Daar ben ik ook altijd bang voor hahaquote:Op donderdag 26 december 2013 01:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik schrik me altijd de vinkentering als iemand mn kamer komt binnenlopen en op mn schouder tikt terwijl ik mn koptelefoon op heb
In mijn deur zit glas en als ik dan muziek zit te luisteren dan vind mijn moeder het altijd te hard staan en gaat ze keihard op dat glas staan rammen, maar ik hoor door de muziek niet dat ze de trap op loopt en dan schrik ik me toch altijd de vinkentering niet normaal..quote:Op donderdag 26 december 2013 01:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik schrik me altijd de vinkentering als iemand mn kamer komt binnenlopen en op mn schouder tikt terwijl ik mn koptelefoon op heb
Bij mij is het wss weer m'n melatoninegehalte dat weer fucked up doet waardoor ik ook moeite heb met überháúpt eerder in slaap komen. Als ik de pilletjes die ik daarvoor vorige maand heb gekregen nou eens wat beter zou slikken, zou ik er misschien al minder last van hebben, hehequote:Op donderdag 26 december 2013 01:42 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja ik twee weken geleden ook. Zo stom om tijdens werkdagen om 12 uur naar bed te gaan om vervolgens 6 uur later op te staan!!!
Nooit last van gehad eigenlijk. Af en toe gapen maar niet meer. Feit blijft dat het slecht is natuurlijk
$16.000quote:
Dat hoor ik dus nooit omdat mn muziek hard staatquote:Op donderdag 26 december 2013 01:49 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Mensen die niet kloppen op de deur en beleefd vragen of ze binnen mogen komen![]()
Wel gevaarlijk hoor muziek luisteren op de fiets!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
AKG nogwatHeerlijk voor op de fiets.
Dan nog...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat hoor ik dus nooit omdat mn muziek hard staat
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 01:53 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk hoor muziek luisteren op de fiets!
Pas je wel op?![]()
Dan is dat goed en jij hebt je muziek te hard staan!quote:
Wel mooi! Jammer van de prijsquote:
Koptelefoon isoleerd goed.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:55 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dan is dat goed en jij hebt je muziek te hard staan!
Het is isoleert.quote:
Wow. ik doe normaal 20 minuten met een van 10 Cmquote:Op donderdag 26 december 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe gewoon al 2½ uur met de zelfde joint, lol dat is voor mijn doen vet lang
Ga eten danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |