Oneens. dWc post betere chicks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Matige trollpoging, jij weet net zo goed als ik dat ik op elk gebied betere smaak heb dan bijvoorbeeld dWc.
quote:
Oh boy.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Als het maar echt is.![]()
Combineren met
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet geen namen, maar vaak niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wie vind jij dan niks van de vrouwen die ik gepost heb?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Als het maar echt is.![]()
Combineren met
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die mocro chicks met krullen. Daar ben ik het wel met je eens. Krullen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet geen namen, maar vaak niet mijn smaak.
Dat serieus nemen.quote:
Nerd. Nina Kraviz ook niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet geen namen, maar vaak niet mijn smaak.
Die post ik niet eensquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vooral die mocro chicks met krullen. Daar ben ik het wel met je eens. Krullen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vooral die mocro chicks met krullen. Daar ben ik het wel met je eens. Krullen.
Ja je weet nooit, je blijft Turk hè.quote:
Nee. Haten op mijn oostblokbeauties en dan komen met zo'n dom niet eens mooi wijf dat denkt dat ze kan DJen.quote:
Het zijn vooral mocro's en negers die met Gucci lopen hoor. Als je een Turk met Gucci shit ziet is hij meestal verdwaald in een groepje mocro's.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Ja je weet nooit, je blijft Turk hè.
Ze lijkt op wahed skeleton crackiequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Haten op mijn oostblokbeauties en dan komen met zo'n dom niet eens mooi wijf dat denkt dat ze kan DJen.!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Haten op mijn oostblokbeauties en dan komen met zo'n dom niet eens mooi wijf dat denkt dat ze kan DJen.!
Weet ik veel, één pot nat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het zijn vooral mocro's en negers die met Gucci lopen hoor. Als je een Turk met Gucci shit ziet is hij meestal verdwaald in een groepje mocro's.
Zucht, straatwoordenboek.nl maar weer eens aanslingeren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ze lijkt op wahed skeleton crackie
wahed=eenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zucht, straatwoordenboek.nl maar weer eens aanslingeren.
Waarom zou je dat woord gebruiken ipv een?quote:
Anders is ebah niet straat, kan natuurlijk niet een Turk die ABN spreekt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je dat woord gebruiken ipv een?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |