Dat doe ik niet. Ga door tot ze me uitkotstquote:Op woensdag 25 december 2013 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het daadwerkelijk zo snel opgeeft is dat maar beter ook ja.
Het is weg..quote:Op woensdag 25 december 2013 02:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een goedkope hoeren in de op
Met mate wel weer, maar goed zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ga door tot ze me uitkotst
Wat ga je doen tijdens de feestdagen vriend? Boxing day voetbal kijken?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
vandaag kerkmisje geweest toch niets mis mee man
Bedankt LRquote:Op woensdag 25 december 2013 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met mate wel weer, maar goed zo.![]()
Dan ga ik nu het slapen een 100ste poging geven. Nogmaals succes met je vlucht Knut.
Jammer dat de leukste wedstrijd is tijdens etenstijdquote:Op woensdag 25 december 2013 02:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ga je doen tijdens de feestdagen vriend? Boxing day voetbal kijken?
vandaag gegeten en bij oma geweest hele avond daarna kerkmisjequote:Op woensdag 25 december 2013 02:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ga je doen tijdens de feestdagen vriend? Boxing day voetbal kijken?
Yeah.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
ik hoop dat ik whisky krijg van iemand morgen
Welke?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat de leukste wedstrijd is tijdens etenstijd
Lekker hoor. Is het vandaag ook al iets in Engeland/Polen?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vandaag gegeten en bij oma geweest hele avond daarna kerkmisje
morgen hele dag eten cadeautjes enzo je kent het wel.
boxing day, beetje chillen voetbal kijken. Nog even beetje eten.
Gewoon christmas evequote:Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor. Is het vandaag ook al iets in Engeland/Polen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |