Ik zie het nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Dit lijkt op Gers Pardoel gemixt met Manuel Broekman.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat moet je met ass/tits, maar een kop als een zak aardappelen.
Daarom snap ik kpd ook niet, al die fokkers die op naaktfoto's zitten te fappen terwijl ze niet eens weten hoe die meiden eruit zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mc gregor hier bruvquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:08 schreef Gridlok het volgende:
Hugo Boss tie, kom haten op mijn saldo.
zijn gewoon geile chiks in kpdquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Daarom snap ik kpd ook niet, al die fokkers die op naaktfoto's zitten te fappen terwijl ze niet eens weten hoe die meiden eruit zien?
Wat dan? Is swag.quote:
Heb je geprikt Dima?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zijn gewoon geile chiks in kpd
op reddit girlsgonewild gaan ze nog stapje verder
en zijn daar veel mooier
Jammer man.quote:
Heb ook een bijpassend riemquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Als het maar echt is.![]()
Combineren met
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe mij maar gewoon zwarte boxer, zwarte sokken, donkere jeans, zwarte sneakers, zwarte shirt, zwarte hoody. Gewoon crimi stijl.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef krioro het volgende:
Wansmaak SC.King wansmaak has arrivedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Matige trollpoging, jij weet net zo goed als ik dat ik op elk gebied betere smaak heb dan bijvoorbeeld dWc.quote:
Ik vind de vrouwensmaak van dWc toch oprecht (hihaho CY) beter dan wat jij post, melkflessen of halve mannen. Voor de rest gaat dit niet op neequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Matige trollpoging, jij weet net zo goed als ik dat ik op elk gebied betere smaak heb dan bijvoorbeeld dWc.
Jij hebt dan ook een hoogstens matige smaak wat betreft vrouwen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind de vrouwensmaak van dWc toch oprecht (hihaho CY) beter dan wat jij post, melkflessen of halve mannen. Voor de rest gaat dit niet op nee
Ben Fas niet hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een hoogstens matige smaak qua vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |