bitches nakken in 1 snuif mijn hele gram Sos weg, fck datquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Iraniėrs.Goed volk, educated as fuck en je krijgt een atoombom op je huis als je met ons fuckt, bitchessss.
Eens met dit. Altijd relaxte mensen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Iraniėrs.Goed volk, educated as fuck en je krijgt een atoombom op je huis als je met ons fuckt, bitchessss.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
bitches nakken in 1 snuif mijn hele gram Sos weg, fck dat
Zal je nakkie eens opsnuiven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
bitches nakken in 1 snuif mijn hele gram Sos weg, fck dat
Had het over drugs.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Feces obsessie de laatste tijd ofniet?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:21 schreef Chloroform het volgende:
En straks weer wegspuiten, nou heel nuttig hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
Kenker, gewoon een hele kip gegeten. Vandaag 300+ gram eiwitten binnen.
Hey Chai, fijne kerst gehadquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb net fucking hard krachttraining gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
En straks weer wegspuiten, nou heel nuttig hoor.
Hahahhaquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey Chai, fijne kerst gehad?
[..]
Ik kan het welquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor, en nu helemaal.Zelfs liefde van jou ontvangen.
Als ik aan quotes in m'n sig deed zou dit wel een mooie zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Spreidt je billen voor krio. Zo komen de SC dames ook van hun pandapunten af
Hehe wtf.quote:
R.I.P. headphone users.quote:
Vooral leuk omdat het toch bekend klinkt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook blij dat er een 1080 versie is.
Op tumblr zoeken, staan er genoeg op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
Post aub mooie tieten mensen. Of kan iemand dat trucje uit MIB toepassen?![]()
[ afbeelding ]
Wat waar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Lol zo'n tc waar nog een doenbare chick bijzitis eens wat anders dan die van hier
Zou duim in het sterretje raggenquote:
Zou mijn gezicht erin drukken en kkhard baffen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou duim in het sterretje raggen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou duim in het sterretje raggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]dooie spoiler swaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
sick cunt of peace, prosperity and chicken proteins. mirin gains fucking hard.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
gore limburger.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef Robophatt het volgende:
Ich bin Auslander und spreche nicht gut Deutsch
Kijk maar uit dadelijk limburg ik over je heenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |