Ik wss ook ja.quote:
Deze zat buiten bij de ingang van het portiek, ik rook niet binnenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ze leven gewoon het hele jaar door, toch.
Juist logisch dat ze 's winters meer binnen zitten, 's zomers is het veilig om buiten te vertoeven gezien ze dan niet doodvriezen 's nachts.
Hierbinnen ook allemaal muizen in de muren en het plafond, normaal zitten ze ergens waar wij er geen last van hebben (ver) buiten het huis. Maar in onze oude muren zijn allemaal fijne warme plekjes waar niemand erbij kanDus waarom dan niet daar gaan zitten toch, yolo
Daar wordt alles maar smerig van!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze zat buiten bij de ingang van het portiek, ik rook niet binnen
Goed voor elkaarquote:Op donderdag 26 december 2013 02:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Absoluut. 2 stonede tjappies hier.
Is Mono's topic en die had 't verhaal naar Bitterlemon gestuurd die het zou spellchecken maar nu krijgtie ineens geen reactie meerquote:
Best fijn ja. Probeer die van Keesh eens. Die zijn epic.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:16 schreef d4v1d het volgende:
Gofferdomme die mixtapes van yellow claw
Klopt, ben daar niet zo gecharmeerd van. En zo heel veel rook ik niet, voor die paar keer kan ik wel ff naar buiten.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:16 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Daar wordt alles maar smerig van!
Hij is er met je verhaal vandoorquote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is Mono's topic en die had 't verhaal naar Bitterlemon gestuurd die het zou spellchecken maar nu krijgtie ineens geen reactie meer
Gvd, Bitterlemon weer hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is Mono's topic en die had 't verhaal naar Bitterlemon gestuurd die het zou spellchecken maar nu krijgtie ineens geen reactie meer
Zet m hierna opquote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Best fijn ja. Probeer die van Keesh eens. Die zijn epic.
Fucking lang topic.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, Bitterlemon weer hoor.Ik val bijna in slaap ja.
Heb thunder van hen in de wachtrij gezet!quote:
Vraag deze gozer om hulp:quote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij weetquote:Op donderdag 26 december 2013 02:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag deze gozer om hulp:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |