Wollah kowed houd je kkbek voordat ik znoen krijgquote:Op woensdag 25 december 2013 21:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]Echt een mocro reactie weer he. Tfoe a zemer.
Weet je wel wie ik ben a kahba? Wollah ik slacht je hele familie a tambon diyimekquote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Wollah kowed houd je kkbek voordat ik znoen krijg
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik wil degene zijn aan wiens lul Dima gaat zuigen. [ afbeelding ]
kommah kommah kommahquote:Op woensdag 25 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik wil degene zijn aan wiens lul Dima gaat zuigen. [ afbeelding ]
Doodsbedreiging, TRquote:Op woensdag 25 december 2013 21:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Weet je wel wie ik ben a kahba? Wollah ik slacht je hele familie a tambon diyimek
Doe normaalquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tijd om even wat anders te doen. Ik drop nog even deze chick voor Mur:
[ afbeelding ]
Ik pijp je clitjequote:
Ik ben heulemaal geen moslim. Ben satanist dus niks is haram voor mij.quote:
ze neemt hem in de anaalquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben heulemaal geen moslim. Ben satanist dus niks is haram voor mij.
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Jhali het volgende:
Ik heb gehoord dat het hier veel over anale seks gaat dus ik vraag het maar gewoon: Wie van jullie heeft wel eens anaal gedaan en/of wie lijkt het nice?
Mensen hebben angst voor anale seks hier en al helemaal voor baffers.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Jhali het volgende:
Ik heb gehoord dat het hier veel over anale seks gaat dus ik vraag het maar gewoon: Wie van jullie heeft wel eens anaal gedaan en/of wie lijkt het nice?
Turk die geen moslim is?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben heulemaal geen moslim. Ben satanist dus niks is haram voor mij.
Ik ben niet eens een Turkquote:
Jawel ik ben wel een Turk.quote:
Als je maar niet kapt met slikken is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef Jhali het volgende:
Ik roep al 3 weken dat ik niet meer moet drinken maar moet ook echt gewoon niet.
Beantwoordt mijn vraag niet. Of val jij ook onder die mensen?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mensen hebben angst voor anale seks hier en al helemaal voor baffers.
lijkt me zeker nicequote:Op woensdag 25 december 2013 22:11 schreef Jhali het volgende:
whehehequote:Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mensen hebben angst voor anale seks hier en al helemaal voor baffers.
Kom ze niet vaak tegen andersquote:Op woensdag 25 december 2013 22:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jawel ik ben wel een Turk.Maar is het zo vreemd dat ik geen moslim ben ja?
Wat je stoer dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Beantwoordt mijn vraag niet. Of val jij ook onder die mensen?
big dick troublesquote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoorde gister van een jongen dat hij het te strak vond
Wat ik stoer?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat je stoer dan?Hangt er vanaf over welke mensen je het hebt. Over mensen die het niet doen of wel doen?
quote:
juist. Beetje masseren en shit zodat goed ontspannenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Gewoon spugen en doorduwen toch. Wel lekker warm. [ afbeelding ]
Absoluut niet. Ik ben de ergste hier denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wat ik stoer?Ik bedoel of jij onder de mensen valt die het niet doen.
Booty/anal fetish?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben de ergste hier denk ik.
Sowieso booty ja en ik plaats mijn tong sowieso op plekken waar sommige mensen niet durven te komen. Vind het juist geil.quote:
Is normaal hier.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 22:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
Shit man, zit nu al een gat in mijn nieuwe Stewie pyjamabroek. Kut stiffa's.
Daaaamnquote:Op woensdag 25 december 2013 22:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb deze in betere kwaliteit. Even zoeken. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |