komt wel goed met schoonfamilie hopelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Yeah.
En dan wel goed spul geen goedkope blend.
Hmm. Ja. Al tijdje terug dat ik die gezien heb. Volgens mij nog voordat ik 1e keer naar Japan ging zelfs.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef Elan het volgende:
Die docu over dat zelfmoordbos in Japan is indrukwekkend he Knut.
Liverpool wint echt alles nu.quote:
Ik ging niet helemaal los Elan. Ik zei "donder op" omdat ze op afspraak ineens allemaal kwamen kuttenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die ging gelijk helemaal los tegen jou wtf
Suarez is los hè. Ik gun het Liverpool wel om kampioen te wordenquote:Op woensdag 25 december 2013 02:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liverpool wint echt alles nu.
In Japan is t dan sowieso al diep in de nacht. Moet echt mn best doen om voetbal te zien.
Wat ik niet ga doen overigens.
Ik kijk dit seizoen al meer voetbal als vorig jaar. Terwijl ik toen hele jaar thuis zat en nu school heb enzoquote:Op woensdag 25 december 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet niet of het de leeftijd is.
Je kan ook teveel kijken. Dat heb ik ook wel gehad op jouw leeftijd. Toen kreeg ik een vriendin en werd t allemaal een stuk minder kijktijd, dan geniet je wel meer van die wedstrijdjes die je wel meepakt.quote:
Random quotequote:Op woensdag 25 december 2013 02:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ging niet helemaal los Elan. Ik zei "donder op" omdat ze op afspraak ineens allemaal kwamen kutten
Toen maakten ze toch die fantastische teamplay goals?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
liverpool - southampton deze seizoen wat was dat mooi zeg
Houdt jouw vriendin van voetbal?quote:Op woensdag 25 december 2013 02:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan ook teveel kijken. Dat heb ik ook wel gehad op jouw leeftijd. Toen kreeg ik een vriendin en werd t allemaal een stuk minder kijktijd, dan geniet je wel meer van die wedstrijdjes die je wel meepakt.
Nee, gelukskopballetje van Lovren toen.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen maakten ze toch die fantastische teamplay goals?
Mwa nee, niet echt. Ze heeft wel gevoetbald. Maar ze gaat niet voor haar lol een hele wedstrijd kijken.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houdt jouw vriendin van voetbal?
Oh jaquote:Op woensdag 25 december 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, gelukskopballetje van Lovren toen.
Topwijfquote:Op woensdag 25 december 2013 03:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze is ook nog eens voor Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |