Ga slapen?quote:
Haha know that feel brah.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:05 schreef d4v1d het volgende:
Volume button op dit toetsenbord zit naast een slaapstand button..
Al een paar keer gebeurd deze avond dat ik mn pc in slaapstand drukte_
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef eend112 het volgende:
Hoy mensen van het goet leven welterusten en fijne 2e kerstdag groetjes
Slaap zachtquote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef eend112 het volgende:
Slaapse eendje moge jij ook een fijne tweede kerstdag hebben!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef eend112 het volgende:
slaap lekkor en geniet van de kersemusquote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef eend112 het volgende:
Laat Bitterlemon dat maar niet zien...quote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef eend112 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb wel een mooi slapengaanverhaaltje voor je straks
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:07 schreef bondage het volgende:
Kom ik net terug van het joint roken, loop ik met mijn bakkes door een spinnenweb. Jakkie bah.
quote:
omg ik zou daar echt helemaal panisch van wordenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:07 schreef bondage het volgende:
Kom ik net terug van het joint roken, loop ik met mijn bakkes door een spinnenweb. Jakkie bah.
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg ik zou daar echt helemaal panisch van worden
Bij de achtertuin van m'n ex was 's zomers altijd een spinnenplaagloop ik een keer zo de achterdeur uit zonder na te denken, allemaal spinnenwebben in m'n gezicht en op mijn lijf
Terug naar binnen gerend terwijl ik al begonnen was met al mijn kleren uittrekken en gelijk onder de douche gestapt![]()
fuck dat, nergens een spin op mijn lijf
![]()
gvd topic komt zoquote:Op donderdag 26 december 2013 02:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |