Dat doe ik niet. Ga door tot ze me uitkotstquote:Op woensdag 25 december 2013 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het daadwerkelijk zo snel opgeeft is dat maar beter ook ja.
Het is weg..quote:Op woensdag 25 december 2013 02:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een goedkope hoeren in de op
Met mate wel weer, maar goed zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ga door tot ze me uitkotst
Wat ga je doen tijdens de feestdagen vriend? Boxing day voetbal kijken?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
vandaag kerkmisje geweest toch niets mis mee man
Bedankt LRquote:Op woensdag 25 december 2013 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met mate wel weer, maar goed zo.![]()
Dan ga ik nu het slapen een 100ste poging geven. Nogmaals succes met je vlucht Knut.
Jammer dat de leukste wedstrijd is tijdens etenstijdquote:Op woensdag 25 december 2013 02:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ga je doen tijdens de feestdagen vriend? Boxing day voetbal kijken?
vandaag gegeten en bij oma geweest hele avond daarna kerkmisjequote:Op woensdag 25 december 2013 02:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ga je doen tijdens de feestdagen vriend? Boxing day voetbal kijken?
Yeah.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ik hoop dat ik whisky krijg van iemand morgen
Welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat de leukste wedstrijd is tijdens etenstijd
Lekker hoor. Is het vandaag ook al iets in Engeland/Polen?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vandaag gegeten en bij oma geweest hele avond daarna kerkmisje
morgen hele dag eten cadeautjes enzo je kent het wel.
boxing day, beetje chillen voetbal kijken. Nog even beetje eten.
Gewoon christmas evequote:Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor. Is het vandaag ook al iets in Engeland/Polen?
komt wel goed met schoonfamilie hopelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Yeah.
En dan wel goed spul geen goedkope blend.
Hmm. Ja. Al tijdje terug dat ik die gezien heb. Volgens mij nog voordat ik 1e keer naar Japan ging zelfs.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef Elan het volgende:
Die docu over dat zelfmoordbos in Japan is indrukwekkend he Knut.
Liverpool wint echt alles nu.quote:
Ik ging niet helemaal los Elan. Ik zei "donder op" omdat ze op afspraak ineens allemaal kwamen kuttenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die ging gelijk helemaal los tegen jou wtf
Suarez is los hè. Ik gun het Liverpool wel om kampioen te wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liverpool wint echt alles nu.
In Japan is t dan sowieso al diep in de nacht. Moet echt mn best doen om voetbal te zien.
Wat ik niet ga doen overigens.
Ik kijk dit seizoen al meer voetbal als vorig jaar. Terwijl ik toen hele jaar thuis zat en nu school heb enzoquote:Op woensdag 25 december 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet niet of het de leeftijd is.
Je kan ook teveel kijken. Dat heb ik ook wel gehad op jouw leeftijd. Toen kreeg ik een vriendin en werd t allemaal een stuk minder kijktijd, dan geniet je wel meer van die wedstrijdjes die je wel meepakt.quote:
Random quotequote:Op woensdag 25 december 2013 02:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ging niet helemaal los Elan. Ik zei "donder op" omdat ze op afspraak ineens allemaal kwamen kutten
Toen maakten ze toch die fantastische teamplay goals?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
liverpool - southampton deze seizoen wat was dat mooi zeg
Houdt jouw vriendin van voetbal?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan ook teveel kijken. Dat heb ik ook wel gehad op jouw leeftijd. Toen kreeg ik een vriendin en werd t allemaal een stuk minder kijktijd, dan geniet je wel meer van die wedstrijdjes die je wel meepakt.
Nee, gelukskopballetje van Lovren toen.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen maakten ze toch die fantastische teamplay goals?
Mwa nee, niet echt. Ze heeft wel gevoetbald. Maar ze gaat niet voor haar lol een hele wedstrijd kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houdt jouw vriendin van voetbal?
Oh jaquote:Op woensdag 25 december 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, gelukskopballetje van Lovren toen.
Topwijfquote:Op woensdag 25 december 2013 03:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze is ook nog eens voor Ajax
Seizoenskaarten gaan vanaf 520 pond.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor een beetje goede plek?
Dat kwam omdat ik Stijn quote.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ging niet helemaal los Elan. Ik zei "donder op" omdat ze op afspraak ineens allemaal kwamen kutten
Is hij homo?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik Stijn quote.
Als iemand buiten VBL zegt dat de slowchat vol mongolen zit gaan mensen van hier daar ook reageren.
Daarbij is Etsu ook een baas dus maak geen ruzie met hem aub
En gewoon kaart voor 1 potje bij Southampton tegen Arsenal ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seizoenskaarten gaan vanaf 520 pond.
En dat is familievak ergens in een hoek.
Voor iets anders zit je op 600-700
In maart ga ik voetbalweekend met mn pa en broertje doen. Vrijdag heen, zondag terug en dan zoveel mogelijk wedstrijden kijken in Londen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seizoenskaarten gaan vanaf 520 pond.
En dat is familievak ergens in een hoek.
Voor iets anders zit je op 600-700
Linkquote:Op woensdag 25 december 2013 03:02 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel grappig dat men mijn grapje nadoen en mij in het Ajax en VI topic zetten. Wat me overigens niks doet, laat weer eens zien wat een groots persoon ik ben.
Goedkoopste tegen een categorie A tegenstander (toppers dus) is 37 pond, voor de rest 40-50quote:Op woensdag 25 december 2013 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En gewoon kaart voor 1 potje bij Southampton tegen Arsenal ofzo?
Sowieso west ham proberenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In maart ga ik voetbalweekend met mn pa en broertje doen. Vrijdag heen, zondag terug en dan zoveel mogelijk wedstrijden kijken in Londen.
Als hij niet tijdens een " kom we gaan met zn allen kutten in VBL " moment was gekomen had ik sowieso niets gezegd.quote:
Dat lijkt me echt tof om een keer te doen. Helaas houden mijn pa en broer totaal niet van voetbal kijken in stadion.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In maart ga ik voetbalweekend met mn pa en broertje doen. Vrijdag heen, zondag terug en dan zoveel mogelijk wedstrijden kijken in Londen.
Valt nog best mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goedkoopste tegen een categorie A tegenstander (toppers dus) is 37 pond, voor de rest 40-50
Ja, dat wil ik ze wel laten zien. M'n pa is vroeger best regelmatig naar Highbury gegaan (30 jaar terug ofzo) en die vertelt altijd hoe mooi dat was dat je midden in een woonwijk liep en dan boem, ineens stadion in je gezicht. WestHam heeft dat nog steeds wel.quote:
Nou ja, het doet je in zoverre wat dat je al deze nutteloze informatie met ons wil delen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me niks.
Klopt, verliezen aardig wat.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:04 schreef Elan het volgende:
Die Poolse club van je verliest ook bijna alles Inso. Staan zwaar kut nu in de competitie ook nog eens
Wat zijn die danquote:Op woensdag 25 december 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben de prijzen bij Ajax gewend.
West Ham betaalden we geloof ik 51 pond voor linksbovenin de hoek (ok ze hebben geen hoeken maar linksbovenin korte zijde)quote:Op woensdag 25 december 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Minimaal 37 pond betalen bij een club als southampton is gewoon debiel
He Jordi alles goed?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, het doet je in zoverre wat dat je al deze nutteloze informatie met ons wil delen.
PSV vraagt 50 voor een EL duel, ze mogen mooi de tering krijgen..quote:Op woensdag 25 december 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Minimaal 37 pond betalen bij een club als southampton is gewoon debiel
Tegen een beetje goede tegenstander ook wel rond de 50.quote:
Zijn toch geen prijzen meer man.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
West Ham betaalden we geloof ik 51 pond voor linksbovenin de hoek (ok ze hebben geen hoeken maar linksbovenin korte zijde)
Ja maar jij kwam ook wel raar over beetje door meteen los te gaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij niet tijdens een " kom we gaan met zn allen kutten in VBL " moment was gekomen had ik sowieso niets gezegd.
Al spreekt alleen gepost in GRTD niet echt voor je.
Dat is in ieder geval europeesquote:Op woensdag 25 december 2013 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen een beetje goede tegenstander ook wel rond de 50.
Vorig jaar tegen Dortmund nog 75 euro per stuk betaald.
Dan verbaast het me echt niks dat die stadions niet vollopen. Zeker niet in die potjes tegen FC Chornopureaidsquote:Op woensdag 25 december 2013 03:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV vraagt 50 voor een EL duel, ze mogen mooi de tering krijgen..
Heb dat ook vermeld bij de supporters vragenlijst..
Het enige wat ik zei was " donder op" Ik vind dat niet echt los gaan en gewoon terecht als je vanuit andere sc aangeeft te gaan kutten in VBL.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar jij kwam ook wel raar over beetje door meteen los te gaan.
Gelukkig hadden Smoof en ik gezegd dat jij juist wel een baas was en Stijn niet
Je hebt ook plekken voor rond de 30, maar dan zit je gewoon kut..quote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan verbaast het me echt niks dat die stadions niet vollopen. Zeker niet in die potjes tegen FC Chornopureaids
Geen wonder dat het daar elke keer zo leeg is met EL.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV vraagt 50 voor een EL duel, ze mogen mooi de tering krijgen..
Heb dat ook vermeld bij de supporters vragenlijst..
Ja okequote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval europees
In de Kuip zit je nergens kut.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt ook plekken voor rond de 30, maar dan zit je gewoon kut..
In de Kuip zit je ook niet wil je zeggen?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de Kuip zit je nergens kut.
Ik vraag me echt af wie dat bedenkt. Is toch veel beter voor de club als het stadion volzit.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb in schoonfamilie 4 debielen hebben seizoenskaart bij Arsenal.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oke.
De kaartjes tegen Salzburg zijn wel stuk goedkoper zag ik al. Misschien maar heen.
EL toch maar 10 euro voor een kaartje?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoordquote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het commerciële is niet meer uit te bannen helaas.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
als je 75 euro betaald voor een wedstrijd ben je echt de aids van het moderne voetbal trouwens.
Nee, serieus. Er zijn geen plekken in de kuip wat echt kutvakken zijn imho.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de Kuip zit je ook niet wil je zeggen?
Dan zit je wel naar iets kuts te kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder het uitvak krijg je pisdouche alleen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, serieus. Er zijn geen plekken in de kuip wat echt kutvakken zijn imho.
Briljant stadion.
En je haalt nu de nacht door of wat doe je hier nog altijd?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 11 met de bus naar station. Kwart over 11 trein, half 3 vertrekt de vlucht.
Wtf. Zijn die mensen rijk ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb in schoonfamilie 4 debielen hebben seizoenskaart bij Arsenal.
Gaan vanaf 1000 pond
Wel chill toch elke 2 weken een wedstrijd om naar uit te kijken en goed voetbal.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb in schoonfamilie 4 debielen hebben seizoenskaart bij Arsenal.
Gaan vanaf 1000 pond
Gewoon 5 euro voor kinderen. Kijken hoe snel het volloopt.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:09 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso moet je maximaal 10 euro vragen voor EL, kom op zeg EL
Wel doods daar man. Paar keer meegeweest, maar kon me nooit echt bekoren daarquote:Op woensdag 25 december 2013 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel chill toch elke 2 weken een wedstrijd om naar uit te kijken en goed voetbal.
Beter dan de aids in de eredivisie waar iedereen van iedereen wint en verliest en waar zelden mooi gespeeld word.
Ik heb even geslapen van 10 tot half 3. Probeer beetje in Japanse tijd te komen zodat ik kan slapen in t vliegtuig.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En je haalt nu de nacht door of wat doe je hier nog altijd?
Spanning is ook wel een mooi iets aan voetbal hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel chill toch elke 2 weken een wedstrijd om naar uit te kijken en goed voetbal.
Beter dan de aids in de eredivisie waar iedereen van iedereen wint en verliest en waar zelden mooi gespeeld word.
Beetje het Ajax van de PL imo.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel doods daar man. Paar keer meegeweest, maar kon me nooit echt bekoren daar
Dat is United.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje het Ajax van de PL imo.
United ook.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje het Ajax van de PL imo.
Chelsea is echt een aidsclub.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
United ook.
Die gaan fluiten als ze niet mooi spelen. Chelsea is wel een toffe club
Nah, niet echt. Al is het niet zo kut als veel mensen in Nederland denken.quote:
Op die voetbaltrip wil ik ook naar Fulham. Craven Cottagequote:Op woensdag 25 december 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Al is het niet zo kut als veel mensen in Nederland denken.
West Ham objectief gezien mooiste club van London
Ik ook. Maar ik gun Suarez het ook, dus Liverpool en Arsenal vechten het maar mooi uitquote:Op woensdag 25 december 2013 03:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Ozil echt een toffe speler. Door hem ben ik dit seizoen voor Arsenal.
Moet ik ook nog eens naartoe.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op die voetbaltrip wil ik ook naar Fulham. Craven Cottage
Henk Spaan hebben we ook nooit meer wat van gehoord of welquote:Op woensdag 25 december 2013 03:13 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Toen het allemaal begon
Kagawa is ook een baas. Die moet volgend jaar lekker naar andere club. Zou overal spelen behalve bij Barca en Utd.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik gun Suarez het ook, dus Liverpool en Arsenal vechten het maar mooi uit. Laat United en Chelsea maar wegzakken in de diepe stront.
Daar zou ik ook best een keer heen willen. Lijkt me wel gaaf.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:13 schreef Elan het volgende:
Is iemand hier wel eens bij Celtic - Rangers of zo geweest?
Ga met Happel meequote:Op woensdag 25 december 2013 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet iemand vinden om mee op voetbalreis te gaan
#FreeShinjiquote:Op woensdag 25 december 2013 03:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kagawa is ook een baas. Die moet volgend jaar lekker naar andere club. Zou overal spelen behalve bij Barca en Utd.
Moet je tijdje wachten nuquote:Op woensdag 25 december 2013 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook best een keer heen willen. Lijkt me wel gaaf.
Goede speler is dat ja. Alleen bij United bevallen die spelers en speelstijl me totaal niet. Veel saaie voetballers en dan maar alles geven aan van Persie en Rooney.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kagawa is ook een baas. Die moet volgend jaar lekker naar andere club. Zou overal spelen behalve bij Barca en Utd.
Mooiste kool van dit seizoen is al gemaakt en was in Engeland bij Arsenal denk dat we dat wel kunnen concluderen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede speler is dat ja. Alleen bij United bevallen die spelers en speelstijl me totaal niet. Veel saaie voetballers en dan maar alles geven aan van Persie en Rooney.
Ik heb al maanden geen FM meer gespeeldquote:Op woensdag 25 december 2013 03:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Owja die zijn teruggezet he wel tof clubje bij Footballmanager JR
Op zich wel ja. Ze missen creativiteit op het middenveld.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede speler is dat ja. Alleen bij United bevallen die spelers en speelstijl me totaal niet. Veel saaie voetballers en dan maar alles geven aan van Persie en Rooney.
Eens.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooiste kool van dit seizoen is al gemaakt en was in Engeland bij Arsenal denk dat we dat wel kunnen concluderen.
Welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooiste kool van dit seizoen is al gemaakt en was in Engeland bij Arsenal denk dat we dat wel kunnen concluderen.
Zijn daar ook beelden van?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben voor United..quote:Op woensdag 25 december 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet altijd lachen als Nederlanders voor united zijn omdat ze city te commercieel vinden
Laten ze Özil lopenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Ze missen creativiteit op het middenveld.
Ik moet altijd lachen als Nederlanders voor PSV zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet altijd lachen als Nederlanders voor united zijn omdat ze city te commercieel vinden
Ik heb best wel een zwak voor City. Maar ik gun het Liverpool en Arsenal meer om kampioen te worden.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Honda ook weer.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten ze Özil lopenHoe debiel ben je dan
Heerlijke speler. Maar dat is natuurlijk allemaal veel te speels. Gewoon zoveel mogelijk brekers en werkers op het middenveld zettenquote:
Mourinhoquote:Op woensdag 25 december 2013 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kutcoaches. Die Mourinho ook weer
Beckham is overschat.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Al vond ik United ten tijde van Beckham baas.
Jeugdsentiment.
Mourinho toen hij Barca versloeg met Inter. Dat vingertjequote:Op woensdag 25 december 2013 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn verdedigende spel en debiele gedrag![]()
Toen zat ik op een boot vanuit Newcastle.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mourinho toen hij Barca versloeg met Inter. Dat vingertjeMan wat heb ik daar van genoten.
Sterkte.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen zat ik op een boot vanuit Newcastle.
Ach man Nederland komt de eerste ronde nog niet eens door heb je die verdedigers gezien.quote:
Vanochtend interviewden ze mensen die gisteren op de boot naar Newcastle zatenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen zat ik op een boot vanuit Newcastle.
quote:Op woensdag 25 december 2013 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een baas wat een speler wat een baas
Anders doe je even normaal Inso.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Engeland world cups: 1
Nederland world cups: 0
Newcastle is niets. En die boot is alleen leuk om je te bezatten.quote:
Veltman en Denswilquote:Op woensdag 25 december 2013 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach man Nederland komt de eerste ronde nog niet eens door heb je die verdedigers gezien.
Dat zit ie altijd.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanochtend interviewden ze mensen die gisteren op de boot naar Newcastle zatenHele schip vol kots
Gatverdamme. Dat heb ik gelukkig niet gezien.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanochtend interviewden ze mensen die gisteren op de boot naar Newcastle zatenHele schip vol kots
Kunnen er ook geen reet van dat zie je toch.quote:
Dan sliep je al voordat de Engelsen zich echt wisten te bezatten.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gatverdamme. Dat heb ik gelukkig niet gezien.
Ja wat moet je anders op zo'n boot.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Newcastle is niets. En die boot is alleen leuk om je te bezatten.
Jij drinkt geen alcoholquote:Op woensdag 25 december 2013 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders op zo'n boot.
Vorige keer een Engelsman van een jaar of 50 in 10 minuten 5k zien vergokken omdat z'n oostblok bruidje steeds de verkeerde nummers zeiquote:Op woensdag 25 december 2013 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders op zo'n boot.
Gek hè voor talenten.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Kunnen er ook geen reet van dat zie je toch.
Elke keer rode kaarten en cruciale fouten in de Champions League. Dat is nog lang geen top-niveau voor een eindronde.
Worden wereldtop.quote:
Ja deed ik ook. Was met school, dus we gingen ook vroeg weer slapen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan sliep je al voordat de Engelsen zich echt wisten te bezatten.
Deze redenatie begrijp ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was met school, dus we gingen ook vroeg weer slapen.
quote:Op woensdag 25 december 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorige keer een Engelsman van een jaar of 50 in 10 minuten 5k zien vergokken omdat z'n oostblok bruidje steeds de verkeerde nummers zei
Dan ga je toch juist lang opquote:Op woensdag 25 december 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja deed ik ook. Was met school, dus we gingen ook vroeg weer slapen.
Heel af en toe. Weet je toch toen ik hier net kwam en je me meteen een preek gafquote:
Whahaha kut voor hem.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorige keer een Engelsman van een jaar of 50 in 10 minuten 5k zien vergokken omdat z'n oostblok bruidje steeds de verkeerde nummers zei
Geen bier en geen koffiequote:Op woensdag 25 december 2013 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel af en toe. Weet je toch toen ik hier net kwam en je me meteen een preek gaf
[..]
Whahaha kut voor hem.
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 december 2013 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze redenatie begrijp ik niet.
Eigenlijk herinner ik me er weinig van.quote:
Moet ik ook keer doen, maar ben jaren geindoctrineerd dat je dat met ADD nite moest doenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neh. Ik zet dan liever 50 euro op wit.
Chick. Bier.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaterdag nog bier gedronken. Toen viel het best mee.
Onwetendenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet ik ook keer doen, maar ben jaren geindoctrineerd dat je dat met ADD nite moest doen
3:31 nu.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb zin in koffie maar het is 3:28.
Truste.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:32 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Goddelijk en nu ga ik weg
Ik ga wijn leren drinkenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Chick. Bier.
Goed bezig JR.
niets in huis met kerst.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb honger maar er is niks in huis.
Er zijn toch wel hapjes?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga niet het hele kerstdiner al opeten
ik heb vandaag varkenshaas gegetenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga niet het hele kerstdiner al opeten
Was het beetje lekker, niet te droog?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb vandaag varkenshaas gegeten
Lekker met bierquote:Op woensdag 25 december 2013 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij thuis heel goed zoeken hoor.
Waarschijnlijk blokjes kaas ofzo.
Ik heb vandaag in totaal vier boterhammen gegetenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb vandaag varkenshaas gegeten
Nee was prima.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was het beetje lekker, niet te droog?
Als ik uit eten ga bestel ik als toetje altijd kaasplank.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Halve homp kaas afsnijden en op eten met mosterd
Nee joh, Franse.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
al is nederlandse kaas wel echt beste kaas die er is
Beemsterkaasquote:Op woensdag 25 december 2013 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
al is nederlandse kaas wel echt beste kaas die er is
Ik heb dan nooit trek in een toetje. Maar bestel dan toch wat omdat ik anders spijt krijg.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik uit eten ga bestel ik als toetje altijd kaasplank.
Ik krijg altijd buikpijn van toetjes. Morgen sowieso weer dessert eten though tegen beter weten inquote:Op woensdag 25 december 2013 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dan nooit trek in een toetje. Maar bestel dan toch wat omdat ik anders spijt krijg.
Ik vind het vaak te zoet. Daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd buikpijn van toetjes. Morgen sowieso weer dessert eten though tegen beter weten in
Eens. Daarom kaasplank. Met glaasje port.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vaak te zoet. Daar hou ik niet van.
Port is toch een wat zoetere wijn?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Daarom kaasplank. Met glaasje port.
Ook echt gaan plannen dat je topics gaat openenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:40 schreef Elan het volgende:
Deze trol is mijn idool ik ga binnenkort topics over hem openenen
Klopt. Wel meer alcohol (20%).quote:Op woensdag 25 december 2013 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Port is toch een wat zoetere wijn?
Ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook echt gaan plannen dat je topics gaat openen![]()
![]()
Een keer proberen dan maarquote:Op woensdag 25 december 2013 03:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Wel meer alcohol (20%).
Je gaat de goede kant op JRquote:Op woensdag 25 december 2013 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een keer proberen dan maar.
Je hoeft niet gelijk te zuipen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is drank zuipen de goede kant op?
Probeer dan koffie met amaretto, dat is al bijna hetzelfdequote:Op woensdag 25 december 2013 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cola met Amaretto is wel lekker trouwens
Goedzoquote:Op woensdag 25 december 2013 03:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te zuipen.
Al is dat ook leuk.
Ik heb ooit hele goedkope wodka gedronken. Gatverdamme wat was dat smerig. Net bleekmiddel.quote:
Prima hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer dan koffie met amaretto, dat is al bijna hetzelfde
Huub met zn achternaam. Was toch 1e verified account?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:45 schreef Elan het volgende:
Wie is die Huub van DGK eigenlijk op FOK!. Ik ga hem een dm sturen.
Wodkaquote:Op woensdag 25 december 2013 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ooit hele goedkope wodka gedronken. Gatverdamme wat was dat smerig. Net bleekmiddel.
Is het ook. De koffie is gewoon goed though. Tenminste, de espresso dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dronk laatst een slokje van mijn date haar koffie van de Starbucks. Was nog best lekker.
Maarja ik vind Starbucks zo hipster
Ik heb gisteren mijn katten naar de oppas gebracht. Ik mis ze nu alquote:Op woensdag 25 december 2013 03:47 schreef Insomnia_ het volgende:
De kat probeerde de slaapkamer in te gluipen. Het is hem niet gelukt
Deze kat haat mij, ik heb niets met katten.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn katten naar de oppas gebracht. Ik mis ze nu al
Als ik er ooit nog een keer kom zal ik het proberen.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het ook. De koffie is gewoon goed though. Tenminste, de espresso dan.
Katten zijn zo baas.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze kat haat mij, ik heb niets met katten.
heb je raskatten?quote:Op woensdag 25 december 2013 03:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De fokker van 1 van die beesten. Gaat wel goed altijd.
Deze is verwend, luistert helemaal nergens naar. Het is wel leuk dat ie goed met de hond om kan, zijn echt beste vrienden.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben ook meer een hondenmens. Maar deze katten zijn tof. De grote luistert ook naar z'n naam
RLS / [UTOPIA]Rondleiding Utopia-terrein + vragenuurtje met John de Mol #13quote:Op woensdag 25 december 2013 03:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Huub met zn achternaam. Was toch 1e verified account?
Dit deed ik eerder dit jaar wel vakerquote:Op woensdag 25 december 2013 03:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In een uurtje nog even topic volgespamt midden in de nacht
Dat vind ik zo geniaal. Een kat kijkt echt op je neer en geeft geen neuk om jequote:Op woensdag 25 december 2013 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het altijd wel typerend dat een hond dolgelukkig is als je terug bent en een kat is een week boos
mooiquote:Op woensdag 25 december 2013 03:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maine Coon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat ie onder de bank zitten als we thuiskomen jaquote:Op woensdag 25 december 2013 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het altijd wel typerend dat een hond dolgelukkig is als je terug bent en een kat is een week boos
Lekker veel haar.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maine Coon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hondenquote:Op woensdag 25 december 2013 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |