Flikkertje.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef eend112 het volgende:
wat een aardige mensen allemaal komt zeker door de kerst
Haha, Ik werd eens een keer wakker met het gevoel van iets kriebeligs op mijn shouder. Was een kapot grote spinquote:Op donderdag 26 december 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg ik zou daar echt helemaal panisch van worden
Bij de achtertuin van m'n ex was 's zomers altijd een spinnenplaagloop ik een keer zo de achterdeur uit zonder na te denken, allemaal spinnenwebben in m'n gezicht en op mijn lijf
Terug naar binnen gerend terwijl ik al begonnen was met al mijn kleren uittrekken en gelijk onder de douche gestapt![]()
fuck dat, nergens een spin op mijn lijf
![]()
quote:
Slaap lekker beide!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor
Ik ben gewoon aardig omdat ik net berenzaad heb gesnoven.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef eend112 het volgende:
wat een aardige mensen allemaal komt zeker door de kerst
hou je bek of ik prik jequote:
Mono!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aardig omdat ik net berenzaad heb gesnoven.
OH MIJN GOD FUCK JOU IK KREEG EEN HARTVERZAKKING DOOR DEZE POSTquote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, Ik werd eens een keer wakker met het gevoel van iets kriebeligs op mijn shouder. Was een kapot grote spinik schrok me de vinkentering!
[ afbeelding ]
Ongeveer dit formaat!
Spinnen ben ik niet zo bang voor. Vind het erg ranzig voelen, zo'n smerig klevend draadje waar mogelijk kadavers van insecten op aanwezig zijn. Snap overigens niet dat die beesten in de winter nog heel actief zijn, dit verwacht ik meer in de zomer.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg ik zou daar echt helemaal panisch van worden
Bij de achtertuin van m'n ex was 's zomers altijd een spinnenplaagloop ik een keer zo de achterdeur uit zonder na te denken, allemaal spinnenwebben in m'n gezicht en op mijn lijf
Terug naar binnen gerend terwijl ik al begonnen was met al mijn kleren uittrekken en gelijk onder de douche gestapt![]()
fuck dat, nergens een spin op mijn lijf
![]()
in zijn anus zeker!quote:
hey monopoly ouwe rukker hoe is hetquote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry . maar je was zeker niet meer geschrokken dan dat ik was op dat moment!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
OH MIJN GOD FUCK JOU IK KREEG EEN HARTVERZAKKING DOOR DEZE POST![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Trustenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
lkkr net breezer g¤h$dquote:Op donderdag 26 december 2013 02:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
hey monopoly ouwe rukker hoe is het
Nja ze leven gewoon het hele jaar door, toch.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Spinnen ben ik niet zo bang voor. Vind het erg ranzig voelen, zo'n smerig klevend draadje waar mogelijk kadavers van insecten op aanwezig zijn. Snap overigens niet dat die beesten in de winter nog heel actief zijn, dit verwacht ik meer in de zomer.
Br33z4hsl3tj3 gespot!quote:
Dat zal wel niet neequote:Op donderdag 26 december 2013 02:11 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Sorry . maar je was zeker niet meer geschrokken dan dat ik was op dat moment!
Wel je jointje delen he.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ze leven gewoon het hele jaar door, toch.
Juist logisch dat ze 's winters meer binnen zitten, 's zomers is het veilig om buiten te vertoeven gezien ze dan niet doodvriezen 's nachts.
Hierbinnen ook allemaal muizen in de muren en het plafond, normaal zitten ze ergens waar wij er geen last van hebben (ver) buiten het huis. Maar in onze oude muren zijn allemaal fijne warme plekjes waar niemand erbij kanDus waarom dan niet daar gaan zitten toch, yolo
breezer ananas togquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:13 schreef d4v1d het volgende:
Benny Benassi - Satisfaction (RL Grime RMX)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |