Je gaat maar lekker naar je buurman met een kerstmuts op!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
Ik wil ook een lekker Kerstman in de OP graag.
Dat staat boven de titel van de jingle.quote:
Nee, homo.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
Ik wil ook een lekker Kerstman in de OP graag.
Precies.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:43 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Je moet wat op je eerste kerstnacht he.
Verbeterd dus.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In die zin die jij typt bijvoorbeeld had ik niet geweten of het verbeterd of verbetert zou moeten zijn.
Omdat het al gebeurd is toch?quote:
Flikker op met je Grohl man, ga z'n pik zuigen.quote:
Yesh, en omdat als je het met 'lopen' zou vervangen, er 'gelopen' zou staan, en daar zit geen T in.quote:
Naakt? Ze zijn volledig gekleed.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
Gezeik altijd.Paar naakte vrouwen in de OP, hoera, maar mannen, ho maar. Ik ga toch ook niet over mijn nek als ik een halfnaakte vrouw zie? Doe normaal man.
'gekleed' jaquote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Naakt? Ze zijn volledig gekleed.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef Roburtt het volgende:
homo's die denken dat ze rechten hebben
Hetero's die denken dat ze homo worden door een vent in een speedo.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:01 schreef Roburtt het volgende:
homo's die denken dat ze rechten hebben
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Yesh, en omdat als je het met 'lopen' zou vervangen, er 'gelopen' zou staan, en daar zit geen T in.
Natuurlijk mag dat niet, anders gaan alle heteromannen van FOK! gelijk aan hun geaardheid twijfelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het ook wel flauw vinden als er geen mannen bij mogen in de OP
Pleur ze erbij danquote:Op donderdag 26 december 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het ook wel flauw vinden als er geen mannen bij mogen in de OP
Ik wil een multicultureel verantwoorde zwarte medemens in de OP! Met kerstmuts!quote:
Dat zijn jouw woorden hè.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat niet, anders gaan alle heteromannen van FOK! gelijk aan hun geaardheid twijfelen.Machogedrag.
Nee, dat is typisch gedrag van heteromannen.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is typisch gedrag van heteromannen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |