Hallonquote:
Maar als je over een uur gaat slapen, lig je ook nog 2 uur te woelen in bed en heb je alsnog een uur minder slaapquote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja, maar als ik nu ga slapen dan lig ik echt twee uur te woelen in mijn bed enzo.
Het lijkt erop dat ik mijn keuze al gemaakt heb en mijn tijd ga spenderen met mijn FOK! vrienden.![]()
Oh ohquote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef bondage het volgende:
Mijn lange vloei waarschuwt me dat er nog maar 5 in het pakje zitten
Haha, ik heb elke dag van de vakantie zo'n 9 uur slaap gehad gemiddeld. Als ik op zou blijven denk ik niet dat ik veel last heb. Ben nog niet eens aan het gapenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als je over een uur gaat slapen, lig je ook nog 2 uur te woelen in bed en heb je alsnog een uur minder slaap
Ik herken elk woord wat je zegt, want dat is mijn stuggeling ook vaak (ook gewoon je gedachte er eenmaal opzetten en dan maar gewoon yolo), maar vandaar dat ik je nu dit advies geef, omdat ik ook wéét hoe het elke keer zo'n morgen voeltDan wou je echt dat je een uur eerder was gaan slapen
Dat doe ik van alle drank met een hoge alcohol percentage.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga va whisky echt lelijke bekken trekken lol
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef d4v1d het volgende:
komt er een kwaliteitstopic aan? Dan blijf ik nog even wakker
Ik ook wel van de meestequote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat doe ik van alle drank met een hoge alcohol percentage.
Mensen die niet appelsap of chocomelquote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat doe ik van alle drank met een hoge alcohol percentage.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. 2/3 van het dagcijfersscript heb ik stonende toestand geschreven.
Ik ken alleen vodka dat ik gratis kreeg in Polen bij een halve liter bier dat maar ¤1,25 kostte.quote:
Aan mijn derde shotje bezig, onderhand...quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen vodka dat ik gratis kreeg in Polen bij een halve liter bier dat maar ¤1,25 kostte.
Ik drink dagelijks appelsap.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die niet appelsap of chocomel
Naam zegt me niks en fles ook niet maar heb die ander ook even gegoogle't en die komt me wel heel erg bekend voorquote:Op donderdag 26 december 2013 01:40 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Aan mijn derde shotje bezig, onderhand...
Volgens mij het huismerk van Gall & Gall. Stolichnaya ken je wel toch?
Irritant is dat ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:38 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Haha, ik heb elke dag van de vakantie zo'n 9 uur slaap gehad gemiddeld. Als ik op zou blijven denk ik niet dat ik veel last heb. Ben nog niet eens aan het gapen
Die gast waarbij ik verbleef had iets van 300 bonnetjes waarmee je gratis shotje kreeg bij 1 bier. Dus wij zo 'hmm, 1 bier (0,5L) kost 5 zloty. Dat is ¤1,25. WIN! zuipen maar.'quote:
Ja ik twee weken geleden ook. Zo stom om tijdens werkdagen om 12 uur naar bed te gaan om vervolgens 6 uur later op te staan!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Irritant is dat ja.
Ik heb de afgelopen 2/3 weken nachtelijks ongeveer 3 tot 6 uur slaap gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |