Je gaat maar lekker naar je buurman met een kerstmuts op!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
Ik wil ook een lekker Kerstman in de OP graag.
Dat staat boven de titel van de jingle.quote:
Nee, homo.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
Ik wil ook een lekker Kerstman in de OP graag.
Precies.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Je moet wat op je eerste kerstnacht he.
Verbeterd dus.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In die zin die jij typt bijvoorbeeld had ik niet geweten of het verbeterd of verbetert zou moeten zijn.
Omdat het al gebeurd is toch?quote:
Flikker op met je Grohl man, ga z'n pik zuigen.quote:
Yesh, en omdat als je het met 'lopen' zou vervangen, er 'gelopen' zou staan, en daar zit geen T in.quote:
Naakt? Ze zijn volledig gekleed.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
Gezeik altijd.Paar naakte vrouwen in de OP, hoera, maar mannen, ho maar. Ik ga toch ook niet over mijn nek als ik een halfnaakte vrouw zie? Doe normaal man.
'gekleed' jaquote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Naakt? Ze zijn volledig gekleed.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef Roburtt het volgende:
homo's die denken dat ze rechten hebben
Hetero's die denken dat ze homo worden door een vent in een speedo.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef Roburtt het volgende:
homo's die denken dat ze rechten hebben
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Yesh, en omdat als je het met 'lopen' zou vervangen, er 'gelopen' zou staan, en daar zit geen T in.
Natuurlijk mag dat niet, anders gaan alle heteromannen van FOK! gelijk aan hun geaardheid twijfelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het ook wel flauw vinden als er geen mannen bij mogen in de OP
Pleur ze erbij danquote:Op donderdag 26 december 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het ook wel flauw vinden als er geen mannen bij mogen in de OP
Ik wil een multicultureel verantwoorde zwarte medemens in de OP! Met kerstmuts!quote:
Dat zijn jouw woorden hè.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat niet, anders gaan alle heteromannen van FOK! gelijk aan hun geaardheid twijfelen.Machogedrag.
Nee, dat is typisch gedrag van heteromannen.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is typisch gedrag van heteromannen.
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:06 schreef Rezania het volgende:
Gewoon alle mensen uit de OP en deze erin dan maar:
[ afbeelding ]
Ja. Geil.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:06 schreef Rezania het volgende:
Gewoon alle mensen uit de OP en deze erin dan maar:
[ afbeelding ]
quote:
Enige reden dat ik dat zei is omdat ik deze discussie al een keer aan ben gegaan in stoners en dat was ook alleen maar vermoeiendquote:
Ja, nu moet ik ze zoeken..quote:Op donderdag 26 december 2013 01:10 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hihihiih, schrok je je ballen uit je broek!?
Snap ik, maar ik vind het ook allemaal wel best, ik vind alleen wel dat ik mag zeggen dat ik een foto bah vind.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige reden dat ik dat zei is omdat ik deze discussie al een keer aan ben gegaan in stoners en dat was ook alleen maar vermoeiend
Neuhh.. heb ze toch niet nodig.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geef mij je wachtwoord maar even, dan verander ik 'm even.
Vraag Danny om productie DB rechten.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
berenpak2quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb mijn rat naar Gizmo vernoemdquote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Totdat je ze te vreten geeft na middernacht.
Bij deze, DANNY!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag Danny om productie DB rechten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn rat naar Gizmo vernoemdBeestje is nu dood
Volgens mij was dat helemaal in een poos geleden.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn rat naar Gizmo vernoemdBeestje is nu dood
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 december 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is best oud geworden hoor
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je die afbeelding voor me verkleinen?
Wat cutequote:
Tuurlijk slaapt 'ie niet, die is aan het typen als een mallequote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
App je boi eens of 'ie slaapt.
quote:
You'll seequote:
Hij zit naast mequote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
App je boi eens of 'ie slaapt.
Hij zou me alles sturen, maar er gebeurt niets.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk slaapt 'ie niet, die is aan het typen als een malle
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
You'll see
[..]
Hij zit naast meWe zijn aan het samenwerken
Maar hij is stoned dus zal wel niet op letten ofzo
Een kwaliteitstopic vergt tijd, mijn vriendquote:Op donderdag 26 december 2013 01:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij zou me alles sturen, maar er gebeurt niets.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een kwaliteitstopic vergt tijd, mijn vriendJe wil niet weten hoe veel moeite hierin gestoken wordt
Maar hij is nu ff een zak chips aan het leegvretenZegt over een kwartiertje klaar te zijn en dan stuurt 'ie 't
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb wel een klein glaasje Grasovka gekregen
Ik weet, ik weet. Ik vraag me af hoe moeilijk het is om zo'n soort topic te maken als je niet stoned bent.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een kwaliteitstopic vergt tijd, mijn vriendJe wil niet weten hoe veel moeite hierin gestoken wordt
Maar hij is nu ff een zak chips aan het leegvretenZegt over een kwartiertje klaar te zijn en dan stuurt 'ie 't
Ik heb een huisgenoot die altijd chille drank koopt, dure whisky enzquote:
Nice. Ik ben meer van de speciaalbieren, mijn vrouw kwam paar dagen geleden met een pakketje trappistenbieren thuis, altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een huisgenoot die altijd chille drank koopt, dure whisky enzMaar dat lust ik dan weer niet haha. Nu had ze vorige week Grasovka en ze was helemaal blij 'Ama ik kan je eindelijk een glaasje ergens van aanbieden!' aangezien ik normaal altijd pure wodka drink haha
Slapen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef AssiMar. het volgende:
Moet morgen om 10 uur opstaan. Maar ging gister om 5 uur naar bed... Zal ik gaan slapen of nog wakker blijven?![]()
Denk wel iets minder lang dan wanneer je wel stoned bent, want dan ben je langer bezig met alles perfect krijgen enzoquote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Ik vraag me af hoe moeilijk het is om zo'n soort topic te maken als je niet stoned bent.
Gaat natuurlijk een doffe ellende worden als ik nu ga slapen en gister ook nog om 2 uur opstond.quote:
gaat nog doffere ellende worden als je door gaat halenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk een doffe elende worden als ik nu ga slapen en gister ook nog om 2 uur opstond.
Nice nicequote:Op donderdag 26 december 2013 01:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice. Ik ben meer van de speciaalbieren, mijn vrouw kwam paar dagen geleden met een pakketje trappistenbieren thuis, altijd goed natuurlijk
Ja maar dan ga ik over een uurtje slapen ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
gaat nog doffere ellende worden als je door gaat halen
Ik ben nog nooit stoned geweest, maar volgens mij word je er wel veer creatiever van.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk wel iets minder lang dan wanneer je wel stoned bent, want dan ben je langer bezig met alles perfect krijgen enzo
Maar ook wanneer niet stoned nog best veel moeite
Maar daarom is FOK! leuk tijdverdrijf
Maar dan baal je morgenochtend dat je niet nog ff dat extra uurtje hebt meegepaktquote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik over een uurtje slapen ofzo.
Ik heb daar zelf nooit last van eigenlijk, vandaar mijn advies om te gaan slapen. Kan natuurlijk per persoon verschillen. Als je nu echt nog niet moe bent zou ik in ieder geval nog niet meteen op bed aan, lig je alleen maar wakker en dat werkt ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk een doffe elende worden als ik nu ga slapen en gister ook nog om 2 uur opstond.
Ik heb er nog nooit zoveel van dat creatieve gemerkt eigenlijk...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit stoned geweest, maar volgens mij word je er wel veer creatiever van.
Je ideeën zijn wel wat meer randomquote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit stoned geweest, maar volgens mij word je er wel veer creatiever van.
Ja, maar als ik nu ga slapen dan lig ik echt twee uur te woelen in mijn bed enzo.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan baal je morgenochtend dat je niet nog ff dat extra uurtje hebt meegepakt
Ik ook niet.. Ik krijg wel vaak goede ideeën maar als ik stoned ben dan ben ik echt te lui om het idee uit te werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit zoveel van dat creatieve gemerkt eigenlijk...
Klopt. 2/3 van het dagcijfersscript heb ik stonende toestand geschreven.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hallonquote:
Maar als je over een uur gaat slapen, lig je ook nog 2 uur te woelen in bed en heb je alsnog een uur minder slaapquote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja, maar als ik nu ga slapen dan lig ik echt twee uur te woelen in mijn bed enzo.
Het lijkt erop dat ik mijn keuze al gemaakt heb en mijn tijd ga spenderen met mijn FOK! vrienden.![]()
Oh ohquote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef bondage het volgende:
Mijn lange vloei waarschuwt me dat er nog maar 5 in het pakje zitten
Haha, ik heb elke dag van de vakantie zo'n 9 uur slaap gehad gemiddeld. Als ik op zou blijven denk ik niet dat ik veel last heb. Ben nog niet eens aan het gapenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als je over een uur gaat slapen, lig je ook nog 2 uur te woelen in bed en heb je alsnog een uur minder slaap
Ik herken elk woord wat je zegt, want dat is mijn stuggeling ook vaak (ook gewoon je gedachte er eenmaal opzetten en dan maar gewoon yolo), maar vandaar dat ik je nu dit advies geef, omdat ik ook wéét hoe het elke keer zo'n morgen voeltDan wou je echt dat je een uur eerder was gaan slapen
Dat doe ik van alle drank met een hoge alcohol percentage.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga va whisky echt lelijke bekken trekken lol
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef d4v1d het volgende:
komt er een kwaliteitstopic aan? Dan blijf ik nog even wakker
Ik ook wel van de meestequote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat doe ik van alle drank met een hoge alcohol percentage.
Mensen die niet appelsap of chocomelquote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat doe ik van alle drank met een hoge alcohol percentage.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. 2/3 van het dagcijfersscript heb ik stonende toestand geschreven.
Ik ken alleen vodka dat ik gratis kreeg in Polen bij een halve liter bier dat maar ¤1,25 kostte.quote:
Aan mijn derde shotje bezig, onderhand...quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen vodka dat ik gratis kreeg in Polen bij een halve liter bier dat maar ¤1,25 kostte.
Ik drink dagelijks appelsap.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die niet appelsap of chocomel
Naam zegt me niks en fles ook niet maar heb die ander ook even gegoogle't en die komt me wel heel erg bekend voorquote:Op donderdag 26 december 2013 01:40 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Aan mijn derde shotje bezig, onderhand...
Volgens mij het huismerk van Gall & Gall. Stolichnaya ken je wel toch?
Irritant is dat ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, ik heb elke dag van de vakantie zo'n 9 uur slaap gehad gemiddeld. Als ik op zou blijven denk ik niet dat ik veel last heb. Ben nog niet eens aan het gapen
Die gast waarbij ik verbleef had iets van 300 bonnetjes waarmee je gratis shotje kreeg bij 1 bier. Dus wij zo 'hmm, 1 bier (0,5L) kost 5 zloty. Dat is ¤1,25. WIN! zuipen maar.'quote:
Ja ik twee weken geleden ook. Zo stom om tijdens werkdagen om 12 uur naar bed te gaan om vervolgens 6 uur later op te staan!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Irritant is dat ja.
Ik heb de afgelopen 2/3 weken nachtelijks ongeveer 3 tot 6 uur slaap gehad
Zijn baas. in hun eigen land dan. Hier in NL ken ik er geen.quote:
Jaa. Poolen is echt geweldig!quote:
Kwamen laatst twee dronken polen toen ik aan het werk was vragen of we whisky haddenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:43 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Zijn baas. in hun eigen land dan. Hier in NL ken ik er geen.
Daarom ook in hun eigen landquote:Op donderdag 26 december 2013 01:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kwamen laatst twee dronken polen toen ik aan het werk was vragen of we whisky hadden![]()
Polen
Moet je doen. even de kerstkilos eraf!quote:
quote:
Ik heb allemaal singletjes hier liggen, draai nu deze:quote:Op donderdag 26 december 2013 01:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Moet je doen. even de kerstkilos eraf!
Headphonequote:Op donderdag 26 december 2013 01:45 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zin om keihard een trap mixtape aan te gooien.
Maar het is half 2
Kerstjazzquote:Op donderdag 26 december 2013 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb allemaal singletjes hier liggen, draai nu deze:
Je gaat er vanzelf al van bewegen
Gewoon doen #YOLOquote:Op donderdag 26 december 2013 01:45 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zin om keihard een trap mixtape aan te gooien.
Maar het is half 2
Beatsquote:
Mensen die niet kloppen op de deur en beleefd vragen of ze binnen mogen komenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik schrik me altijd de vinkentering als iemand mn kamer komt binnenlopen en op mn schouder tikt terwijl ik mn koptelefoon op heb
Daar ben ik ook altijd bang voor hahaquote:Op donderdag 26 december 2013 01:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik schrik me altijd de vinkentering als iemand mn kamer komt binnenlopen en op mn schouder tikt terwijl ik mn koptelefoon op heb
In mijn deur zit glas en als ik dan muziek zit te luisteren dan vind mijn moeder het altijd te hard staan en gaat ze keihard op dat glas staan rammen, maar ik hoor door de muziek niet dat ze de trap op loopt en dan schrik ik me toch altijd de vinkentering niet normaal..quote:Op donderdag 26 december 2013 01:48 schreef d4v1d het volgende:
Bij mij is het wss weer m'n melatoninegehalte dat weer fucked up doet waardoor ik ook moeite heb met überháúpt eerder in slaap komen. Als ik de pilletjes die ik daarvoor vorige maand heb gekregen nou eens wat beter zou slikken, zou ik er misschien al minder last van hebben, hehequote:Op donderdag 26 december 2013 01:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja ik twee weken geleden ook. Zo stom om tijdens werkdagen om 12 uur naar bed te gaan om vervolgens 6 uur later op te staan!!!
Nooit last van gehad eigenlijk. Af en toe gapen maar niet meer. Feit blijft dat het slecht is natuurlijk
$16.000quote:
Dat hoor ik dus nooit omdat mn muziek hard staatquote:Op donderdag 26 december 2013 01:49 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Mensen die niet kloppen op de deur en beleefd vragen of ze binnen mogen komen![]()
Wel gevaarlijk hoor muziek luisteren op de fiets!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
AKG nogwatHeerlijk voor op de fiets.
Dan nog...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat hoor ik dus nooit omdat mn muziek hard staat
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 01:53 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk hoor muziek luisteren op de fiets!
Pas je wel op?![]()
Dan is dat goed en jij hebt je muziek te hard staan!quote:
Wel mooi! Jammer van de prijsquote:
Koptelefoon isoleerd goed.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:55 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dan is dat goed en jij hebt je muziek te hard staan!
Het is isoleert.quote:
Wow. ik doe normaal 20 minuten met een van 10 Cmquote:Op donderdag 26 december 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe gewoon al 2½ uur met de zelfde joint, lol dat is voor mijn doen vet lang
Ga eten danquote:
* AssiMar. Kwijlt meequote:
Jij bent baasquote:
Oh yeah! En nu is mijn muziek afgelopen.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Terechtgeloof mij
niet lang meer
Pfieuw, ik weende al bijna.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hij komt eerst nog naar jou jwz
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pfieuw, ik weende al bijna.
Kan nogquote:Op donderdag 26 december 2013 01:59 schreef Dagoduck het volgende:
Of zal ik nog een plaatje draaien?
Ja kan ook nogquote:
Daar heb ik ook 7'' singles van maar heb momenteel mijn ouders stapel gepakt (van 40 jaar oud). Zitten allerlei leuke dingen tussenquote:
Ga slapen?quote:
Haha know that feel brah.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:05 schreef d4v1d het volgende:
Volume button op dit toetsenbord zit naast een slaapstand button..
Al een paar keer gebeurd deze avond dat ik mn pc in slaapstand drukte_
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef eend112 het volgende:
Hoy mensen van het goet leven welterusten en fijne 2e kerstdag groetjes
Slaap zachtquote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef eend112 het volgende:
Slaapse eendje moge jij ook een fijne tweede kerstdag hebben!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef eend112 het volgende:
slaap lekkor en geniet van de kersemusquote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef eend112 het volgende:
Laat Bitterlemon dat maar niet zien...quote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef eend112 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb wel een mooi slapengaanverhaaltje voor je straks
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:07 schreef bondage het volgende:
Kom ik net terug van het joint roken, loop ik met mijn bakkes door een spinnenweb. Jakkie bah.
quote:
omg ik zou daar echt helemaal panisch van wordenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:07 schreef bondage het volgende:
Kom ik net terug van het joint roken, loop ik met mijn bakkes door een spinnenweb. Jakkie bah.
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg ik zou daar echt helemaal panisch van worden
Bij de achtertuin van m'n ex was 's zomers altijd een spinnenplaagloop ik een keer zo de achterdeur uit zonder na te denken, allemaal spinnenwebben in m'n gezicht en op mijn lijf
Terug naar binnen gerend terwijl ik al begonnen was met al mijn kleren uittrekken en gelijk onder de douche gestapt![]()
fuck dat, nergens een spin op mijn lijf
![]()
gvd topic komt zoquote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor
Flikkertje.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef eend112 het volgende:
wat een aardige mensen allemaal komt zeker door de kerst
Haha, Ik werd eens een keer wakker met het gevoel van iets kriebeligs op mijn shouder. Was een kapot grote spinquote:Op donderdag 26 december 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij de achtertuin van m'n ex was 's zomers altijd een spinnenplaagloop ik een keer zo de achterdeur uit zonder na te denken, allemaal spinnenwebben in m'n gezicht en op mijn lijf
Terug naar binnen gerend terwijl ik al begonnen was met al mijn kleren uittrekken en gelijk onder de douche gestapt![]()
![]()
quote:
Slaap lekker beide!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben gewoon aardig omdat ik net berenzaad heb gesnoven.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef eend112 het volgende:
wat een aardige mensen allemaal komt zeker door de kerst
hou je bek of ik prik jequote:
Mono!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aardig omdat ik net berenzaad heb gesnoven.
OH MIJN GOD FUCK JOU IK KREEG EEN HARTVERZAKKING DOOR DEZE POSTquote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, Ik werd eens een keer wakker met het gevoel van iets kriebeligs op mijn shouder. Was een kapot grote spinik schrok me de vinkentering!
[ afbeelding ]
Ongeveer dit formaat!
Spinnen ben ik niet zo bang voor. Vind het erg ranzig voelen, zo'n smerig klevend draadje waar mogelijk kadavers van insecten op aanwezig zijn. Snap overigens niet dat die beesten in de winter nog heel actief zijn, dit verwacht ik meer in de zomer.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
in zijn anus zeker!quote:
hey monopoly ouwe rukker hoe is hetquote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry . maar je was zeker niet meer geschrokken dan dat ik was op dat moment!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
OH MIJN GOD FUCK JOU IK KREEG EEN HARTVERZAKKING DOOR DEZE POST![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Trustenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
lkkr net breezer g¤h$dquote:Op donderdag 26 december 2013 02:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
hey monopoly ouwe rukker hoe is het
Nja ze leven gewoon het hele jaar door, toch.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Spinnen ben ik niet zo bang voor. Vind het erg ranzig voelen, zo'n smerig klevend draadje waar mogelijk kadavers van insecten op aanwezig zijn. Snap overigens niet dat die beesten in de winter nog heel actief zijn, dit verwacht ik meer in de zomer.
Br33z4hsl3tj3 gespot!quote:
Dat zal wel niet neequote:Op donderdag 26 december 2013 02:11 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Sorry . maar je was zeker niet meer geschrokken dan dat ik was op dat moment!
Wel je jointje delen he.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ze leven gewoon het hele jaar door, toch.
Juist logisch dat ze 's winters meer binnen zitten, 's zomers is het veilig om buiten te vertoeven gezien ze dan niet doodvriezen 's nachts.
Hierbinnen ook allemaal muizen in de muren en het plafond, normaal zitten ze ergens waar wij er geen last van hebben (ver) buiten het huis. Maar in onze oude muren zijn allemaal fijne warme plekjes waar niemand erbij kanDus waarom dan niet daar gaan zitten toch, yolo
breezer ananas togquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:13 schreef d4v1d het volgende:
Benny Benassi - Satisfaction (RL Grime RMX)
quote:
Ik wss ook ja.quote:
Deze zat buiten bij de ingang van het portiek, ik rook niet binnenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ze leven gewoon het hele jaar door, toch.
Juist logisch dat ze 's winters meer binnen zitten, 's zomers is het veilig om buiten te vertoeven gezien ze dan niet doodvriezen 's nachts.
Hierbinnen ook allemaal muizen in de muren en het plafond, normaal zitten ze ergens waar wij er geen last van hebben (ver) buiten het huis. Maar in onze oude muren zijn allemaal fijne warme plekjes waar niemand erbij kanDus waarom dan niet daar gaan zitten toch, yolo
Daar wordt alles maar smerig van!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze zat buiten bij de ingang van het portiek, ik rook niet binnen
Goed voor elkaarquote:Op donderdag 26 december 2013 02:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Absoluut. 2 stonede tjappies hier.
Is Mono's topic en die had 't verhaal naar Bitterlemon gestuurd die het zou spellchecken maar nu krijgtie ineens geen reactie meerquote:
Best fijn ja. Probeer die van Keesh eens. Die zijn epic.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:16 schreef d4v1d het volgende:
Gofferdomme die mixtapes van yellow claw
Klopt, ben daar niet zo gecharmeerd van. En zo heel veel rook ik niet, voor die paar keer kan ik wel ff naar buiten.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:16 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Daar wordt alles maar smerig van!
Hij is er met je verhaal vandoorquote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is Mono's topic en die had 't verhaal naar Bitterlemon gestuurd die het zou spellchecken maar nu krijgtie ineens geen reactie meer
Gvd, Bitterlemon weer hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is Mono's topic en die had 't verhaal naar Bitterlemon gestuurd die het zou spellchecken maar nu krijgtie ineens geen reactie meer
Zet m hierna opquote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Best fijn ja. Probeer die van Keesh eens. Die zijn epic.
Fucking lang topic.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, Bitterlemon weer hoor.Ik val bijna in slaap ja.
Heb thunder van hen in de wachtrij gezet!quote:
Vraag deze gozer om hulp:quote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij weetquote:Op donderdag 26 december 2013 02:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag deze gozer om hulp:
[ afbeelding ]
idd jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |