja
Nee want ik moet zeggen dat de momenten dat hij er wel in zat (quote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja ok je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
So so fel laatste tijd.
[..]
Vis. Mensen die geen vis lusten, terwijl er 298181 soorten vis zijn
.
hiermee trek je eerder 4ebe aanquote:Op woensdag 25 december 2013 23:13 schreef E.B.A.H. het volgende:
Vas, kom, ik trakteer.![]()
[ afbeelding ]
Als je nu jezelf zou vingeren, met hoeveel vingers moet je of kan je beginnen? Eén of kan je er gelijk 4 vingers in duwen?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee want ik moet zeggen dat de momenten dat hij er wel in zat () het alsnog best wel gevoelig was hoor
godverquote:Op woensdag 25 december 2013 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
krio's been tot de kniequote:Op woensdag 25 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als je nu jezelf zou vingeren, met hoeveel vingers moet je of kan je beginnen? Eén of kan je er gelijk 4 vingers in duwen? [ afbeelding ]
1, max 3 in totaal manquote:Op woensdag 25 december 2013 23:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als je nu jezelf zou vingeren, met hoeveel vingers moet je of kan je beginnen? Eén of kan je er gelijk 4 vingers in duwen? [ afbeelding ]
Hahahahaquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je worstjes of slanke vingers? [ afbeelding ]
dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 25 december 2013 23:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
JA IK OOKIk kan dit gesprek niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |