quote:Op woensdag 25 december 2013 20:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ga je aan een ketting leggen.
Ohjee, battle of the bitches.quote:
Oh je hebt inmiddels verscheidene meisjes aan je lans geregen?quote:
Wil je ja? Gaan we dan ook een pic schieten met jou aan een ketting?quote:
quote:
Lucratieve businessquote:
Jij zou elk meisje wat interesse in je zou tonen neuken (wat niet gaat gebeuren)dus doe maar niet zoquote:
watdanquote:Op woensdag 25 december 2013 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Lucratieve business. In de tussentijd heb ik ¤2000 verdiend in een maand met investering in een start-up
.
Ik wil wel, maar ik weet dat ik dom ben en dat ik niet zulke impulsieve beslissingen moet nemen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wil je ja? Gaan we dan ook een pic schieten met jou aan een ketting?
Een start-up, zo'n Alexander Klöppingbedrijfje dat net is begonnen en potentie heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een start-up, zo'n Alexander Klöppingbedrijfje dat net is begonnen en potentie heeft.Go dWc, ben trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dat kontje van je wel eren.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik weet dat ik dom ben en dat ik niet zulke impulsieve beslissingen moet nemen.
Gvd, je bent op dreef hèquote:Op woensdag 25 december 2013 20:49 schreef ntm het volgende:
Hoe zou het eigenlijk gaan met zwangere tienermoeder Jaleesa?
Je bent in de war met iemand anders.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zou dat kontje van je wel eren.
Ff sherlocken, momentje.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:49 schreef ntm het volgende:
Hoe zou het eigenlijk gaan met zwangere tienermoeder Jaleesa?
quote:Ik heb in het begin wel veel buikpijn gehad en ook een stekende flamoes..wat nu sinds 3/4 weken wel een heel stuk minder is
Okquote:Op woensdag 25 december 2013 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent in de war met iemand anders.
[..]
Ff sherlocken, momentje.
Jongen/meisje of is dat niet bekend?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef Chai het volgende:
Ze heeft een naam voor dat ding. Weet niet op hoeveel weken ze nu zit, maar ze zegt dat het aan de vroege kant is.
Denk het niet, 19 dec. zat ze op 15weken en 1dag, dus nu op 16 weken.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Jongen/meisje of is dat niet bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |