Fantastische meid, een kind van een turk en een kind van een antilliaanquote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef Chai het volgende:
Ze heeft een naam voor dat ding. Weet niet op hoeveel weken ze nu zit, maar ze zegt dat het aan de vroege kant is.
En
[..]
is ze aan het broeden?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef Chai het volgende:
Ze heeft een naam voor dat ding. Weet niet op hoeveel weken ze nu zit, maar ze zegt dat het aan de vroege kant is.
En
[..]
Hoezo, je hebt toch een chubby kontje?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent in de war met iemand anders.
[..]
Ff sherlocken, momentje.
Dat klopt.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Viva, Libelle dames zijn al in de overgang.
Laat dat tje maar weg.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch een chubby kontje?
Ik zweer het, nog één allochtoon die meent dat Chai spang doable is, en ik eet m'n schoen opquote:Op woensdag 25 december 2013 20:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch een chubby kontje?
Graag.quote:
Godverdomme, deze haatquote:Op woensdag 25 december 2013 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Al is je zaad nog zo goed, met die rotte eieren krijg je er echt geen baby meer uit.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zweer het, nog één allochtoon die meent dat Chai spang doable is, en ik eet m'n schoen op.
Hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fantastische meid, een kind van een turk en een kind van een antilliaan
Cold as ice jij, wil jij mijn spartanen zoon baren?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Haat?! nuchtere realistische kijk op dingen.
Ik ben nu nog niet zo pro-baren, maar misschien dat mijn eierstokken nog een keer hard gaan rammelen.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Cold as ice jij, wil jij mijn spartanen zoon baren?
Inferieur zaad van de mooz activeert de broedmachine niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben nu nog niet zo pro-baren, maar misschien dat mijn eierstokken nog een keer hard gaan rammelen.
En je weet het hè, niet van Mozy, da's slecht zaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben nu nog niet zo pro-baren, maar misschien dat mijn eierstokken nog een keer hard gaan rammelen.
HAHAHAquote:Op woensdag 25 december 2013 21:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Inferieur zaad van de mooz activeert de broedmachine niet.
Is dit een uitdaging? Want dan mag je je camera alvast klaarleggen. Wil je wel een schoen zien eten.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zweer het, nog één allochtoon die meent dat Chai spang doable is, en ik eet m'n schoen op.
Ik wil je wortels zien eten, want je ogen zijn slecht.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging? Want dan mag je je camera alvast klaarleggen. Wil je wel een schoen zien eten.
Na 4,5 jaar nog steeds niet raak geschoten.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Inferieur zaad van de mooz activeert de broedmachine niet.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Na 4,5 jaar nog steeds niet raak geschoten.
Dat zet juist extra druk op de broedmachine, die laat mij verlangen naar ander zaad.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil je wortels zien eten, want je ogen zijn slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |