Je gaat maar lekker naar je buurman met een kerstmuts op!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
Ik wil ook een lekker Kerstman in de OP graag.
Dat staat boven de titel van de jingle.quote:
Nee, homo.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
Ik wil ook een lekker Kerstman in de OP graag.
Precies.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Je moet wat op je eerste kerstnacht he.
Verbeterd dus.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In die zin die jij typt bijvoorbeeld had ik niet geweten of het verbeterd of verbetert zou moeten zijn.
Omdat het al gebeurd is toch?quote:
Flikker op met je Grohl man, ga z'n pik zuigen.quote:
Yesh, en omdat als je het met 'lopen' zou vervangen, er 'gelopen' zou staan, en daar zit geen T in.quote:
Naakt? Ze zijn volledig gekleed.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
Gezeik altijd.Paar naakte vrouwen in de OP, hoera, maar mannen, ho maar. Ik ga toch ook niet over mijn nek als ik een halfnaakte vrouw zie? Doe normaal man.
'gekleed' jaquote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Naakt? Ze zijn volledig gekleed.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef Roburtt het volgende:
homo's die denken dat ze rechten hebben
Hetero's die denken dat ze homo worden door een vent in een speedo.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef Roburtt het volgende:
homo's die denken dat ze rechten hebben
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Yesh, en omdat als je het met 'lopen' zou vervangen, er 'gelopen' zou staan, en daar zit geen T in.
Natuurlijk mag dat niet, anders gaan alle heteromannen van FOK! gelijk aan hun geaardheid twijfelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het ook wel flauw vinden als er geen mannen bij mogen in de OP
Pleur ze erbij danquote:Op donderdag 26 december 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het ook wel flauw vinden als er geen mannen bij mogen in de OP
Ik wil een multicultureel verantwoorde zwarte medemens in de OP! Met kerstmuts!quote:
Dat zijn jouw woorden hè.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat niet, anders gaan alle heteromannen van FOK! gelijk aan hun geaardheid twijfelen.Machogedrag.
Nee, dat is typisch gedrag van heteromannen.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is typisch gedrag van heteromannen.
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:06 schreef Rezania het volgende:
Gewoon alle mensen uit de OP en deze erin dan maar:
[ afbeelding ]
Ja. Geil.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:06 schreef Rezania het volgende:
Gewoon alle mensen uit de OP en deze erin dan maar:
[ afbeelding ]
quote:
Enige reden dat ik dat zei is omdat ik deze discussie al een keer aan ben gegaan in stoners en dat was ook alleen maar vermoeiendquote:
Ja, nu moet ik ze zoeken..quote:Op donderdag 26 december 2013 01:10 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hihihiih, schrok je je ballen uit je broek!?
Snap ik, maar ik vind het ook allemaal wel best, ik vind alleen wel dat ik mag zeggen dat ik een foto bah vind.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige reden dat ik dat zei is omdat ik deze discussie al een keer aan ben gegaan in stoners en dat was ook alleen maar vermoeiend
Neuhh.. heb ze toch niet nodig.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geef mij je wachtwoord maar even, dan verander ik 'm even.
Vraag Danny om productie DB rechten.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
berenpak2quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb mijn rat naar Gizmo vernoemdquote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Totdat je ze te vreten geeft na middernacht.
Bij deze, DANNY!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag Danny om productie DB rechten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn rat naar Gizmo vernoemdBeestje is nu dood
Volgens mij was dat helemaal in een poos geleden.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn rat naar Gizmo vernoemdBeestje is nu dood
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 december 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is best oud geworden hoor
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je die afbeelding voor me verkleinen?
Wat cutequote:
Tuurlijk slaapt 'ie niet, die is aan het typen als een mallequote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
App je boi eens of 'ie slaapt.
quote:
You'll seequote:
Hij zit naast mequote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
App je boi eens of 'ie slaapt.
Hij zou me alles sturen, maar er gebeurt niets.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk slaapt 'ie niet, die is aan het typen als een malle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |