quote:Op donderdag 26 december 2013 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
You'll see
[..]
Hij zit naast meWe zijn aan het samenwerken
Maar hij is stoned dus zal wel niet op letten ofzo
Een kwaliteitstopic vergt tijd, mijn vriendquote:Op donderdag 26 december 2013 01:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hij zou me alles sturen, maar er gebeurt niets.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een kwaliteitstopic vergt tijd, mijn vriendJe wil niet weten hoe veel moeite hierin gestoken wordt
Maar hij is nu ff een zak chips aan het leegvretenZegt over een kwartiertje klaar te zijn en dan stuurt 'ie 't
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb wel een klein glaasje Grasovka gekregen
Ik weet, ik weet. Ik vraag me af hoe moeilijk het is om zo'n soort topic te maken als je niet stoned bent.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een kwaliteitstopic vergt tijd, mijn vriendJe wil niet weten hoe veel moeite hierin gestoken wordt
Maar hij is nu ff een zak chips aan het leegvretenZegt over een kwartiertje klaar te zijn en dan stuurt 'ie 't
Ik heb een huisgenoot die altijd chille drank koopt, dure whisky enzquote:
Nice. Ik ben meer van de speciaalbieren, mijn vrouw kwam paar dagen geleden met een pakketje trappistenbieren thuis, altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een huisgenoot die altijd chille drank koopt, dure whisky enzMaar dat lust ik dan weer niet haha. Nu had ze vorige week Grasovka en ze was helemaal blij 'Ama ik kan je eindelijk een glaasje ergens van aanbieden!' aangezien ik normaal altijd pure wodka drink haha
Slapen.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef AssiMar. het volgende:
Moet morgen om 10 uur opstaan. Maar ging gister om 5 uur naar bed... Zal ik gaan slapen of nog wakker blijven?![]()
Denk wel iets minder lang dan wanneer je wel stoned bent, want dan ben je langer bezig met alles perfect krijgen enzoquote:Op donderdag 26 december 2013 01:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Ik vraag me af hoe moeilijk het is om zo'n soort topic te maken als je niet stoned bent.
Gaat natuurlijk een doffe ellende worden als ik nu ga slapen en gister ook nog om 2 uur opstond.quote:
gaat nog doffere ellende worden als je door gaat halenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk een doffe elende worden als ik nu ga slapen en gister ook nog om 2 uur opstond.
Nice nicequote:Op donderdag 26 december 2013 01:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice. Ik ben meer van de speciaalbieren, mijn vrouw kwam paar dagen geleden met een pakketje trappistenbieren thuis, altijd goed natuurlijk
Ja maar dan ga ik over een uurtje slapen ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
gaat nog doffere ellende worden als je door gaat halen
Ik ben nog nooit stoned geweest, maar volgens mij word je er wel veer creatiever van.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk wel iets minder lang dan wanneer je wel stoned bent, want dan ben je langer bezig met alles perfect krijgen enzo
Maar ook wanneer niet stoned nog best veel moeite
Maar daarom is FOK! leuk tijdverdrijf
Maar dan baal je morgenochtend dat je niet nog ff dat extra uurtje hebt meegepaktquote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik over een uurtje slapen ofzo.
Ik heb daar zelf nooit last van eigenlijk, vandaar mijn advies om te gaan slapen. Kan natuurlijk per persoon verschillen. Als je nu echt nog niet moe bent zou ik in ieder geval nog niet meteen op bed aan, lig je alleen maar wakker en dat werkt ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:33 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk een doffe elende worden als ik nu ga slapen en gister ook nog om 2 uur opstond.
Ik heb er nog nooit zoveel van dat creatieve gemerkt eigenlijk...quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit stoned geweest, maar volgens mij word je er wel veer creatiever van.
Je ideeën zijn wel wat meer randomquote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit stoned geweest, maar volgens mij word je er wel veer creatiever van.
Ja, maar als ik nu ga slapen dan lig ik echt twee uur te woelen in mijn bed enzo.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan baal je morgenochtend dat je niet nog ff dat extra uurtje hebt meegepakt
Ik ook niet.. Ik krijg wel vaak goede ideeën maar als ik stoned ben dan ben ik echt te lui om het idee uit te werkenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit zoveel van dat creatieve gemerkt eigenlijk...
Klopt. 2/3 van het dagcijfersscript heb ik stonende toestand geschreven.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |